محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

عکسهای تولد دردونه ام😊

1397/9/9 12:06
نویسنده : مامان ناهید
2,662 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای تولدپسمل خوشگلم😍

ابن از کیک تولدت که مامانی با عشق برای پسر گلم درست کردم😘😘

این اولین تجربه من نقاشی روی کیک بود🤗

تولدتو تو یه شب عالی یعنی شب پنج شنبه تو خونه باع دایی روح الله گرفتیم این بار فقط خانواده مامانی بودن وخیلیم تو جمع بچه ها بهت خوش گدشت وبزرگترها هم کلی در جشن تولدتت برنامه های خاص خودشون را اجراء کردندمثل نمایش ،طنز، جک وپایکوبی در قالب جک وخنده به همه کلی خوش گذشت

شما بچه ها امید زندگی ماهستید که به همه روحیه وزندگی میبخشید شما نبودیدزندگی بی معنا بود😘😘

محمد دایی بهرام وامیر حسین دایی عیسی

دختر خاله دختر دایی وپسر دایی ها ...ای جانم عاشق جمع صمیمی تونم

 

اینم حلما گلی عزیز عمه شمع را فوت میکرد وکلی ذوق میکرد 😄

پسرم مراقب باش، اینجا زمین است. اینجا زمین گاهی خشک و سخت، وگاهی نرم و نمناک است. اما باید طوری زندگی کنی که همیشه ردپای بودنت برای جهان و جهانیان بماند. نگذار زمین و آسمان سرنوشت تو را تعیین کنند و باید این را بدانی که نه آمدنمان دست خودمان است و نه رفتنمان!!! اما آمدن ورفتن دونقطه اند، اینکه چگونه بهم وصل میشوند، هنر آدم بودن و آدم ماندن ماست

می‌دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند شاید واژه هاي تبریک آن ها زیباتر بوده اند اما با عشق مادرانه اي که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت می‌کنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه هاي مهربانیست با همه وجود دوستت دارم پسرم هزار بار دیگه تولدت مبارک 😘

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
10 آذر 97 17:43
اس ام اس تبریک روز تولد
 
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....
بیا شعما رو فوت کن !!!
تولدت مبارک !!!
مامان ناهید
پاسخ
واااای ممنون عزیز دلم مهربونم لطف کردینمحبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
16 آذر 97 6:29
hamishe hamin ghad shad bashin azizm 🌺
مامان ناهید
پاسخ
فدااات
مامان کیانا و صدرامامان کیانا و صدرا
4 بهمن 97 13:39
سلام ناهیدی جونم فدات گلم.چقدر خوشحالم دیدمتون😘
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبی گلم مرشیه جون خوشگل وباصفتم😘
مامان کیانا و صدرامامان کیانا و صدرا
4 بهمن 97 13:40
وای چقدر خوشحالم دیدمتون.تولدت مبارک عزیز دلم🌻
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیرم منم خیلی خوشحالم😍
مامان کیانا و صدرامامان کیانا و صدرا
4 بهمن 97 13:41
سلام ناهیدی جونم خوشحالم میبینمتون تولدت مبارک پسر گلم😘
مامان کیانا و صدرامامان کیانا و صدرا
4 بهمن 97 13:48
وای ناهیدی خیلی خنده داره میدونی من فک میکردم دارم تو تلگرام پیام میذارم هی ثبت میشده پیامهام هی من فک میکردم نشده واسه همون کلی برات پیام تکراری فرستادم😁
مامان ناهید
پاسخ
وای مردم از خنده😆😜بابا این تلگرام همه مونو روانی کرده عزیزمی عیب نداره طبیعیه گلم درعوضش کلی ذوق کردم با پیامهات ارزو بدل بودم مرضیه جونم خیلی وقته پیامشو ندیدم ممنون عزیزم 😘🤗
 
حرف اخر
13 بهمن 97 18:09
خیلی عالی 
آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی رو دارم براشون
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم 😍