محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

برای الینای ناز که زود از پیش ما پر گشود

1391/4/6 19:02
نویسنده : مامان ناهید
515 بازدید
اشتراک گذاری

دلم امروز پراز درد شد ،پر از غم شد ،

دلم امروز گرفت هوای دلم امروز ابری

شد وناگهان باریدوبارانی شدنمی دانم

چی شد از سینه ام دردی هویدا کرد

خواستم سینه ام را بشکافم واونی که

دردرونش خفته بود وداشت نفسم را بند

می آورد بیرون بریزم اما نمی شد گیر کرده

بودبغض سنگینی گلویم را می فشرد گویی

خبری بودخبری که حتی تحملش برایم یک

لحظه قابل درک نبودخدایا دیشب چه خوابی

بود که دیدم در خواب گریستم ومضطرب از جا

برخاستم دعا کردم صدقه دادم دوستی بودکه..............

درخواب داشت از تعبیر خوابش حرف می زد

تعبیر کرد که فرزندم به دنیا میاد ولی می میرد

ترسیدم ولی باور کنید نمی دانستم چی بود

ولی خیلی دلم گرفت خودم را مشغول کردم

آروم نشدم خودم را پای رایانه رسوندم اولین

پیام مامان کورشو دیدم رفتم تو وبش بادیدن

پستی که گذاشته بود شکه شدم متن این بود

برای الینای نازنین توی وبلاگ محیا خوندم که یه

دختردوست داشتنی به اسم الینارفته به بهشت

لطفآمامانشو تنها نذارید

کلیک کنید

داشتم می بریدم کلیک کردم و خودم را به

وبلاگ الینای ناز رسوندم اشکم دروامد با

اینکه باورم نمی شدحراسان می گشتم

ومی گریستم وبیشتر وبیشتر پروازش رو

حس می کردم وانگار مدتها بود که دیده

بودمش ومی شناختمش انگار فرزند خودم

بود وای خدایا کاش نمی دیدم نمی شنیدم

کاش این حقیقت نداشت کاش از خواب بیدار

نمی شدم کاش این تنها یه خواب بود.........

ولی سرنوشت بود والینای عزیزو دوست داشتنی

برای همیشه رفت به بهترین جایگاه ،به بهشت و

درد نبودنش را در دل ما ونی نی های وبلاگستان نهاد

الینای خوشگل همه ما حسرت جایگاهت را می کشیم

ارام بخواب که مامان خوبتو تنها نخواهیم گذاشت..........

برای مامان بابای خوبش که توی این مدت توی هفت

ماه زندگی الینا چیزی برایش کم نذاشتن ودرد دوریشو

تحمل کردن از خداوند مهربون برایشان صبر وبردباری

وآینده ای بهتربا فرزندانی سالم طلب می کنیم........................

مامانای خوب واقعآ مامانشو تنها نذارید

اینم آدرس وبلاگ الینا جون

http://elinajoon.niniweblog.com/



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)