محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

من اومدددددددددددددددددددددم

1391/10/24 11:52
نویسنده : مامان ناهید
355 بازدید
اشتراک گذاری

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم

بلاخره مشکل سیستمم حل شد ویه سیستم گرفتم وانشالله اگه مشکلی

پیش نیاد از این به بعد بیام وخاطرات شما گلهای زندگیمو اینجا ثبت می کنم

از دوستان هم عذر می خوام که زحمت کشیدن کلی نظر گذاشته بودن ومن

نتونستم به خاطر مشکلم بیام پیششون از این به بعد از خجالتتون درمیام

امروز24دی ماه 1391 است وحال جوجوهای منم خوبه بابااحمد صبح

ساعت 9رفت سر کار وآخر هفته باز میاد ومحمد رضا هم بهش دارو دادم چون

مرتبآ به قول خودمون سر دل داره وبالا میاره بهش دارو محلی میدم درواقع یه

نوع طب سنتی هست ارومش می کنه بعد گرفت خوابید فردا هم دو ماهگیش

تموم میشه ای جانم

فاطمه هم خواب که بلند شد حلیم نذری خورد عاشقتم که مثل مامانت عاشق

حلیمی

راستی مادر جون مامانی ودایی روح الله دوروز پیش رفتن سفر کربلا به سلامتی

خوش به حالشون وروز جمعه بر می گردن

راستی کامپیوتر هنوز خالیه باید عکسهارو جمع جور کنم چون کلی عکس دارم

که باید واردش کنم پس عکسها برای بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)