محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

بابایی من رفته بودم کبلا

1394/4/19 18:01
نویسنده : مامان ناهید
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم طاعات وعباداتتون مقبول پروردگار 

شهادت امام علی (ع) را به همه شما تسلیت عرض می کنمبغلمحبت

وسلام به بچه های خوب وخوشگلمبوس

خوب دیگه امسال قسمت شددراین ایام  شبهای قدر به مسجد بریم وشب زنده داری

کنیم البته شب 19 و21 من وفاطمه با هم می رفتیم مسجد ومحمد رضا پسر گلم هم

که خواب می کردیم می موند پیش بابایی ورفتیم چونکه ظهر ها نمی خوابی وشب

باید زود می خوابیدی ولی شب 23 چون ظهر خوابتو کرده بودی با ما همراه شدی هر

چند که دوست داشتم شبهای قبل هم شمارا ببرم واز مراسمات فیض ببری وآشنا

بشی اما فکر کردم خواب شب برا شما واجتر باشه بابایی هم که هرسال تو خونه

می مونه وشب زنده داری را تنهایی وکنار تلویزیون انجام میده

دیشب رفتیم دنبال یکی از دوستام خاله بنت الهدی با هم رفتیم که بر خلاف شب 21

مسجد یه کم خلوط تر بود وتونستیم بالاخره جایی برا نشستن پیدا کنیم شما گلهای

نازم اول اینقدر اروم نشسته بودین که من وقتی نگاتون می کردم کلی عشق

می ورزیدم ولی کم کم با بچه هایی که دورو برتون نشسته بود دوست شدید وورجه

وورجه تون شروع شد ومن مرتب تذکر میدادن که سر وصدا نکنید سینه زدنهاتون

هم البته خالی از لطف نبود چقدر همه نگاتون می کردن مخصوصآ محمد رضای ریزه

میزه من با اون لباس مشکی به تن ودستهای کوچولوش که علی علی میکرد و

سینه می زد قربونت برم مامان جان علی هم جا همراهتون باشهمحبت

خلاصه تا ساعت 3/5 که برگشتیم خونه تا رسیدی بابایی داشت نماز می خوند

به بابایی گفتی بابا ما رفته بودیم کربلا تعجبیعنی ما همینطور ماندیم که تو این وسط تو

دلت چه گذشته وچه حسی بهت دست داده که اینو به زبون آوردیمتفکر بابایی اینقدر

ذوق زده شده بود که مرتب ازت می پرسید بابایی کجارفته بودی؟ ومی گفتی

کبلا(کربلا) ..............بغل

این بود که پسر من کربلایی شدآراممحبتتعجب

                ##################

بچه های گلم ببخشید عکس جدید ندارم بذارم چونکه دیشب گوشیم هنگ کرد

وباید فرمت بشه هرچی عکس از قبل عید تا حالا داشتم همه توش هستن واز

انجایی که نمی دونم چرا کپی پیس نمیشد رو سیستم ومن به خاطر عدم امنیت

تو خدمان کامپوتریها این اجازه را به خودم ندادم برم عکسهارا اونا برام بریزن رو فلش

حالا به این روز گرفتار شدم  ببخشید دیگهخجالت

دوستان خوبم من احتمالآ یه مدت نباشم قول میدم زود بیامچشمکمحبت

                                  ###########

محمدرضا تا این لحظه ، 2 سال و 7 ماه و 25 روز سن دارد :.

.: فاطمه تا این لحظه ، 5 سال و 6 ماه و 15 روز سن دارد :.

