محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

منو دخترگلم ودرس ومدرسه

1396/12/10 2:01
نویسنده : مامان ناهید
2,263 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر گلم سلام نفسم می دونی که تمام زندگی من هستی
من عاشقانه می پرستمت مرا ببخش که گاهی دعوایت میکنم مرا ببخش که دل کوچولوت را گاهی دردمیارم اما عزیز دلم بدان همه این حرکتها فقط از سر نگرانیهای شدید من برای آینده ات هست وقتی بخاطر خطاهایت دعوایت میکنم وشمابا جرآت میگویید شمامرا دوست ندارید چهارستون بدنم میلرزد دوست ندارم به این مرحله برسیم دوست ندارم احساس کمبود کنید این سرزنشها از روی دلسوزی هست نه ازروی تنفر و خودخواهی الهی من قربونت بشم مادر....
نکند روزی برسد احساس صمیمیت بامن نکنی ...واما قربونت این حرفهای قشنگتم برم که درآغوشت که میگیرم میگویی مامان شماتمام زندگی من هستید اینقدر فهمیده ای که بدون اینکه اتفاقی افتاده باشد عذر خواهی میکنی ....قربون اون مرورایدهای زیبایت برم که قطره قطره بر گونه هایت میچکد من هر کاری که می توانم برای پیشرفت وآینده ات انجام میدم
عزیز دلم این روزها فقط دغدغه من درس خواندنت هست برای پیشرفتت دعا میکنم
چندروزیه که من سخت گرفتار درست کردن طرح های مربوط به کلاستون بودم چندتا از طرح ها تمام شد امروز من اومدم مدرسه تون که عمه صدیقه وعمه سمیه هم با من اومدن گفتن که دلمون حیتبی برای فاطمه گلی تنگ شده می خوابم بیابم سوپرایز بشن وای وقتی دیدیشون کلی خوشحال شدی داشتی پرواز میکردی منم از این همه خوشحالی شما بسیار شاد بودم انشاءالله همیشه دلت خندان باشه ...




این عکسهارا امروز عمه ازت گرفت








اون گلهای بالایی که طرح گروهی شماها هست
خانه یکان دهگان صدگان
این طرح تشویقی شماست
واینم ساعت کلاستون
واینم ساعت کلاستون
پسندها (1)

نظرات (0)