محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

دختر نماز خونم

1397/5/12 11:56
نویسنده : مامان ناهید
2,171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بچه های گلم ونی نیهای شهر نی نی وبلاگ

مدتیه دوباره ننوشتم براتون عزیزای دلم از وقتی تلگرام فیلترشده خیلی راحت بود انشاالله که تو یکی از پیام رسانهای مجاز دوباره این طرح بسیارخوب وراحت اجراء بشه

دختر گلم درحال نماز خواندن ..این عکس تو ۱۹ماه رمضان که اولین روزه کاملتو درسن ۸سالگی گرفتی ونماز خواندن رو شروع کردی یه کلیپ از مراحل نماز وقران خواندنت برات درست کردم که اینجا متاسفانه نمیشه گذاشت

اینجا وقتی داشتی قران می خواندی متوجه شدم تا اشکات سرازیر شده خیلی دلم می خواست بدونم چه حسی بهت دست داد که اینجورمروارید زیباتو روی گونه های ظریفت جاری کردی

عاشقتم مامانی بدون که تو همیشه توقلب من جا داری کاش مامان خوبی برات باشم وباقی بمانم

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان و بابامامان و بابا
12 مرداد 97 23:35
سلام التماس دعا خوش به سعادتش
مامان ناهید
پاسخ
قربونت برم عزیزممحبت
مامان صدرامامان صدرا
14 مرداد 97 14:39
تشویقمحبت
مامان ناهید
پاسخ
فدای شما خاله جان عزیزممحبت
 مامانی نازگلا مامانی نازگلا
2 مهر 97 8:26
ای جااااااااااااااااااان دلم ناهید جان سلام خوبی عزیزممحبتبوسدخمل ،پسر گلمون خوبن
آخی چه عالی.....دوباره وب ....من...شما...بغل
آره والا یادش بخیر چقد جیک تو جیک بودیم..هییییییی یادش بخیر
الان با این فسقلیا  اونم به این شلوغ شیطونی بخواد همش پست بزارهشیطان
خیلی خوشحال شدم ناهیدمبوس
مامان ناهید
پاسخ
سللم جااان دلم ایسان جان ممنونم شماخوبید پسرهای گلت آیهانی رو دیدم خیلی ذوق کردم حتما این پسرماههمونم مثل ماهانی خوش زبونه خدا نگهش داره چه روزایی بود .....هیییییقهر
منم خیلی خوشحالم که دارم دوباره پیداتون میکنم 
نی نی وبلاگ پایدارباشه
بچه هارو ببوسبوس
 مامانی نازگلا مامانی نازگلا
2 مهر 97 8:28
اینم برا فاطمه جون نماز خونمبوسبوسالهی هر چی میخوای خدا بهت بده نازنین دخترممحبت
این بوسام مال محمد خوشگلمبوسبوسبوسبوس
مامانی بوسای بچه ها رو بهشون بدیااااااااااااااااخنده
یادش بخیر چقد شوخی میکردیم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم فاطمه ومحمدرصا دست بوس شماهستن 
ببخشید دیر پیامتونو دیدم ورود به مدیریت کمی سخت بود 
چشم عزیزم اوناهم شمارو می بوسنمحبت
بابا و مامانبابا و مامان
19 مهر 97 10:04
سلام هزارماشاالله به این گل خانومگل
التماس دعا
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم  خیلی لطف کردید گلمحبت
مامان وبابامامان وبابا
20 مهر 97 19:34
محبت😚😚
مامان ناهید
پاسخ
عزیزمیمحبت
مامان پریمامان پری
13 آذر 97 11:20
التماس دعا عزیز دلم گل
وبلاگ شما را تو لیست همسالان فاطمه گلم پیدا کردممحبت
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی خوشحالم که هستین لطف کردید ان شاءالله دوستان خوبی برای هم باشیممحبت