محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

سلام سلام

1401/10/3 13:01
نویسنده : مامان ناهید
208 بازدید
اشتراک گذاری


اینم امتحان علومت

‌سلام
سلام وصد سالم به دوستان قدیمی وجدید 
سلام به دختروپسر گلم 
وای باورم نمیشه اومدم دارم بادستهای خودم تایپ می کنم
رمز وبلاگمو فراموش کرده بودم
تشکر ویژه از خدمات مدیریت نی نی وبلاگ وپشتیبانان خوبشون تشکر ویژه از خانم جواهریان
که هستن وکمکم کردن امیدوارم پایدارباشید 
من خیلی درگیر کارهای روزمره ام وقتم خیلی کمه الانم باید برم فاطمه گلی را برسونم مدرسه دخترکم الان ماشاءالله خانمی ده ۱۲ ساله و روزه هست دیشبم تا دیروقت مسجد بود سحری خواب ماندیم  بی سحری روزه گرفتیم امیدوارم خدا بااون قلب مهربونش نگهدار همه ی بچه هاباشه دخترمنم بهش صبروطاقت وسلامتی بده
محمدرضای ۹ساله ی منم که کلاس سوم هست امروز امتحان علوم داشت خداراشکر امتحانشو در حدعالی داد ومنو خوشحال کرد هرروز که امتحان داره من پشت در نشستم واونم با اشتیاق با برگه ش  میاد ونتیجه امتحان را تقدیم من میکنه واجازه نگاه کردن کارتون از تبلت مبارکش صادر میشه ابن جایزه ی خوب امتحان دادنش هست بهتراز این جایزه براش نیست 

برگه امتحان علومت گل پسری



..

وقتی مشغول کارتون تماشاکردهستی متوجه اطرافتم نیستی کم کم باید نگرانتون شد
خدایا خودت مراقب همه ی بچه ها باش
✍️ تایید و انتشار مطلب
پسندها (1)

نظرات (0)