محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

دهه فجر انقلاب مبارک باد

1397/11/21 14:48
نویسنده : مامان ناهید
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصد سالم به همه دوستان خوب نی نی وبلاگ ومدیریت نی نی وبلاگ 

ضمن تشکر از کادر مدیرت خوب که واقعا سنگ تمام گذاشتن برای این سایت واقعا از گستردگی واینکه امکاناتی که  اضاف کردن  قابل تقدیر هستاینجارا باهیچ شبکه ای عوض نمیکنم برقرار باید نی نی وبلاگ😊😘

بچه های من کم کم دارن بزرگ میشن وکلی خاطرات ناگفته وثبت نشده که شاید......😐وچقدر ناراحتم تواین چندسالی که اقامحمدرضاکوچک بود وهمراه وپابه پای ابجیش بزرگ شد وقد کشید چقدر مشکلات داشتم که نتونستم بیام وخاطراتشونو به ثبت برسونم یکی از دلایل اصلیش همین رسانه هابود یعنی نداشتن یه گوشی مناسب وسیستمم هم که مشکل داشت الان که همه رادارم وقتم کمه اما دارم هرچندوقت میام ولااقل مناسبتهارا می نویسم وبازم جای شکر ش باقیست 🤗

چندروزیه بدجوری حالم گرفته از روزگار که مردمش خیلی تغییر کردن

ادمهای اطراف ادم هم که باشن نمی تونن دلتو شاد کنن وقتی باتو هم رآی نباشن

بهتره واضح تر بگم نمی دونم در بین مخاطبهام کسی هست حرفمو قبول داشته باشه یا بامن هم رای باشه یا بازم بخوام اینجاهم درددلم بیشتر بشه

این ایام فاطمیه همزمان بادهه مبارک فجر بود عروسیها وعذاداریها باهم ادغام شده بودن ...می خوام بگم گاهی وقتها ادم اعتقاداتی که همیشه بوده وهست را فراموش میکنه دیگه ابهت فاطمه ازهرا را نادیده میگیرن ...وقتی یکی میاد میگه بابا حالا کی نماز می خونه ؟یا کی دیگه اعوذبالله به حضرت فاطمه بها میده (الهی بمیرم)؟🤨 یا میگن انقلاب دیگه تمام شد الان دوره ش نیست اون شهیدان هم می خواستن نرن شهید شن بنظرتون ادم دلش نمیگیره...؟؟؟؟😔

هفته گذشته رفته بودیم بیرون مثلا تفریح وحال وهوایی تازه کنیم خلاصه اب می خوردن می گفتن وکنالیه میزدن  رهبرتون اینه رهبرتون اونه  سرفه میکردن میگفتن امام خمینی انقلاب کرد...

ماهی می خوردن میگفتن گوشت ۱۰۰ تومان شده بازم برید انقلاب کنید  ....خدایاتنها من بودم که تو بینشونتنهابودم بحث کردن باهاشون فایده نداشت اینقدر حالم بد شد که جریان انقلاب را با سیاست واقتصاد قاطی کردن بنظر من، اینها خودشونم نمیفهمن از این دنیا چی می خوان اخه انقلاب چه ربطی به سیاست واقتصاد داره شهدای ما برای ریختن خونشون هدف والایی داشتن، شهید نشدن که الان عده ای از خدابیخبر بیان بگن الکی خون دادن اخه اگه خون نداده بودن که الان ایرانی درکار نبود ....خیلی دلم گرفته دلم می خواد برم رهبرعزیزمونو ببینم ... خیلی دلم هوای رهبرعزیزمونو کرده چقدر دلم براش اتش میگیره که همه نگاهها وکنایه هابه سمتش رفته این ادمهای نمک نشناس رهبر را مقصر همه کمبودهاشون میدونن دعا میکنم امام زمانمون زود بیاد همه اینهارو جمع وجور کنه 

خدایا در هیچ زمان ولحظه مارا تحت تاثیر چرندیهای مردم این ملت قرار نده

خدایا بچه های منم از طعنه وکنایه هاشون در امان بدار

قربون دخترم بشم که تازه به جشن تکلیف وارد شده وعده ای از اطرافیان به حجاب ونماز خواندن واعتقاداتی که دختر گلم خودش دوست داره مسخره ش میکنن ومی خوان حجاب از سرش بردارن چقدر دلم دردمیاد ازشون  

خدایا شکرت که تاحالا مارااز گزند این افراد حفظ کردید از این به بعد هم خودمونو به خودت میسپاریم مارا حافظ‌ باش خدای مهربونم🙏🙏🙏

پسندها (8)

نظرات (5)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
21 بهمن 97 14:59
ممنون از انرژی مثبتتون ❤️
مامان ناهید
پاسخ
فداتون عزیزم عاشق خودتون وسایتتون هستم
بابا و مامانبابا و مامان
23 بهمن 97 21:48
سلام عزیزم.مشکل ازانقلاب نیست مشکل ازانتخاب ماست....🌷
حق همیشه پیروز است👏
مامان ناهید
پاسخ
متاسفانه با انتخاب بد خیلیها همه دچار این بحران شدن  
مامان و بابامامان و بابا
24 بهمن 97 21:04
سلام بزار به دینداری ما هرکسی هرچه میخوادبگه، می ارزد به لبخندامام زمانمان....😘
مامان ناهید
پاسخ
 دقیقا همینجوره عزیزم👌
مامان و بابامامان و بابا
25 بهمن 97 12:08
انقلاب ما چشمه ی همیشه جاریست.ماهم مثل قطره های دریا باهم متحدومثد کوه پابرجاییم انشاالله
مامان ناهید
پاسخ
انشاءالله🙏
بابا و مامانبابا و مامان
29 اردیبهشت 98 17:00
سلام عزیزم منتظرخوندن مطالب زیبات هستیم......