محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

تولدت مبارک عشقم...........

1393/11/16 7:21
نویسنده : مامان ناهید
3,123 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به

 

روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

 

و چه اندازه شیرین است امروز…

 

روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی


و با آغاز تو من نیز آغاز شدم .
 

 


بفرمایید ادامه مطلب

 

هـنـوز هـم گـاهی

 

بی آنکـه بـخـواهَمْ... دلـتـَنـگـت میـشَـوَم...

 

دلـتـنـگِ بـودنَـتْ........

 

حـَتـی هـَمـان بــودنِ کمْ رنـگـت...

 

خـیـلی وقْـت بـود کـه دلـَم می خـواست بـگویـم

 

دوسـتـَتْ دارَم........

 

توکه غَـریـبـه نیــستـی

 

دیــگر نـمی توانم خودم را به آن راهی که

 

نمی دانـم کـجـاسـت بــــزنـــم...

 

دلــم هـمـان راهی ـ را می خـواه

 

ـد

 

که تو در امــتـدادش ایـستــاده بـــاشی.

 

هــمـانْ تـمـامِ راه هـایی کـه می گـویـنـد به

 

عـــشـــــــقْ

خــتـــم می شــود.

وامروز روزیست که می توانم فریاد بزنم عشقم دوستت دارم و

 

امروز روز توست وتو برای من ومن برای تو.........

پس.....

از روزی که صدایت در وجود

 

م طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی

 

یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در

 

پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم

 

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

خودت می دانی که چقدر دوستت دارم وبسبوس

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 


باشي نباشي پيشه من تو بهترين همنفسـي

هرجاي دنيـا كه ميــــري به ارزوهـــات بـرسي

روزه تـــولـــده توئه ميـــــلاده هرچي خاطــــره

روزي كه غيـر ممكنه هيچ جـــوري از يادم بره

 

 

پ ن پ:هنوز هیچ کاری برای تولد همسری نکردم نمی دونم چکار بکنم

امروزجزء پرکارترین روزهامه فعلآ جز این پست تبریک حرکتی نکردم تا ببینم

چی میشه

.....................................

بعد تولد نوشت:

همانطور که گفتم روز تولد بابایی روز پرکاری بود برام، تا غروب مشغول خیاطی بودم

بالاخره لباس مجلسی را تمام کردم وبا اینکه یه مشتری دیگه نوبت پرو داشت می خواست

بیاد معطل نکردم وبا شما کوچولوهای نازم رفتیم بیرون وسرکوچه مون یه کیک کوچولو

گرفتیم ویه دوتا کادو کوچیک برای شما که به بابایی تقدیم کردید وبه اسم شما تمام شد وسر

من بی کلاه ماند انگار نه انگار من همه این کارهارا کرده بودم

هی می چرخیدید می گفتید بابا این کادو از طرف منه دلخور

خلاصه بابایی بی خبر از همه چیز همین که از سر کار اومد نذاشتین حتی لباسشو

عوض کنه کیک را گذاشتین وسط و یه جشن چهارنفره گرفتیم کیک را بریدیم وشما

گلهای نازم ازاول تاآخر فقط خامه شو لیس می زدید وهیچ علاقه ای به کیک نشان

ندادید تا اینکه فردا صبح بقیه وافری از کیک را گذاشتید وسط همه را یکجا نوش

جان کردیدخوشمزه

بعد از محمد رضا پرسیدم کیکهارا چکار کردی؟ برا مامان نذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟دهانشو باز

میکنه تا آخر وانگشتشو داخل دهان میگه آآآآآآآآآآآآآآآآآ..........  اینکه یعنی خوردمشون

نووووووووووش جونتون بغل

قربونتون برم که اون شب چقدر شاد بودید وهی شمع فوت می کردید وبه گفته بابایی

که شما فقط عاشق این قسمت فوت کردن شمعید

وحالا تا دوروز بعد هم حس تولد تو جسم وروحت بود وهی می چرخیدی می گفتی پَلُد

پَلُدِت مبابلکجشن

وشمع که بهش میگی پلُد باید به امر آقا هی روشن می کردیم وهی شما فوت

می کردید

 

این کیکمون

 

این هم لینک پست تولد پارسال همسری کلیک کنید

پسندها (11)

نظرات (28)

