محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

دوستان من میرم وخصی

1392/6/28 22:44
نویسنده : مامان ناهید
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم

من چندروزی حالم خوب نبود نتونستم بیام بهتون

سر بزنم عذر منو بپذیرید ولی گه گاهی که یه

کوچولو وقت می کردم وکار داشتم میومدم می دیدم

هیچ نظری ندارم یه کم دلم می گرفت امیدوارم شما

هم مثل من بد حال نباشید حالا هم اینترنتم فردا

قطع میشه معلموم نیست کی وصل کنم شاید یه کم

گرفتاریهایی که دارم سروسامان بدم مشکلات کمتر

بشه بیام تا اون موقع دلم خیلی براتون تنگ میشه

شاید هم رفتم خونه بابا جونم از نتشون استفاده

کردم اومدم یه سر زدم 嘿莉猫0045

امیدوارم تو این مدت فراموش نشم برامون دعا

کنیددوستتون دارم嘿莉猫0009

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)