محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پسرگلم چهار سالگیت مبارک

1395/8/25 1:54
نویسنده : مامان ناهید
879 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم وختر وپسر نازم😍

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی

 زمانی خواهد رسیدکه آرامش بخش روح و روان کسی ميشوي که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است
بهانه ی زندگیم تولدت مبارکهورا
 شکوفه زندگی مامان بابا چهارمین بهار زندگیت را دراین لحظات زیبای پاییزی سپری میکنی و وارد 
پنجمین سال زندگیت میشوی 
الهی صد سال زنده باشی الهی  شاپرکم گامهای موفقیت آمیزش را در راه  پیشرفت خود وکشورش بردارد 
صالح باشد وافتخار افرین🙏
خدایا دراین لحظات شیرین ورود پسرم به پنج سالگی  ازتو می خواهم  سلامتی طول عمر وصالح بودنش 
را برام تضمین کنی 
خداوندا پسرم را از سربازان امام زمان قرار بده پس از هم اکنون قلبش را سرشار از عشق 
خودوامام زمانت 
کن خدایا تمام بچه های این مرز بوم وبچه های ناز نی نی وبلاگ وبچه های مرا از 
هر گزندی حفظ بگردان 
شکوفه ام تو بهاری  هستی که شکوفه ء سپیدت آرامبخش قلب من است  
 
 تورا می خواهم  به همان خاطر که تکه ای از قلب من هستی می پرستمت
 چونکه معصومی .... 
تولدت مبارک عزیز دلم😘😍
پسندها (1)

نظرات (6)

مامان اعظم
14 اسفند 95 1:05
سلام عزیزم خوبی مامان ناهید دلم واقعا براتون تنگ شده بود امیدوارم هکمیشه سالم و شاد باشید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید گلم چه خبر منم حسابی دلتنگت بودم اما سیستمم مشکل داره نتونستم بیام سربزنم پیامهاتو دیدم خیلی خوشحال شدم ممنونم گلمبوس
مامان اعظم
14 اسفند 95 1:06
تولد اقا محمدرضایگلم مبارک باشهان شالله که صد و بیست ساله بشی خاله
مامان اعظم
14 اسفند 95 1:07
انشاالله120 سالگیت متشکرم
مامان ناهید
پاسخ
ممنونم قربون خاله اعظم مهربونمحبتبوس
مامان اعظم
14 اسفند 95 1:07
انشاالله120 سالگیت متشکرم
مامان اعظم
14 اسفند 95 1:11
ببخشید که با تاخیر اومدم عزیزم اصلا فرصت نمی شد بیام نت تا الان که ساعت یک نصفه شبه شرمنده مامان ناهید عزیز
مامان ناهید
پاسخ
ممنونم دشمنت شرمنده گلم من هیچ وقت فراموشت نکردم بچه های گلتو ببوس محبت
مامان اعظم
14 اسفند 95 1:13
--------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ اینم یه کیک تولد از طرف من برای محمد عزیزم که چقدر بزرگ شده ماشالله
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم چه عجب اعظم جون  خوبید گلم خوشحالم کردیمحبت