مامان خدیجه
16 بهمن 93 13:08
تولدش هزاران بار مبارک انشالله سالیان سال با هم و در کنار همدیگه خوشبخت و خوش باشین
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خدیجه جون همچنین شما عزیزم
الهام مامان علیرضا
16 بهمن 93 22:11
سلام ناهید جون ببخشید من صبح فرصت نکردم برای تبریک خدمت برسم صمیمانه ترین تبریکات من و به مناسبت تولد همسرتون پذیرا باشید ناهید جون لازم نیست کار خاصی بکنی همین پستی رو که با عشق نوشته ای بهشون نشون بده تا بخونند
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جان ممنون از محبتت من حرفتون به دیده منت پذیرفتم براش ادرس پست را پیامک کردم ویه کیک با یه دوتا کادو کوچلو گرفتم دیشب یه جشن سه نفری گرفتیم جاتون خالی بچه ها خیلی لهشون خوش گذشت
مامان کیانا و صدرا
17 بهمن 93 9:44
سلام ناهیدی جونمتولد جناب همسری مبارک باشه و ایشا...سالیان سال کنار هم و بچه های گل زندگی سرشار از سلامتی و خوشی و موفقیت داشته باشید
مامان ناهید
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ممنون از محبتتون
مامان کیانا و صدرا
17 بهمن 93 10:01
ناهید جونم خصوصیتو ببینبعدشم منتظر باش
مامان ناهید
پاسخ
عجی سوپرایزی بود ممنونم
مهربوون(محیا)
17 بهمن 93 19:19
سلام خانومی من از تو پرسش و پاسخ با شما آشنا شدم تولد همسر محترمتون و تبریک میگم ... انشاالله سالیان طولانی کنار هم خوشبخت و سلامت باشید و این سالگردهارو جشن بگیرید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوشحال شدم ار آشناییتون اما اومدم وبتون همه پستهاتون رمز دار بود نشد که کامنت گذاشت البته قبلآ هم انگار اومده بودم چون خیلی برام وبتون آشناست
مامان اعظم
18 بهمن 93 0:00
ناهید جون ببخشید که با تاخیره اما بهتون تبریک می گم. ان شالله سالیان سال در کنار هم تولدهای سالانه اتان رو بشمارید و جشن بگیرید.
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم دشمنت شرمنده شما باید منو ببخشید که فرصت نشد بیام پیشتون انشالله شما هم شاد وخوشبخت کنار هم زندگی کنید
مامان سوده
18 بهمن 93 2:15
سلام عزیزم...ان شاالله به پای هم پیر بشین...سالگرد ازدواجتون مبارک..
مامان ناهید
پاسخ
سلام سوده جون ممنون از لطفتون انشالله شما هم خوشبخت باشید در کنار هم پیر شید
بابا و مامان
18 بهمن 93 14:20
سلام عزیزم تولد همسر محترمتون را تبریک می گم
مامان ناهید
پاسخ
سلام جانم خوبید ممنون گلم
بابا و مامان
18 بهمن 93 14:21
عزیز ای دلم فاطمه و محمد رضا جونم تولد بابای مبارک باشه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله مهربانم
بابا و مامان
18 بهمن 93 14:22
عزیزم ارزو می کنم همیشه در کنار هم خوش و خوشبخت و سلامت باشید
مامان ناهید
پاسخ
مرسی دوست وآبجی مهربونم همچنین شما
مامان مبینا
18 بهمن 93 15:56
ناهید جان سلام منو ببخش ک اینقدر با تاخیر اومدم چند روزی نبودم وخونه اقاجونم بود
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم این چه حرفی هروقت بیاین قدمتون برروی چشم هرجا باشین خوش باشین خوب بودن آقاجونت خدا براتون نگهشون داره
مامان مبینا
18 بهمن 93 15:59
تولد اقای همسری مبااااااااااارک ایشاللله سالهای سال کنار هم باشین زندگی خوشبختتون روز ب روز شیرین تر بشه عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان مبینا
18 بهمن 93 16:00
ی عالمه بوووووووس واسه عسلچهای خاله ومامان مهربونشون خیلی دوستون دارم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون ما هم بووووووووووووس
مامان امیرحسین
18 بهمن 93 17:22
سلام دوست عزیز.از اینکه به وبمون اومدید وتولد پسرمو تبریک گفتیدممنونم.خوشحالم که قابل دونستید وبهمون سر زدید.خدا بچه های نازتون راحفظ کنه.
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم وظیفه بود منم خوشحالم که با شما آشنا شدم فداتون بشم
مامان امیرحسین
18 بهمن 93 17:23
تولد همسریتون هم مبارک .انشالله سالیان سال سایشون بالای سرتون باشه.وهمیشه شاد وسلامت باشید
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله شما هم شاد وخوشبخت باشید
مامان کیانا و صدرا
19 بهمن 93 22:16
سلام خواهر!!!چه خبرا؟؟خوبید؟ایشا....همیشه سالم و سلامت باشید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید خدارا شکر ما هم بد نیستیم همچنین شما عزیزممرضیه جااااااان
مامان کیانا و صدرا
20 بهمن 93 9:33
