محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

برای عرض ادب ...😊

1394/6/30 1:36
نویسنده : مامان ناهید
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت شما دوستان گلم خوبید انشالله سلامت وتندرستد

باشید وبچه های خوشگلتون هم سلامت وشاداب😘قلب

 

وسلام خدمت دو فرشته خودم فداتون بشم خیلی وقته

نیومدم نت خیلی وقته خاطراتتونو ثبت نکردم آخه کارام

تمامی نداره اما دیگه طاقتم تمام شد وبه قول یکی از دوستان

اگه بگی کار ،اصلآ کار خونه تمام نمیشه سروکله با شمادووروجک

همه که دیگه نور الا نور شده لبخند

 

خلاصه هم دوستان خوبم وهم شما خوشگلای من

منو ببخشیدامروز نتم شارژ شده وفعلآ اومدم اعلام

حضور کنم وعرض ادبی داشته باشم خدمت دوستان

گلم به زودی میام پیشتون دوستتون دارم خیلی زیاد😚قلب

پسندها (3)

نظرات (8)

الهام
30 شهریور 94 19:29
سلام ناهید جان خوشحالم که اومدید و خبری از خودتون گذاشتید ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشید
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جون خوبین علیرضا جون خوبه فداتون بشم شرمنده عزیزم از بس مشغلم زیاده وسیستمم هم مشکل داره هنوز نتونستم ببرم سرویسش کنم خیلی فاصسله گرفتم از این جا خیلی ناراحتم
مامان کیانا و صدرا
30 شهریور 94 22:41
سلام.خوشحالم که حالتون خوبه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم خودتون ماهین
مامان خدیجه
31 شهریور 94 5:54
خوش اومدی عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم
آجی فاطمه
2 مهر 94 10:47
مامان اعظم
1 آبان 94 10:59
سلام آبجی نتم قطع بوده ببخشید میام پیشت
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید شرمنده منم مدتی نیومدم تو فکرت بودم اومدم دیدم پیام گذاشتید خوشحال شدم
سپیده
24 آبان 94 16:54
سلام خانم. لینک عکسها رو در قسمت کاردستی مورد نظر با رنگ قرمز گذاشتم. خانمی اگر موافقی در زمینه قران به وبلاگ کودک من کمک کن و بنام خودت ثبت می کنم. به این ترتیب که قدم به قدم برامون عکس بفرست و نحوه تدریس قران رو در مهد قران برامون بگو
مامان ناهید
پاسخ
سلام سپیده جون دختر من امسال روان خوانی هست بیشترین جذابیتی که داشتن پارسال روخوانی بود که ما باید مرتب در کلاسها شرکت میکردیم چون قرآن با اشاره بود وباید یاد میگرفتیم تو خونه باهاشون کار میکردیم ولی امسال نیازی نیست ما در مهد حضور داشته باشیم اما چشم من سعی میکنم اطلاعاتی به دست بیارم وبه شما اطلاع بدم
مهسا
24 دی 94 15:44
سلام خآلهـ خوبی ؟؟؟؟؟ خوشگلا خووووووووووووووووووبن؟ واای که از دست این همه امتحان به ستوه اومدم ولی اخراشه بازم تو نت پررنگ میشم چخبر؟ منو که فراموووشم نکردیییییییین
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم مهیا جون نه گلم چرا فراموشت کنم من حضورم کم رنگ شده یه سری مشکلات منو از این دنیای کودکی بچه هام دور کرده خیلی دوست دارم بازم ببتم مثل قبل همگی دورهم باشبم انشالله نتمو دریت میکنم میام