محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

عنوان مطلب دریافت شد : دختر زیبای من دی ماهی عزیز تولدت مباوک

1400/10/4 1:51
نویسنده : مامان ناهید
276 بازدید
اشتراک گذاری
دختر مهربانم تو همان دختر رویاهای من هستی که قلبی گرم ؛پاک وصاف چون آینه وعاری از هر ریا ؛کینه‌‌ودورویی‌‌ داری کاش بتوانم مادری خوب برایت باشم‌ وقتی‌‌به‌‌عاطفه‌‌ ودل نازکت واحساس پاکت می نگرم دلم میگیرد که در این سرای زنزگی کمتر کسی پیدا میشود که بتواند به این صمبمیت احساس پاک و قلب بدون کینه ات ارزش وبها بدهد چون زمانه زمانه ی بدی شده امیدوارم هیچ وقت آدمهای کینه توز دورو وبی عاطفه در مسیر راهت قرارنگیرن
تولدت را تبریک میگویم وبرایت بهترینهارا آرزو میکنم
ختر زیبای من دوستت دارم
دختر گلم آرزوی من سعادتمندی وخوشبختی توست
از تو می خوام پاک زنزگی کنی
حجب وحیاگوهری گرانباهست که جابگزینی ندارد
پاک باش پاک زتدگی کن ودر مقابل نامحرمان روزگار همچون دُرّ گرانبها خودت را در پوششی که لیاقت توست نگه دار ...
فاطمه گونه رفتار وزندگی کن تا به سعادت برسی
زمانی من خوشبختم که دختر نازنبنم اینگونه زندگی کند برایت خوشبختی را آرزو می کنم
توهمان دختر دی ماهی من هستی که نه ماه تورا در دلم پرورش دادم وتمام این لحظات باتو دلبرانه سخن میگفتم تا عاشقانه تورا آماده ورود به دنیای زمینی دنیایی که فرشته هاش مراقبت هستن کنم... همان فرشته هایی که تورا یک بار از اتفاقی وحشتناک نجات دادندو در آغوش گرفتن واجازه حتی کوچکترین خراشی در تو نشدن همیشه شاکرم واز خدا می خواهم این فرشتهای زیبا ومهربانش را در تمام طول زندگیت ازتو جدا نکند ومراقبت باشند🏻
شکوفه ی بهار من تو در اولین روزهای سرد زمستانی از آسمان پا به دنیایی گذاشتی که سردی را از قلب ما زدود وصمیمیت ؛ عشق ومهرو عاطفه را مهمان زندگی مشترک ما نمود روزی که مهمان این دنیا شدی خداوند نیز رحمتش را به تمام مردم کشورت هدیه داد قطرات باران رحمتی بود که سرسبزی به همراه داشت کاش بتوانم قدر بدا نم که چه رحمتی بودی که خداتورا به ماهدیه کرددوست دارم مادری خوب برایت باشم وتو نیز همان دختر نیک صفت وعاشق و.همانطور پاک به پاکی نامی که پدرت با عشق برتونهاد
فاطمه.... یعنی پاک معصوم وزیبا
یعنی عاشق پدر وپدر عاشق تو️ 🥰

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مبینامامان مبینا
16 دی 00 15:36
سلام دوست عزیزم😍
مامان ناهید
پاسخ
سلام دوست خوبم خوش امدید از اشناییتون خوشبختم مامان مبینا اسمتون توخاطرم هست ولی خیلی وقته نمی تونستم وارد وبلگم بشم کمی فاصله گرفتم یادم رفته شرمنده یاداوری کنید خوشحال میسم وباره برگردم به دوستان قبلم اتفاقا دنبال دوستام میگردم دوستشون دارم