محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

سلاااام به دوستان گلم من اومدم .......

1395/6/14 14:06
نویسنده : مامان ناهید
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام به دوستان گل ومهربونم

خوبید خوشید

بچه هایی ناز نازیتون خوبه

انشاءالله زنده وسربلند وتندرست باشید

بالاخره من امروز توانستم چند پست را همراه با عکس ارسال کنم تقریبآ اینها همه امتهانی بودن گفتم ببینم میتونم موفق به ارسال بشم بعد دیدم موفق شدم هی برگشتم به عقب وبهش مطلب وعکس اضافه کردم 

از این که ابن مدت ازتون دور ماندم وهمچنین ازتون جا ماندم خیییلی برام ناراحت کننده بوداما حالا خوشحاام که موفق شدم

پستهای جدید در پایینلبخند

پسندها (2)

نظرات (0)