محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

ورودت به ماه هفتم روتبریک میگم

1391/2/13 18:30
نویسنده : مامان ناهید
487 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به نی نی گلم وعزیز مامانی فاطمه گلی

 

می دونی مامانی امروز 2روزی میشه که واردماه هفتم شدی درست روز

عیدفطر شش ماهت تموم شد بهت تبریک میگم که با تلاشت گامهای 

ورود به این دنیا را طی می کنی

                                                                                                                   

مامانی زیاد حالش خوب نیست به خاطر همین دیر دیر می نو یسم آخه بدنم زیاد

ورم کردم دستم درد می کنه شبها ازدرد دستم نمی تونم بخوابم  حتی ماساژورهم

نمی تونه آرومش کنه ولی به وجود توکه فکرمی کنم تحمل برایم ممکن میشه عزیز

خوشگلمدوستت دارم

 

ودرهمه لحظات با توآم حس قشنگ باتوبودن وتکان خوردن ولگد زدنت به شکمم برام

قشنگترین لحظات است توبااین حرکات قشنگ بامن حرف می زنی

به من احساس آرامش می دهی با هرتکان و حرکتت جانی تازه میگیرم هر وقت

گرسنه ات میشه با لگدهای همچنان زیمیناستیکیت به من می فهمانی که

گرسنه امنه اینکه خودم دلم به خوردو خوراک نمیرهشما هم گرسنت میشه

فدات بشم مامان جان و هر وقت خسته ای تکانی حس نمی کنم می دونم که

خسته ای اون وقته که می خوابم ونازت می کشم یه شکلات می خورم شمای

شکمو زود میای اونومی خوری  اون موقع است که تکونتو حس

می کنم و من قه قه قه می خندخیلی با مزه است نه؟

ولی ببینم وقتی دنیا اومدی همینطور شکمو باقی خواهی ماند

 

گلی جون یه خبر بد هم دارم بچه همسایمون یعنی بچه خاله بتول نزدیک به دو

هفته است که توشکم مادرش مرده نمی دونستن تازه فهمیدن

حالا رفتن شیراز تا عمل بشه یه پسر بود اخه مامانش دیابت حاملگی داشت ازنوع

شدید بچه هم گرفته بود وخفه شد خیلی ناراحت شدم حالا دیگه نگرانی منم بیشتر

شده دخترم قوی ومحکم باش              

 

                            روز سه شنبه 88/6/31ساعت 2/10 ظهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)