محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

ماهگرد 13 ماهگیت ودلنوشته ای تقدیمت

1392/9/27 9:02
نویسنده : مامان ناهید
3,172 بازدید
اشتراک گذاری

               

یه سلامی دیگه به پسر گلم

 

 

الهی مامان فدات بشم باور کن نفهمیدم زمان کی گذشت ویک ماه دیگه 

 

 

گذشت وشما شدید یک سال ویک ماه

 

عزیز دلم نخودفرنگی من 13 ماهگیت مبارک

 

 

البته 25 یعنی دو روز پیش ماهگردت بود ولی من چون درگیر شما بودم

 

 

نشد که بیام وبرات بنویسم حالا اومدم با دوروز تاخیر

 

 

شیرین تر ولذت بخش تراز آن نیست که موجودی از گوشت وپوست خود

 

را در دورنت بپرورانی وتمام انتظارت  لحظات در آغوش گرفتنش باشد

 

وزمانی که قدمهای لرزانش را در این دنیا می گذارد چقدر رویای شیرینی

 

میشود

لذتی برتر از آن نیست که خود فرشته نجاتش میشوی وبه تمام نیازهایش

 

 

جامه عمل می پوشانی وبا تمام وجود همه سختیها را به جان می خری

 

شبها با تمام خستگی وپلکهای درهم رفته وچشمهای خواب آلوده در

 

آغوشت می فشاریدش تا از شیره جانت خودرا تغذیه کند و وقتی گرمی

 

 

 

 

وجودش تنت را گرم کرد تمام خستگیها ،بدخوابیها از یادت می رود

 

خداوند تورا به من هدیه داد تاآرامش زندگیم دوچندان شود

 

آخ فرشته کوچولوی من وقتی که لبهای چون عسلت به گونه هایم ساییده

 

می شودانگار آرامش بهشت را در بند بند وجودم می فرستی

 

آن هنگام که چشمهایت را با ناز می بندی وسرت را به جهتی می چرخانی

 

گویی روشنایی چشمانت را به چشمانم منتقل ساخته ای که تمام دنیای

مرا نورانی می سازد

 

وآن هنگام که در آغوشم آرام میگیری وبا فشردن خودبه سینه ام وحلقه

 

کردن دستهای ظریف وکوچکت به دور گردنم تمام عشق را به من هدیه

 

می دهی واز فکر اینکه چه نعمتی گرانبهاتراز شما وجود دارد وچه

 

عظمتی دردرونت نهفته است اشکم جاری میشود وخدای بزرگ

 

 

 

 

راشاکر می شوم به خاطر زیباترین هدیه اش

 

وهنگامی که در آرزوی برداشتن اولین قدمهایت چه مشتاقانه وعاشقانه

 

به پاهای کوچکت خیره می شوم وچند قدم تا آغوشم را با خنده وهیجان

گام بر می داری برایم وصف ناپذیر است

واکنون بیم آن دارم که مبادا از پس نیازهای کودکانه ات برنیایم

 

 

بیم آن دارم که مبادا چیزی بخواهی ومن ناتوان از برآورده شدن خواسته ات

 

یک سال ویک ماه از فرشته زمینی شدنت گذشت ومن خوشبخت تراز قبل

گرمی وجودت را در خود طنیدم وبا خنده هایت عشق ورزیدم

 

 

وبا گریه هایت گونه هایم را خیس کردم تا خاطراتی مشترک باشد

 

 

میان من وتو واکنون زیباترین موجود دوست داشتنی من هدیه ای بودی

 

 

از طرف خدا

 

فدای خنده های دلنشینت بشم

 

خداوندا این خنده های پاک و معصومانه  را هرگز ازش نگیر

 

 

این متن خیلی زیبا بود از نیما یوشیج برای فرزندش گفتم منم

برا پسرم بنویسم عزیزم نمی دانم چه زمانی این متن رو خواهی

خواند ولی دوست دارم همیشه مهربانی کنی

 

پسرم ، یک بهار یک تابستان یک پاییز ویک زمستان را

 

 

دیدی از این پس همه چیز تکراریست

 

 

                         جز مهربانی.........

