محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پسر گلم 5 ساله شد😍...تولدت مبارم آقا محمد رضا...

1396/8/25 20:12
نویسنده : مامان ناهید
1,073 بازدید
اشتراک گذاری


تبریک گفته اند

شاید واژه های تبریک آنها زیباتر بوده اند

اما با عشق مادرانه ای که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم

قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست

با تمام وجود دوستت دارم




و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک




سه ماهگی گل پسرم



شش ماهگی گل پسرم



هفت ماهگی عزیز دلم



یک سالگیت قررونت برم



اینجا هم تولد یک سالگیت بود وتولد چهار سالگی آبجی جوووون



عاشق ابن هیسسسس گفتنت بودم



عکس تبریک تولد در صفحه اول نی نی وبلاگ

پسر عزیزم امیدوارم همینطور که تا الان پسر بسیار خوب ومهربانی هستی آینده ای روشن وموفقیت آمیزی هم داشته باشی
مجددآ تولدتت رابهت تبریک میگم عزیز دلم اما چون تولدت دوباره تو ماه صفر بود طبق احترامی ورسم ورسومی که در بین ما شیعیان رایج هست تولدتت رو بعد ماه صفر میگیریم قربونت برم گل نازم


صفحه اول وبلاگتون وروز شمار سن شما گلهای نازم

پسر گلم 5 ساله شد...تولدت مبارم آقا محمد رضا..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)