محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

عکس از بدو تولد تا چهار روزگی فاطمه

1391/3/2 17:54
نویسنده : مامان ناهید
729 بازدید
اشتراک گذاری

١٧ساعت بعداز تولد روی تخت بیمارتان

من وعمه سلیمه اتاقتو برای ورودت تزیین کردیم

کیک به مناسبت تولدت

عکس از بدو تولدت (نیم ساعت بعد از تولد در حالی که در دست آقاجونت مرتضی بودی

برات اذان گفت وشماباچشم گوش باز ندای الله را پذیرفتید

روزدوم تولدت روی تخت بیمارستان ( ١٧ساعت بعداز تولد)

همین که خونه رسیدیم مادر جون وزن عمو وحیده حمومت دادن

وای حالا چه ماه شدی دخمل گلم .......چیه؟ داری یواشکی چیو نگاه می کنی شیطون بلا؟

دوست دارم یه عالمه

حالا هم لباساتو پوشیدی خوب چرا گریه می کنی فکر کنم گرسنته خوابتم میاد

بعداز حمام خواب میچسبها ...........نگاه کن تورو خدا باناخونات لپای نازکتو چکار کردی

وای بیدار شدی.....سلام عصربه خیر پاشو یه عالمه مهمون داریم بابایی هم که خودشو

خفه کرده که تورو تو بغل بگیرتت

اوهه چرا مشت کردی چیه عصبانی هستی فکر کنم به خاطراینکه بسته بودیمت

یعنی قنداقت کرده بودیم ببین بازت کردم حالادیگه خستگی در کن

اینم ابوالفضل کوچولوی ١٠ روزه که اومده دیدنت حموم ١٠روزگیشم بعداز شما انجام داد

نگاه کن عمه ها چکار کردن اماانگار ابوالفضل یه کم ناراحته شایدم جاش تنگه

هاااااااااااااااااااا خوابیدید خوب بخوابید گلای مامانی

سینا پسرعمه شهربانو که ٤ماه ازت بزرگتره اومده تولدتو بهت تبریک بگه

عکس سه تایی از فاطمه توتولو وپسرعمه ها

آقارضا پسرعمو محمد کنار گهواره فاطمه

این هم محمد واحمد دوداداش هستن پسرای همسایه

عکس 4 روزگیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)