 

 

فدای بوووووووووووووِِ گفتنت بشم که وقتی گفتم سنگ بووِ هست خوب

 

فهمیدی وتکرار کردی

 

 

وقربون شیطنتهای وقت خوابت برم با اون چشم تنگ کردنت

 

 

امیدوارم این دلخوشی وشادی بچه گانه تا ابد در قلب پاکتان ماندگار

 

باشد

اینجا  موقع زلزله خونه آقا جون حیدر بودیم وچون وسیله بازی نداشتید

 

آقا جون این تاب رو درست کرد وشما هم کلی با این تاب صفا کردید

 

قربون آقاجونم هم بشم که چقدر شما نوه های ناز نازیشو دوست داره

 

 

این هم عکس یک سال ویک ماهگی فاطمه بود که با خانواده دایی  ها ومادر جون

رفته بودیم بیرون برا نهار من این عکس رو خیلی دوست دارم چقدر از این روز زیاد

عکس داشتم بعد از اینکه سیستم رو عوض کردم نمی دونم چی شد فقط همین

یه دونه عکس مونده

فدات بشم چقدر خوردنی بودی تپلی مامان

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

اقا زاده
27 آذر 92 9:29
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:43
ناااااااااااااااااااااهیدمممممممم،، این چه حرفیه بابااااااااااااا..منم باهات شوخی کردم به مررررررررررررگ خودددددددددم..مییام میکشمتاااااااااا دخترررررررررررر. غلط کرده بهم برخورده یعنی چی الان،،من عاشق کل کل و شوخیم بخدا چیزیم بهم برنخورده ،خواست شوشو میخونه دلگرم بشه به من و زندگی با منننننننن... بیا دو تا بوسم بده رفع سوء تفاهم بشه
مامان ناهید
پاسخ
ای جـــــــــــــــــــــان آیساااااااااااااانم راست می گی ؟ای فدات بشم می دونستم نمونه ای به خدا، خدا نکنه بابا من چیزیم نیست گفتم یه وقت به دل نگرفته باشی فدات بشم ای جان پس شوخی ادامه داره حالا که التماس می کنی بیا لپمومنم می بوسمت عزیزم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:45
آره واقعنااااااااااااا..منو پیاز دزدیاونم تو قممممممممممماونم با صالحییییییییییییین..هرررررررررررگز...
مامان ناهید
پاسخ
بله شما درست میگید استغفرالله خواهر بسیجی
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 11:47
آره واقعنااااااااااااا..منو پیاز دزدیاونم تو قممممممممممماونم با صالحییییییییییییین..هرررررررررررگز...خودش اومد تو دستم یهوووووووووو،،من نبودم که
مامان ناهید
پاسخ
ای کلک آیسانم
آیسان مامان ماهان
27 آذر 92 12:21
چه متن زیبایی،آفرین ناهید جونم که تقدیم محمد رضا جونم کردیش،واقعا که چه احساسی است احساس مادری
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا هم حسی زیباتر از حس مادری نیست واقعیِ واقعی
سمانه(مامان سروش)
27 آذر 92 14:37
ای جان!!!ایشالا صد ساله بشن شازده و پرنسس خانم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم انشالله سروش جونم سلامت باشه وخدابراتون 150 سال نگه داره
اقا زاده
27 آذر 92 20:55
نمیدونم خصوصی زدم یا نه
مامان ناهید
پاسخ
اره عزیزم تیک رو زدی پیام رو گرفتم
عمو روحانی
27 آذر 92 23:27
ماشاالله به هردوتا تون
مامان ناهید
پاسخ
سلام عمو روحانی چه افتخاری نصیب ما شد که تشریف بیارید اینجا باور کنید کلی خوشحالم کردید بازم ممنون
آیسان مامان ماهان
28 آذر 92 11:34
سلام نااااااااااااااااااااهیدددددددددددددددددددم،خوبی
مامان ناهید
پاسخ
ای جـــــــــــــــــــــــــــــانم ایسان جونم سلام عزیز دلم فدای اون اشک چشمات چرا گریه
آیسان مامان ماهان
28 آذر 92 11:35
صبحی اومدم تو پستت هی دارم با خودم فک میکنم پ من اینقد برا پست ناهید و بچه هها کامنت گذاشتم کوشونن
مامان ناهید
پاسخ
وای عزیزم من عاشق اون کامنتهاتم نمی دونی من هرروز که میام اینجا به عشق شماوکامنتهای قشنگته که میام وجون می گیرم بد عادت شدیم دیـــــــــــــــــــگه هرچی کامنت باشه من زود تایید می کنم چی شده
آیسان مامان ماهان
28 آذر 92 11:35
الان شیدا جونم اومده میگه همه کامنتهای ناهیدو به من زدی
مامان ناهید
پاسخ
ای واااااااااای چه بد شد خوب عزیزم بگو تایید کنه کپی بگیر دوباره بذار حیف نیست اون کامنتها که اینقدر زحمت کشیدی حیف یشه بیشتر برا دل خودم گفتم وگرنه شیدا جونم هم فرقی نمیکنه عاشق همتونم عزیزم فدات بشم حالا بیا تو بغلم
