محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

تولدت مبارک پسر خوشگلم

1394/8/28 17:04
نویسنده : مامان ناهید
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستان گلم امیدوارم خوب باشید وسلامت حالتون خوبه بچه های

گلتون خوبن خیلی زسیاد دوستتون دارم  بوسمحبت

وسلام به بچه های خوشگلم فاطمه گلی ومحمدرضای گل وبلبلمحبتبوس

پسر گلم اقا محمدم سومین سال تولدت را بهت تبریک میگمجشنجشن

الهی که 200 ساله بشی مامان قربونت بره نمی دونی چقدر خوشحالم

نمی دونی چقدر به خودم می بالم که پسرم سه ساله شده اقا شده

برا خودش مردی شده حیف که روزهای کودکی وخوش با تو بودن را اروم آروم دارم

از دست میدم وحس می کنم هیچ استفاده ای نکردم مامان روزها ولحظه ها

نیست که به این موضوع فکر نکنه که اگه شما بزرگ بشین چقدر حسرت این

روزها را می خورم که ای کاش چنین کرده بودوم وچنان من خیلی سعی می کنم

که راضی نگه تون دارم اما گرفتاریها ودست تنها بودنم زیاد بهم اجازه نمیده هرچند

که تو هفته یکی دوبار پارک میبرم خونه اقاجونات خونه خاله وهرجای دیگه که شما

دوست داشته باشین وگاهی وقتها هم تو خونه من وشما وآبجی باهم بازی می کنیم

اما بیشتر شما وآبجی جونت با هم بازیهای مختلفی چون دکتر بازی نی نی ومامان

بازی عروسک بازی ،  نمایش عروسکی، یه بازی دیگه که آبجی مغازه دار و فروشنده

میشه وشما مشتری،تو حیاط هم بیشتر وقتها خاک بازی ومسابقه دو ،دارید عکس

ازتون زیاد دارم اما هنوز مشکل گوشی وسیستمم حل نشده انگار بدجوری این

دوباهم سر ناسازگاری گذاشتن غمگینچشمکراستش همین مشکل نداشتن عکس تو

سیستم انگیزه نوشتن خاطرات را ازم گرفته خلاصه کلی مشکلات دیگه دارم که

اون توان قبلی را ندارم اما امروز به عشق شما پسر گلم اومدم تا روز قشنگ تولدتت

را بهت تبریک بگم وبگم که به اندازه تمام دنیا دوست دارم شما دنیای منید بدون

شما نمی توانم لحظه ای نفس بکشم ویه عذر خواهی که سه روز از تولدت

گذشته ومن شرمنده روسیس پسر خوشگلم هستم وچون ایام صفر واربعین

هست من نتونستم برات جشن بگسیرم انشالله اگه خدا بخواد تولد شما با

آبجی نازت را بعد ماه محرم تو روز تولد آبجی میگیرمبغلبوس

 

.: محمدرضا تا این لحظه ، 3 سال و 3 روز سن دارد

عکس از صفحه متولدین امروز

 

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان خدیجه
28 آبان 94 17:17
سلام ناهید جونم .خوبین تولدت گل پسری هم مبارک انشالله 120 ساله شه
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزی م خدیجه جون ممنونم انشالله شما وبچه های گلت هم سالم وتندرست باشید قربونت لطف کردید
مامان کیانا و صدرا
1 آذر 94 18:24
سلام ناهیدی جونمتولد سه سالگی محمدرضا جون مبارکامید که همیشه سالم و شاد و موفق باشید
مامان ناهید
پاسخ
سلام مرضیه جان خوبین شما عزیزم ممنون سما هم لطف کردید انشالله خدا بچه های گلتون را براتون نگه داره فداااات بشم
الهام
1 آذر 94 18:40
سلام ناهید جان کجایی خانم؟ حسابی دلتنگ شما و بچه ها بودیم ایشالا که همیشه در کنار هم خوش باشید و محمدرضای عزیز از بازی دکتر و نی نی با آبجی جونش لذت ببره
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جون شما خوبین عزیزم؟فداتون بشم ما هم دلتنگ شما شدیم الهام جون گرفتاریم خیلی زیاد شده یه سری ماجراها هست که دیت به دست هم دادن برا نیومدنم به اینجا انشالله مشکلات وگرفتاریها کمتر بشه وسیستمم هم که مهمترین علتش هست اکی بشه با خیال راحت بیام اینجا علیرا جونو ببوس . اره همچنان بازیهاشون ادامه دادن
الهام
1 آذر 94 18:41
محمدرضای عزیزم، پسر نازنینم، تولدت هزاران بار مبارک یک دنیا برات آرزوهای خوب دارم پسرم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله الهام مهربانم
مامان جونم
14 آذر 94 10:13
سلام تولدت مبارک خوشگل خاله انشالله همیشه سلامت و خندون باشی
مامان ناهید
پاسخ
سلام ممنون عزبرم لطف کردیدهمچنین شما سلامت وشاد باشید
هنرمند
17 آذر 94 16:28
سلام و عرض ادب
مامان ناهید
پاسخ
ما هم سلام داریم خدمتتون خوش امدید
بابا و مامان
23 آذر 94 10:09
عزیز دلم تولدت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جان مهربون
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
7 دی 94 19:02
امواج، لنگه کفش کودکی را از او گرفت. او روی ساحل نوشت: " دریا، دزد کفشهای من" آنسو تر، مردی که از دریا ماهی گرفته بود، روی ماسه ها نوشت: "دریا سخاوتمندترین سفره ی هستی"......... موج دریا آمد و جملات را محو کرد و برای من تنها این پیام را باقی گذاشت: " برداشتهای دیگران در مورد خودت را در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی"
مامان خدیجه
15 دی 94 1:57
سلام ناهید جون .معلومه کجایی ابجی
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبین شمامن شرمنده همه دوستان گلم شدم من گرفتار شدم سسیستمم هم مشکلش خدارا شکر تازه حل شده بود که شارژتمام کردم دیگه گذاشتم تا الان که شارژکردم
مامان خدیجه
15 دی 94 1:57
با تاخیر تولد گل دختر مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیرم خیلی ماهید دوست بامعرفت من
هنرمند
12 اسفند 94 15:15
آخرش نفهمیدم اینجائی که هستم تقدیر من است یا تقصیر من... من که در این جمع گذشتم از هرچه ارزوست دست غم دیگر چه میخواهد از دل تنهای من؟