محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

سلاااآآااام

1395/1/28 0:00
نویسنده : مامان ناهید
1,432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصد سلام به همه دوستان مجازی عزیزم، امیدوارم خوب وخوش باشید وسال خوبی همراه با سلامتی وشادابی پشت سر گذاشته باشید الهام جون ومرضیه جون دوست خوبم با اسم مستعار ستاره خانم عزیز، سوده مهربون، مریم گلی، فاطمه جون وخیلی از دوستای خوب دیگه دوستتون دارمقلب

وسلام به بچه های گلم وبسیار شیطونم

دوستان خیلی دلم تنگتون شده بود اما مدتی که نیومدم اینجا ،اصلآ حوصله اومدن دیگه نداشتم😞 ولی همیشه ودر هرزمان تو ذهنم نی نی وبلاگ با حس واون آرامش غیر قابل وصفش همراه با دوستای خوب مجازیم  وخاطرات شیربن بچه های گلم را مرور میکردم واز خودم ناراحت میشدم که چرا این فرصت طلایی وشیرین رااز خودم گرفتم اینکه ارامشی خاص که قابل قیاس با هیچ چیز نبود در ایام عید هم اتفاقهای جور واجور افتاد که باعث شد که باز من را از این فضای پراز خاطره جدا کند الان خوبم اما بازم عکسهارا نمی تونم تو پست جدبد بذارم چون باگوشی اومدم وبا گوشی هم نمی توانم عکس اپلود کنم اگه کسی بلده لطفآ مارا هم راهنمایی کنید اخه همه مراحلشو رفتم اما گالری را خالی نشون میداد😊

خوب از شما بچه های نانارم بگم که فاطمه امسال پیش دبستانی را با قبولی در دوره روخوانی قران جزء سی قران با موفقبت به اتمام رساند ودخترم الان راحت قرآن می خونه وکلی شعر مذهبی یاد گرفته ودرس اخلاق...الانم کلاس حفظ قرآن شروع شده ومن چون دیدم خیلی خسته شده وبرای اینکه آمادگی کامل برای رفدتن به کلاس اول را داشته باشه نخوایتم که بیستراز این خسته بشه فعلآ تو خونه هم در حال استراحت هم شیطنت وهم بازی با داداش وگزینه اصلی کل کل با خان داداش وسربسر هم گذاشتن 

محمد رضا عزیز مامان هم مثل بلبل حرف میزنه ومثل گذشته عاشق آجیش وهواشو داره در همه شرایط ،حرفهای شیرین می زنه ودلربایی میکنه اما انگشت مکیدنشو هنوز ترک نکرده کاریش هم نمیشه کرد 

دوستان گلم انشالله عمری باقی باشه بیام خاطرات را با عکس بذارم اینطوری خاطرات بیشتر یاد آدم میاد موفق وپیروز باشبد 😂😊

پسندها (5)

نظرات (4)

آجی فاطمه
31 فروردین 95 11:26
ای جانم سلام عزیزان دلم خوبین؟ دلمون واستون تنگه اینجا چه هفت رنگه این بیتو فعل بداهه سرودما
مامان ناهید
پاسخ
سلام فاطمه جون خوبی خوش امدی ممنون ما هم خوبیم همین که خواستم بیام دختر داییم که اینطور فوت شد دوباره اینقدر دلم گرفت باز نشستم سرجام انگار دوستان هم نیستن یا از بس من نیومدم که بیچاره ها ازم ناامید شدنازشعرزیبات خیلی متشکرم خیلی خوشگل سرودی
هدیه
11 تیر 95 15:26
سلام خانم گل خوبی کوچولوهات چطورن خوبن ان شالله به خوشی سرت گرم باشه و زود به زود بیای و برامون از خاطرات خوب نازگلات بنویسی و ما هم از خوندنش لذت ببریم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم هدیه جان خوبی ممنون که فراموشم نکردی هدیه جان این مدت از بس ماجراهای جور واجور اتفاق افتاد که حس اومدن را کلآ ازم گرفت وگرنه تصمیم جدی گرفته بودم که ازعیدیعنی سال جدید بیام که سر ذوقم خورد ممنونم دوست خوبم
دوربين مدار بسته
13 تیر 95 20:14
خيلي زحمت مي کشيد ممنون از شما
الهام
16 شهریور 95 20:44
سلام ناهیدجان خوبید؟رسیدن بخیر. دلتنگتون بودیم حسابی با گوشی چند بار کامنت گذاشتم که پرید ایشالا این یکی ارسال بشه. خیلی خیلی لذت بردم از خوندن پستهای جدید و کیک تولدی رو که بچه ها تزیین کرده بودند خیلی دوست داشتم صادقانه و عاشقانه بود روز دختر و به فاطمه گلم تبریک میگم خیلی ببوسید بچه ها رو از طرف من
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جونم خوبید منم خیلی دلتنگ شما شدم الهام جون میدونم باگوشی خیلی سخته منم خیلی سختمه هربار که میام از بس مطالبا میپرن دست از پا درازتر میرم ممنون عزیزم خیلی سختت شد ولطف کردید من بازم نتم تمام شد تازه شارژ کردم خیلی خوشحال شدم که پستهارا خواندی بچه هاسلام دارن خدمتتون چشم شماهم علیرضا جونو ببوسید