محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

همه زندگی من برای شماست 😘🌹🌹

1396/9/4 14:24
نویسنده : مامان ناهید
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصد سلام به فرشتهای مامان

 


فاطمه کوچک رویایی من

دنیا اگر خودش را بکشد نمیتوان

به عشق من به تو شک کند

تمام بودنت را حس می کنم

چقدرکوچک بودی ارزوی رفتنت به مدرسه مرا به رویا میبرد اکنون که بزرگ شدی ووارد مدرسه شدی پابه پا


همراهت هستم واز هیچ تلاشی دریغ نمیکنم چه در درسهایت وچه در کارهای مدرسه که هرچه درتوانم هست به معلمت کمک میکنم هم در شاد کردن فضای کلاس وهم کارهای آموزشی کلاستون اینها همه بخاطر توست دختر گلم فرشته خوشگلم وبعدش قدردانی از زحمات معلم دلسوز ومهربانت...محبت
با اینکه گاهی وقتها با حساسیت روی درسهایت وسهل انگاری شما اذیت میشم ودعوای مادر ودختر شروع میشود اما عزیز دلم این رابدان که فقط دلنگران درس ومشق وآینده تم گل سرسبد زندگیم دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


این جمع دوقلوها که برای کلاستون درست کردم

 

 

 

 


اینم ساعت برای کلاس

 

 

 

 


این طرح گروه بندی کلاستون... خودتم  که سرگروهی با اسم گل لاله... اون  گروه با گل قرمز گروه شماهست

 

 

 

 

 


اینم طرح تشویقی کلاستون طراحی ودرست کردنش کلآ با خودم بود

 

 

 

 


دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)