محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پسر گلم ۶ سالگیت مبارک

1397/8/28 1:00
نویسنده : مامان ناهید
886 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره...وچه زیباست،رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس وچه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن! وچه اندازه شیرین است روز میلاد تو!روزی که تو آغاز شدی!

این چندمین تولد توست!

وچندمین بار خلقت است!

وچندمین لبخند آفرینش!

آه ه ه که چقدر من خوشبختم برای داشتن تو😍

تمام دارایی من قلبی ست که در سینه ام دارم وبرای شما 

می تپدم😘

خجسته باد زادروزت پسر خوشگلم

عزیز دلم من ببخش که سه روز از تولدت گذشته ومن دیر پست تولدت را گذاشتم واما تولدت در راه هست مثل هرسال تولدت را جشن خواهم گرفت

روز جمعه ۲۵ آبان تولد گل پسرم بود اما شهادت امام حسن عسکری بود ونتونستم برات تولد بگیرم

این عکس از صفحه متولدین امروز نی نی وبلاگ ...ممنون نی نی وبلگ عزیز بخاطر یاذاوری تولد فرزندان دلبندمون

اینم عکس صبح تولدت در خواب ناز بودی

الهی دورت بگردم اینم عکس امشبت بود صبح ساعت ۷ونیم که پاشدی رفتی پیش دبستانی عصر هم رفتی کلاس ایمت از ساعت ۵ونیم تا ۶ ونیم وفتی برگشتی از خستگی با کیف کولیت خوابت برد الهی دورت بگردم که چقدر خسته بودی که به این زودی خوابت برد

۲۵ آبان ۱۳۹۷

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 آبان 97 1:15
تولدت مبارک گل پسر🌷🌷🌷🌷❤❤❤❤❤
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلممحبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
16 آذر 97 6:30
cheghad shiriiiin 
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم باشادی شمادوستان شادیم مرسییییمحبت