.: پیوند زندگی مشترکمون تا این لحظه ، 6 سال و 7 ماه و 30 روز سن دارد

این هم پست قبلی بعد یه مدت اگه سر نزدین دوست داشتید بفرمایید

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامانی ماهان جون
20 تیر 94 10:09
سلااااااااااااااام دوستای خوب و با وفای خوووووودمناهید جونم،فاطمه خانوم و محمد رضای خوشگلم حال و احوالتون خوبه ایشالله،نماز روزه هاتون قبول این روزا شدید التماس دعا دارم ناهید جون از یادم نبر
مامان ناهید
پاسخ
به به سلااااااام به عزیز دلم خوبید خدارا شکر که بالاخره پیداتون شد دلمون حستبی براتون تنگ شده مود چشم ما هم سخت محتاجیم به دعا بچه ها می بوسنتون ماهان جونو ببوس گلم
مامانی ماهان جون
20 تیر 94 10:11
آخی عزیززز دلم انشالله کرب و بلا هم میری گلم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون باهمه دوستان انشاءالله
زهره مامانی فاطمه
24 تیر 94 8:52
سلام مامان ناهید مهربون طاعات قبول عزاداریهاتون قبول باشه ای جانم که محمد آقا رفته کربلا حتما با دلش دفته اونجاخوشبحالش مامانی رمز رو خصوصی برات میزارم بوووس برای دسته گلهای نازت
مامان ناهید
پاسخ
سلام برشمت خواهر خوبم فدات عزیزمممنون از لطفت شرمنده من این مدت نبودم
الهام
24 تیر 94 13:14
سلام ناهید جون وااااااای اصلا مو به تنم سیخ شد از حرفی که محمدرضا جون زده زیارت کربلا ازش قبول باشه طاعات و عبادات شما هم قبول باشه رفیق خیلی التماس دعا و ایشالا هر جا که هستید خوب و خوش باشید
مامان ناهید
پاسخ
فدای الهام جون اره قلب بچه ها صاف وپاکه رو خود منم تاثیر گذاشت این بچه با حرفهاش
مهسا خانوم
27 تیر 94 8:45
ایشاالله کربلا، عیدفطرتون مبارک باشه خاله گلی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مهسا گلی
الهام
29 تیر 94 0:03
سلام ناهید جون مشخصه هنوز سر نزدی و نیستی! با این حال من برات یه خصوصی میذارم برای هروقت که به خونۀ مجازی ات برگشتی! بیا خصوصی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون الهام جون چشم گلم شمت همیشه لطف دارید
f
29 تیر 94 13:50
سلام بهم سربزن لینکم کن وخبربده باچه اسمی لینکت کنم
مامان مبینا
8 مرداد 94 0:50
عزیزدلم محمد رضا جونم ایشالله کربلا هم میری خاله
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامان مبینا
8 مرداد 94 0:51
ناهید جونم نماز وروزهات قبول باشه گلمممممم
مامان ناهید
پاسخ
قربونت همچنیسن عبادات شما گلم
مامان ملیکا و اریان
11 مرداد 94 12:16
سلام عزیزم خوبی ؟چند وقتی آدرست رو نداشتم و تازه پیدا کردم کارهاتون مستدام خوشحال می شم به ماهم سر بزنید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبین ممنون منم فراموشتون نکردم اما متآسفانه منم مدتی نبودم میام سر میزنم
مامان کیانا و صدرا
14 مرداد 94 7:32
سلام ناهید خانمیچه خبرا؟کم پیدا خانم؟؟؟بابا مگه تو وایفای نگرفتی؟؟خوش و سلامت باشید هر جا که هستید.روز و روزگارت خرم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم اومدم دیگه هستم ور دلتون تازه شارژ کردم فدات بشم ممنون از مهربونیت
مامان مبینا
16 مرداد 94 20:52
ناهیدی سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خووووووووووووووووووووووووووبی؟بچها خووووووووووووووووبن؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم سلام به روی ماهت ممنون خوبن دست بوس شمان ....شما خوبین مبینای نازم خوبه چقدر دلم براتون تنگ شده بود به خدا
بابا و مامان
20 مرداد 94 9:35
سلام عزیزم کجای هر روز میام می بینم مطلب جدید نداری و نیستید
مامان ناهید
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون فدات بشم نت نداشتم از این به بعد در خدمتم فدات بشم
مهسا خانوم
20 مرداد 94 21:19
خوبین؟ کجایین شما خاله جان؟آپ نمیکنین؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام مهیا جان نبودم گلم تازه اومدم انشالله در اولبن فرصت اپ می کنم مرسی که فراموشم نکردی
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:31
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
مامان مبینا
25 مرداد 94 17:29
روز دخل رو ب فاطمه جونی تبریگ میگم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیرم ممنون با اینکه دیر جواب دادم اول عذر می خوام بعد هم روز دختر را به مبینا فرشته کوچولو تبریک میگم زنده باشه
بابا و مامان
31 مرداد 94 14:08
ناهید عزیزم کجایید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید شرمنده من مدتیه نت نداشتم تازه شارژ کردم حسابی دلم براتون تنگ شده بود بچه ها خوبن به زودی میام پیشتون دوستتون دارم