محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

دخترم تمام دنیامه....❤️

1397/2/8 16:10
نویسنده : مامان ناهید
10,432 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پروردگار زیبا وتوانا
 


جایی نیست که نباشد عطر نفسهای تو، تویی که جان داده ای به تنم و این یاد تو است که نفس میدهد به این تنی که روحش در وجود تو است دوستت دارم دخترم.

 

 


دخترکم ای که همه داشته ها ونداشته های مرا به تنهایی جوابی....وجودت مرا دلبسته دنیاکرده....

 

 

 

 


دختر نازم : یادت نرود که هر چقدر هم که بالا رفته باشی،. برای دیدن بزرگی خداوند باید سرت را بالا نگه داری. و گرنه. . ناچیزتر از خار خواهی شد.

 

 

 

 


حواست را جمع كن ...كودكم. بيرون از آن دنيا، در اين دنيا.،بايد براي زندگي ، لبريز از انگيزه باشي. دنياي اينجا با دنياي اكنونی تو فرق دارد....

 

 

 

 


دخترم، گوهر من ! گوهرم، دختر من ! تو كه تك گوهر دنیای منی. دل به لبخند « حرامی » مسپار. « دزد » را « دوست » مخوان ....

 

 

 

 


دخترم جهان، با خنده های تو معنا خواهد داشت. با تو بهار كه لبریز شکوفه هاست ، دیدن دارد.دخترم چون تو هستي شمعدانی های لب پنجره، این گونه زیبا گل کردندوعطر سیب، معنا دارد. با تو پدر معنا گرفت ومادربهشتی

 

 

 

 


عطر ِ خواستن ِ تو

از تمام ِ جانم

فرّار شده....

انگار چشم هايت

جادويم ميكند.

تو آرامش ِ  مني ...


دختر گلم امروز امتهان نگارش( فارسی بنویسیم)داری امیدوارم امروز هم موفقیت بیافرینی مثل امتهانهای قبلیت
تا یک ساعت دیگه جلسه اولیا مربیان هست یادت رفته بود به من بگی میددونم که الان نکرانی که من نمیام اما مامانای مهربون تو گروه کلاسیت که اعلام کردن من مطلع شدم
حتمآ میام میبینمت

 

 

 

 


این دوتا عروسک را خودت ودختر خالت صالحه جون درست کردید اون مو مشکی را شما درست کردی

 

 

 

 

 

 

 

 


اینم منو شمادرست کردیم

 

 

 

 


اینم خان داداش آقامحمدرضا وحامی پسر عمه سلیمه که چند شب مهمان ما بودن الان فکر میکنی تو این عکس ساعت چند شب هست وهنوز بیدارن؟؟؟ساعت از ۱۲ گذشته

 

 

 

 

[img:AgADBAADOK0xGxMEIFOpBjZEEr_clXhQiRoABB1u64F8Fr1nPB4FAAEC]
برای حامی هم دعا میکنیم که باباش هرکجا هست پیداش بشه وزود بیاد حامی اصلِآ باباشو ندیده لمس نکرده امیدوارم به حق امام زمان بابات زودتر بیاد وشماهم حس پدر داشتنو تجربه کنی عزیز دلم


خدابه همراه همه بچه ها وهمچنین شما شکوفه های نازم

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:10
چ دخملی چ موهایی! محبت
منم از این چیزا خریدم واسه دخترم ولی بلد نبودم باهاش چجوری بازی کنیم! خندونک حالا امروز حتما از این آدمک ها میرم میسازم! چشمک
عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
مامان ناهید
پاسخ
سلام گلم دخترم عاشقش هست
شرمنده گلم پیامتونو دیر دیدم بوس
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
21 اردیبهشت 98 22:25
چه موهای خوشگلی داری
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم چشمات خوشگل میبینه😘