محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

دوستان قدیمی وجدید لطفآ دوباره بیاین دورهم جمع بشین ومثل قبل ....

1397/7/20 1:59
نویسنده : مامان ناهید
552 بازدید
اشتراک گذاری

ای جانم نی نی وبلاگ خیلی وقته از طریق مدیریت پست نداشته بودم به تلگرام عادت کرده بودم الان میبینم خیلی پیشرفته شده

کییییف کردم همه چی عالی 😀👌👏

دست کادر مدیریت درد نکنه واقعا مشتاق شدم مثل قبل بیام وخاطرات وروز شمار زندگی فرزندانم را بنگارم

الهی زنده پایداروسلامت باشید همه نی نی وبلاگ با تمام مدیرانش ودوستان گلم واعضای دسته جمعی نی نی وبلاگ

😉

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
20 مهر 97 8:16
زیبا
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوش امدیمحبت
مامان پریسامامان پریسا
17 آبان 97 23:01
سلام دوست من.ممنون که به یادم بودید...واقعا چه لحظه های زیبایی داشتیم...😍😍
مامان ناهید
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم من دوستان خوبم را فراموش نمیکنم...کاش دوباره اون روزها تکرار بشه وهمه دور هم جمع بشیممحبت