محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

ورود به ماه نهم مبارکه گل پسملم

1391/7/20 17:27
نویسنده : مامان ناهید
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممم

خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید؟

مامانای خوب و دوستان خوبم این روزها محتاجم به دعاتونم چون واقعا خیلی خسته شدم

احساس سنگینی تمام وجودمو گرفته که به زور کارامو می کنم وای سخت تراز همه دستشویی

بردن فاطمه وقتی می خوام خم شم یا حمومش بدم می خوام بترکم http://www.smileycodes.info/emo/beybeypig/41.gif

وای موقع مسواک زدنشادا وا طفار زیاد داره که خسته میشم از بس سرپا وایمیسمBaby Soldier emoticon

شبا یا خوابم نمی بره یا تو خواب ناله می کتم رو دست چپ نمی تونم بخوابم همش رو دست

راست می خوابم بالشتحاملگی راموفع خواب یه لحظه نمی تونم از خودم دور کنم اگه نباشه

بدنم خواب می ره ومور مور می کنه

امروز هشت ماهگی تموم میشه فردا اگه خدا بخواد وارد ماه نهم میشم وبه زودی شمارش

معکوس شروع میشه وهی کهنزدیکتر میشه دلشوره های من بیشتر میشه اخه یه بار تجربش

کردم بیشتر از بارداری اولم می ترسم خدای مهربون کمک همه مامانا کن کمک منم کن

این روزهایی که همسری عزیزم اومده بود مرخصی گفته بودمکه چه اتفاقاتی برامون افتاده ولی

می دونم همش مصلحت الاهیه اخه موقع دنیا اومدن نی نیمون باباییشیفت کاریشه منم که

خیلی نگرانم که نیست با این ماموریتها ومرخصی پزشکی داره کم کم مرخصی به زمان

زایمان من نزدیک میشه پاهای بابایی خیلی درد می کنه هرچی فیزیوتراپی رفته فایده نداشت

اخه استراحت هم نداشت حالا دکترشو عوض کرده حالا رفته ببینه اگه شد دوباره یه استراحت

پزشکی دیگه بگیره که اگه شد عالی میشه بیشتر تو فکر اینه که موقع دنیا اومدن نخودچی

ما اینجا باشه

یه خبر بد

یکی از دوستام که تازه رفته بود تو ماه هشتم مشکلات دوران بارداری زیادی داشت فشار

وحتی عادت ماهانه هم داشت احساس مسکنه دو روزی بچه اش تکون نمی خوره سنو که

انجام می ده می بینن اب دور بچه کم شده زود سزریان میشه اخه تو این دوروز اکسیزن به

بدن ومغزش نرسیده بود سه روزی تو دستگاه بود ولی امید مامانشو نا امید میکنه ومیره پیش خدا

خدابه مامانش صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)