محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پسر گلم ۷سالگیت مبارک

1398/8/30 22:13
نویسنده : مامان ناهید
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی وبلاگای عزیز😍

ویه سلام مخصوص به کادر  مدیریتِِ ِعزیز،🤗اینو بگم که شما عالی هستید👌😍 مثل همیشه پایدار هستید وخواهید بود دوستتون دارم😘ممنون که اینقدر سایت براتون مهمه نمی دونم چطور حسم رو بگم فقط میگم واقعا شما بهترینها هستید😘😘

وسلام خومت مامانای مهربون🤗

واما سلام وصد سلام به بچه های گل نی نی وبلاگ 😍

سلام به بچه های متولد آبان ماهی عزیز🤗

سلام به بچه های عزیزم به گلهای همیشه بهارم🤗😘

همگی خوبید خوشید؟؟؟؟

من اومدم ولی با تاخیر

چرا تاخیر؟؟؟

آخه تولد محمدرضا بوده اونم چندروز پیش ۲۵ ابان اما روز تولد گل پسرم اینترنتها سراسری قطع بود ومن نتونستم بیام وتو سایت برای گل پسرم باحضورشما عزیزان وبهترین دوستای مجازیم جشن بگیرم 🙁

پسر گلم محمدرضای عزیزم تولدت مبارک شما ۷ ساله شدی الهی صد ساله شی

 

 

این عکسها از صفحه متولدین ۲۵ ابان سایت نی نی وبلگ هستش تبریک تولد تو ودوستای عزیزت😍

فدای پسر ناز ناز نازم بشم با ژست قشنگت  😍

این دوتاعکسم که از پیجتون برداشتم👆🤩

دیشب هم سومین دندونت افتاد یعنی یکی از دندونای بالا یکی دیگشم لقه ودر حال ریزش هست😁

لرروجالب اینکه بابایی فکر کرد اولین دندونت افتاده بدو بدو اومد سمت من وگفت دستاتو باز کن منم با ذوق دستامو باز کردم ببینم چی هست دیدم مروراید زیبای شما گل پسرمه😍 ولی حسابی سر ذوق بابایی خورد وقتی شنید سومین دندونته اخه باباها مثل مامانا زیاد حافظه قوی در این موردها ندارن😀😉

خلاصه که یه چندروزی که از تولد بگذره شاید نشه تمام احساسات لحظه تولد را اونطوری که دوست داری بیان کنی اما من لحظه لحظه جودتون ،قدکشیدنتون، نفس کشیدنتون برام تولدی تازه هست .🤗الهی دورتون بگردم شماتمام زندگی من هستید با اینکه تمام زندگیم را وقف شما کردم واز همه خواسته های شخصی خودم گذشتم تا شما را راضی نگه دارم وبرای تربیتتون تلاش میکنم اما بازم در همه لحظه ها خودم را سرزنش میکنم که مبادکوتاهی کرده باشم.

   وقتهاییکه اخمی کردم دادی زدم سر شما گلهای زیبایم شاید مادر خوبی نبودم مرا ببخشید اگر ناخواسته کوتاهی کردم مرا ببخشید 🙏

 

پ ن پ :پی نوشت :اون یکی دندون هم که لق بود من ناقلا کندمش😀 چطور؟؟؟دیدم آویزونته  گفتم چه کاریه بچه نمی تونه  یه سیب گاز بزنه  دستمو گذاشتم رودندونت ویه فشار کوچولو واز جا کنده شده 😍بعدشم که شدم مامان بدِ چووون بی خبر وبی اجازه این کارو کردم😏😉
خوب پسرم اجازه میگرفتم که نمیذاشتی اما بعدش راحت شدی😍

روز شمار 👇

محمدرضا

محمدرضا: 7 سال و 7 روز

فاطمه

فاطمه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز

پیوند زندگی مشترکمون

پیوند زندگی مشترکمون: 11 سال و 12 روز

پسندها (8)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 آبان 98 23:03
تولد محمدرضا جان مبارک 😍
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم مرسی از محبتتون😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
30 آبان 98 23:09
تولد پسری مبارک💋💋❤❤
انشالله یال خوبی رو در پیش داشته باشه این اقا کوچولو❤
خوشحال مبشم به وبم سربزنیر خاله جان💋
مامان ناهید
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خیلی لطف کردید🌹
چشم حتمآ
مامان صدرامامان صدرا
1 آذر 98 14:36
مبارک عزیز دلم ،🎂🎂🎂
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف کردید😘
عمه فروغعمه فروغ
2 آذر 98 0:18
تولدش مبارک خدا حفظش کنه براتون 
ممنون میشم ما رو دنبال کنید 🌹
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیرم مرسی 
گلم باعث افتخاره به لیست دوستان اضافه شدید🌹
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
2 آذر 98 23:16
تولدت مبارک😍
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم😘