محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

روز از نو روزی از نو

1391/8/21 16:19
نویسنده : مامان ناهید
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همگی دوستان

امروز دوباره سعادت نصیبم شد که بیام توسایت نی نی ها

 

دیروز تا غروب مشغول نظافت بودم بعداز اذان مغرب هم نماز خوندیم وبا همسری

 

وآبجی فاطمه وفاطمه مامانی راهی بیمارستان شدیم اولش معاینه بعد هم خانم

 

پرستارفرمودند که بروم دوتا کیک ودوتا آبمیوه بخورم بعداز 45 دقیقه برگردم که نوار

 

قلب نینی رو بگیرند بعدهم وضعییت منو تلفنی به دکتر کشیک گزارش دادند ودکتر

 

دستوردادند که فردا یه سنو انجام بدم ودوباره نوار قلب بگیرم همون موقع سریع

 

خودمونو به سنو گرافی رسوندیم که نخوایم فردا زیادمعطل بشیم خوب دکتر داشت

 

می رفت آخه ساعت نزدیک 11 بود ولی لطف کردند سنو رو واسمون انجام دادند وقتی

 

برگشتیم خونه اونقدر دلم وخصوصآزیر شکمم درد می کرد که نمی دونستم چکار کنم

 

گرفتم همونجا خونه بابام خوابیدم دیشب باز هم همسری رو تنها گذاشتیم صبح ساعت

8

دوباره رفتیم بیمارستان وای خدای من بازم معاینه ونوار قلب مشکلی نبود حالا دکتر دوباره

 

حکم صادر کردن که اگر تا فردا دردت شروع نشد صبح اول وقت برم بیمارستان تا تشخیص

 

بدن باید بستری بشم یا دوباره بر ای زایمان بهم وقت می دن آخه تاریخی که خودم دادم

 

41هفته و6روز هستش وسنو 39 هفته و2روز هست اگه فردا خبری نشد می ذارم طبق

 

تاریخ سنو ،ولیکن اگرکه دکتر منو از چیزی نترسونهترسو

 

از همه شما تشکر می کنم که به من محبت دارید محبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم--------❤
15 شهریور 93 19:41
منتظر خبرای خوبیماااااااا .......... 21 آبان 1391 ساعت 20:12 Site :
مامان امیر مهدی (سوده)
15 شهریور 93 19:43
عجب نی نی شده .راستی ناهید جان این وبلاگ خودتونه؟انشاالله نی نی زودتر سالم بدنیا بیاد بزرگ بشه براش تعریف کنی و با هم بخندین عزیزم.منو بیخبر نذار عزیزم.دوستت دارم. آبان 1391 ساعت 22:27
مامان مارال فرفری
15 شهریور 93 19:45
ایشالله به سلامتی بدنیا میاد ناهید جون ................. 23 آبان 1391 ساعت 23:38
مائده(ني ني بوس)
15 شهریور 93 19:46
عزيزم ايشالا به سلامتي ني نيت به موقع مياد بغلت عجلللله نكن ................... 24 آبان 1391 ساعت 15:29
مامان پریسا
15 شهریور 93 19:48
برات دعا میکنم به سلامت برگردی. دست ابجی فاطمه هم درد نکنه. عزیزم بی خبر نذارمون. .................. 24 آبان 1391 ساعت 16:52