محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

احساسی در درونم

1391/2/4 7:43
نویسنده : مامان ناهید
338 بازدید
اشتراک گذاری

گلی جونم دل نوشته های قبل از تولد وچیزهایی که تودفتر

 

 

خاطراتم هست رو برات می نویسم تا بدونی که چقدروجودت

 

 

برایم گرانبهاست وچقدر دوستت دارم گل نازم

 

اولین تلنگر

 

 

سلام به کوچولوی خودم که نمی دونم هستی یا نه 迪里里0041

سلام به اونی که دوستش دارم وخواهم داشت به اندازه迪里里0042

 

 

تمام دنیا کوچولوی نازم مدتهاست که انتظار اومدنتو می کشیدم

 

 

الان سه روزی هست که حس وجودت در وجودم ریشه دوانده

نمی دانم هستی یا نه 迪里里0123کم کم دارم حست می کنم

 

 

 

 

خودم هم مطمئن نیستم ولی با این حال دیروز تا حالا دارم با تو

 

 

حرف میزنم خدا کنه حدسم درست باشه کوچولوی عزیزم迪里里0041

 

 

اگر در وجودم باشی مقدمت را مبارک میگم دیگه وقتی بابات

 

 

نیست من تنها نیستم با توآم تویی که برایم زندگی دیگه ای

 

 

می سازی پس عزیزم دلم رانشکن 迪里里0095

 

 

مهربانتراز خداکسی نیست خدایا دوستت دارم

 

 

واین محبتت را از من دریغ نگردان 迪里里0022

88/1/29

 

 



..........................................................................................................


نویسنده : خاله مهربون
4 ارديبهشت 1391 ساعت : 8:09
سلام عزیز خاله
خوبی؟
عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما
شهر قصه خاله مهربون
چه جوری؟
کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500

خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
نویسنده : مامان یسنا
4 ارديبهشت 1391 ساعت : 11:02
مامانی از الان هم بنویس که از این دوران عقب نمونی
نویسنده : مامان ساینا
5 ارديبهشت 1391 ساعت : 11:06
سلام ناهید جون
خیلی دختر نازی دارید. خیلی با نمکه. راجع به سوالت (ثبت نظر به صورت خصوصی) رو کلیک نکن.برای فاطمه جون
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)