محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

به زودی میشی جنین 2ماهه

1392/2/8 17:03
نویسنده : مامان ناهید
957 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به شکوفه وجودم

مامانی من درهمه لحظات با توآم باتوست که حرف می زنم باتوست

که روزهای پرخاطراتم راسپری می کنم ودرهر لحظه مواظبت هستم

ولی ای کاش ویار نداشتم تا بیشتر به جوانه زندگیم حیاط می دادم

گل سرسبد زندگیم وعشق بابا ومامان برای قدم گذاشتن در این دنیا

من وبابات روزشماری می کنیم ولی انگار لحظه ها هی کندتر میگذره

وتو نازم قوی باش که تنها امید من بابا تو هستی迪里里0002

می دونی امروز چندوقته که دردل من جاگرفته ای؟

امروز دقیقآ یک ماه وبیست وهفت روزه سه روز دیگه دو ماهت

تموم میشه میری تو ماه سوم

آرام بگیر کوچولوی نازم    迪里里0042                      88/2/30

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)