محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

چهارمین مرواریدت مبارک عزیزم محمد رضا جون

1392/6/20 18:15
نویسنده : مامان ناهید
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان菌菇村0018

وسلام به دوستان گلم

عزیزم اسهالت خوب شده با اینکه هنوز گلاب به روی همه پی پیت

هنوز یه کم شل هست ولی در مقایسه با اون روزهای خییییییییلی

بد خوبه زخمت پاهات هم خوب شده نمی دونی چه کارا برات کردم

وچه زجرها رو تحمل کردم تا زود خوب شدی بدتر از همه باز کردن پاهات

که مراقب زیادی داره تا اینکه یه وقت آخخخخخخخخخخخخخخخ جیش میشی وووووووووووووووووف پی پی نکنی 菌菇村0088

با این حال این روزها زیاد شستم وطاهر کردم وهنوز هم چیزهای دیگه

دارم که در یه وقت مناسب باید شسته بشن

الان هم کلی سفارش خیاطی دارم که خیییییییییییییلی تو فکرشم

مانتو وشلوار مدرسه تا 28 شهریور همه باید آماده باشن تازه دارم

تدارک تولد شمارو هم می بینم菌菇村0092 البته الان فقط تو فکرشم

ببینم می تونم موفق بشم جشن خوبی بگیرم یادست تنها نه؟菌菇村0016

راستی اون دندون چهارمیت菌菇村0010 هم دیگه کامل زده بیرون هوراااااااااااااااااااااا

مبارک باشه نخود فرنگی مامان

ومطمئنم اسهالت به خاطردراومدن مروارید خوشگلت بود قربونت

برم مامان که چه سختیهایی کشیدی وچقدر لاغر شدی菌菇村0068

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مائده(ني ني بوس)
12 آذر 92 10:25
مباركه خاله جوووووونراستي ماماني آدرس وبتونم عوض كردما
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید ممنونم گلم مگه بهتون نگفته بودم شرمنده