سلام.به به کیک خوشمل گرفتین از سر کوچهما هم واسه تولد همسری کیک پختیمالبته خب مثل کیکهای بیرون که نمیشه ولی خب بد نبودراستی قاب کردن عکساتونم خیلی خوشگل شده از کدوم سایت گرفتین؟؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید ؟ مرضیه جان شما برنده اید چه بهتر از اینکه خودتون کیک درست کردید منم خیلی دلم می خواست خودم کیک درست کنم ولی وقت نشدقبلآ به مناسبتهای مختلف کیک درست می کردم وسطش موز وگردو می ذاشتم خامه شو هم خودم درست می کردم نمی دونی چه مزه ای داشت با اینکه شکل ظاهرشونو نمی تونستم مثل بیرون خوشگل وتزیین کنم ولی به خدا خوشمزه تر از بیرون میشد واین کیکی که ما خریدیم فقظ ظاهری داشت وگرنه مزه خوبی نداشت بیشترش خامه بود وقتی خوردیم داشتیم آتیش می گرفتیم بچه ها مرتب آب می خوردن وخوشبحالتون ونوش جونتون که کیک با دست خودتون درست کردید ارزشش بیشتر از کار ما بود به خدا اینو از نه قلبم گفتم عزیزم قاب را هم میام ادرسشو برات می ذارم
مهسا خانوم
20 بهمن 93 13:50
تولدشون مبارک باشه نیستی خاله؟کم پیداییی؟چرا اون وقت؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام گلم خوبید همین طرفا هستیم گرفتار من مرتب شرمنده شما میشیم
بابا و مامان
21 بهمن 93 9:24
دست مامان درد نکنه چه تولد قشنگی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم
بابا و مامان
21 بهمن 93 9:27
همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامان ناهید
پاسخ
بازم ممنون دوست وخواهر خوبم همچنین شما شاد وسلامت باشید
مامان الهام
21 بهمن 93 19:05
سلام ناهید جونم. بیا گپ
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جون چه عجب پیداتون شد ببخشید تورو خدا من دیشب متوجه حضورتون نشدم چون سیستم را گذاشته بودم رو استن بای رفتم بچه هارا خواب کنم بیام خودم هم خوابم برد الان پیامتو دیدم
مامان مبینا
21 بهمن 93 22:56
ناهید جونم خوبی؟بچها خوبن؟خوش میگذره؟چه خبرا؟ دیدم کم پیدایی نگرانتون شدم ایشالله هرجاهستین دلشاد خندون باشین مهربونم بوووووووووس
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید ببخش به خدا دیروز اومده بودم وبتون همین که خواستم کامنت بذارم بچه ها شلوغ کردن مجبور شدم پاشم شرمنده الان میام گلم
مامان کیانا و صدرا
22 بهمن 93 21:54
سلام ناهیدیخوبی خواهر؟خونه تکونیو شروع کردی یا نه؟؟؟مثل خودم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید شما صبح پنج شنبه تون به خیر ممنون از محبتت چقدر الان تو فکرت بودم می خواستم بیام وبت مرضیه جون من الان اگر بخوام هم نمیشه چون الان سه روزی باد شدید همراه با گرد وغبار شروع شده که درها قفل هست وهمینجور می بینی تا یه عالمه خاک رو وسایل نشسته بد هوایی شده به قول خودت خدا به خیر کنه امسال بد سالی خواهیم داشت همه جا بی آبی وخشکسالی غوغا می کنه مگر اینکه خداوند از گناهان وبی عدالتیهای ما چشم پوشی کنه ورحمتشو بر ما نازل کنه
مامان مبینا
23 بهمن 93 22:05
ناهید جووووونم سلاااااااااااااااااااااااااام واااااااااااااااای ممنونم بابت این همه محبتت عزیزم ناهید جون الان بهتری؟بخیه نزدیش؟وای ک چقد ناراحت شدم ایشالله زودی خوب شی میگما نمیدونم ما زنها چرا اینقد بی احتیاطی میکنیم 3سال پیشم ابجی من با سبزی خوردن دستشو برید وای ک نمیدونی چقد وحشناک خون میومد چند تا بخیه هم خوردش تا چند ماه انگشتش درد داشتچند روز پیش ناخنام رو با ناخنگیر گرفتم چشمت روز بد نبینه از ته ته زدمشون تا چند روز بعدش از ناخنام خون میومد نمیتونستم هیچ یک از کارام رو بکنماقای همسری کلی دعوام کرد دس اخر دلیل این کارم رو خودمم نفهمیدمممم
مامان ناهید
پاسخ
عزیزمم سلام بعدآ جواب میدم الان یه مورد اضطراری پیش اومده
مامان مبینا
23 بهمن 93 22:07
ی عالمه بووس واسه عسلچهای خاله
آیسان
24 بهمن 93 8:00
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم شما منو خیلی خوشحال کردید آخه به دوست به این اسم دارم که مدتیه درگیرهست ونیستش فکر کردم اون یکی دوستمه اما بازم خیلی خوشحالم که شمایه آیسان دیگه افتخار دوستی دادید خوش آمدید
مهربوون(محیا)
24 بهمن 93 15:43
ممنون ناهید جووون که اومدید ... گلم خواستید رمز رو براتون میفرستم ... خوشحال شدم از آشناییتون
مامان ناهید
پاسخ
خواهش می کنم باشه عزیزم میام مزاحم میشم ........همچنین من
مامان زهرا
26 بهمن 93 16:23
با تاخیر فراوون تولد همسرعزیزتون مبارک .الهی که همیشه شاد وسلامت باشین .
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین شما