آیسان مامان ماهان
28 آذر 92 11:36
تازشم برات شماره تلفنم گذاشته بودم که برام جوک بفرستینترسا دوباره برات میفرستم الان برو خصوصی شمارمو save کن
مامان ناهید
پاسخ
آیسانم من فدای اون مرام وخواهریت برم آخرشی به خدا می دونم که کم نمیاری از شماره متشکررررررررررررررم
حباب
28 آذر 92 11:37
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم....خدا نخودی رو واست حفظ کنه ....همچنین فاطمه جوووووووووووووووووووون رو.....فکر نکنی فراموشت کردما .....به یادتونم عزیزم....هیکارا تمووووم نمیشه ...دوستون دارم 1 بارم عکس خودتو بزار خصوصی که زیارتت کنیم
مامان ناهید
پاسخ
ای جــــــــــــــــانم سلام حبابی جونم خوبی عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود دل به دل راه داره منم به جون خودم به جون بچه ها به یادت بودم می خواستم بیام پیشت هی بچه ها حسمو بهم می زدن نمی دونی که این الان دقیقآ سه ماهِ که بچه ها مریضن من گرفتارشون بودم فدات بشم که به یاد ما بودید بشه چشم حتمآ عکس مس ذارم ممنون که اومدید حسابی غافلگیر وخوشحالم کردید
آیسان مامان ماهان
28 آذر 92 11:37
قربونشون بشم محمد رضا جونم و فاطمه جونم چقدم قربون صدقشون رفته بودمو براشون کامنت گذاشته بوددددددم
مامان ناهید
پاسخ
ای فدات بشم من می میرم برا اون کامنتهای با حالت خیلی مشتاقم ببینم چی نوشته بودی حیف شد
آیسان مامان ماهان
28 آذر 92 11:38
من کم نمییارم که از اول میزارممممممممممممم..محمد رضا جونم 13 ماهگیت مبااااااااااارک عسل خاله
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون دراین شکی نیست که همیشه تو هیچ کاری کم نمیاری گلم واستقامتت مورد تقدیره
بهار
28 آذر 92 21:09
تم تولــــد ... قالب وبلاگ ... تقویــم با طراحی متفاوت
مامان سینا
29 آذر 92 0:48
13 ماهگیت مبارک گلم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان ریحان
29 آذر 92 3:11
سلام 13 ماهه شدنت مبارک ، چه عکس های خوشگلی بیو خصوصی دادا
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جونم ای به چشم اومدم
اقا زاده
30 آذر 92 8:14
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم .
مامان ناهید
پاسخ
ممنون زیبا بود
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 8:50
سلام ناهیدم قربون توی با صفا بشم من،،اونروز پست شما و الینا جونمو همزمان باز کرده بودم قسمت نظرات الینا جونم باز بوده هرچی کامنت شما بوده برااون زده بودم،،واااای وقتی شنیدم چقد سرخ آبی شدم
مامان ناهید
پاسخ
سلام آیسان خوب وخوشگلم فدات بشم نه اینکه اینقدر با معرفتی می خوای هوای همه رو داشته باشی همه رو اشتباهی می فرستیولی چه حیف شد می خواااااااااااااام اون کامنتهای زیباتو فکر کنم لیاقتشو نداشتماین دومین باره مثل من که اس ام اس هاتو برا جاریم فرستادم
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 8:52
عززززززززززززززیز دلمی،،قابل شما رو نداشت شماره بعدشم قول دادی اسهای دست اول مشدی بزنی رو قولت باشیاااااااا
مامان ناهید
پاسخ
قربونت برم شما خودتون قابلید ممنون عزیزم چشم تا اونجایی که در توان داریم بنده اطاعت امر ای جااااانم
مامان هیمن
30 آذر 92 9:13
13 ماهگیت مبارک شازده کوچولو ایشالا 130 سالگیj 'gl
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشم لطف کردید فدای هیمن جونم
آیسان مامان ماهان
30 آذر 92 13:09
بیا خصوصی عزیز دللللللللم
مامان ناهید
پاسخ
ای به چشم ایسان نازم
حباب
1 دی 92 11:10
ایشالا که بچه ها به زودی خوب بشن .....فصل بدی هستش دیگه ...هوا الوده و پر ویروسه همه سرماخوردن ....قربون تو ناهید جووووووووووووووووووووووووووون
مامان ناهید
پاسخ
ممنون حبابی عزیز دلم فدات بشم که چقدر ماهی
خاله نرگس
1 دی 92 14:43
13 ماهگیت مبارک شازده پسر ماشاله چه موهاش بلند شده. چقدر اون عکس فاطمه محمد رضا جون جالبه یکسالگس که گذاشتی اون اول انشاله همیشه تو زندگی خوش و موفق باشید شاد شاد
مامان ناهید
پاسخ
سلام نرگس جونم خوبید ساینا جونم خوبه ممنونم از این همه محبت ومهربونی