محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پست موقت

1393/9/12 21:27
نویسنده : مامان ناهید
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم

ببخشید بی خبر رفتم نتم قطع هست تازه پروژه از شیر گرفتن محمد رضا را شروع کردم خیلی ناآرامی می کنه تازه امروز هم تب داشت بردم دکتر گفت یه ویروسی شایع  هست که بهش سرایت کرده الان هم خونه داداشم هستم متوجه شدم اسهال  گرفته داشتم کامنتهاتونو تایید می کردم ولی ترسیدم محمد رضا خونه داداشم را نجس کنه گقتم با یه پست موقت ازشما دوستان گلم عذر خواهی کنم یه کم وضعیت روبه راه شد میام پیشتون حالا کامنتهارا بدون جواب تایید می کنم تا بعد که بیام جواب بدم می بوسمتون دلم براتون تنگ شده ومیشه ناز گلاتونو ببوسید

راستی رمز پست پایین همون رمز قبلی هست وهرکی از دوستان جدید که جز هم لینکیهای من هست لطفآ اگه رمز ندارن از سوده جون ویا هر کدام هردوستان دیگه مثل مامان کیانا آیسان جون ویا مامان پارسا ویاسمن جون وهرکدوم از دوستان همیشگی رمز را بگیرن

دوستان همیشگی من با صلاحیت دوستان  از طرف من جایزین به دوستان جدیدم مثل مریم جون مامان کیان و.....رمز بدید ممنونم

پسندها (5)

نظرات (32)

مامان سوده
13 آذر 93 4:57
سلام ناهید خیلی ناراحت شدم...این ویروس لعنتی کل بچه ها رو درگیر کرده ناهید مطمین باش از فاطمه گرفته این ویروسه تا همه بچه ها رو مبتلا نکنه ول کن نیستبرای بچه هات سلامتی و برای خودت صبر ارزو میکنم...
مامان ناهید
پاسخ
سلاک سوده جون نه جانم این ویروس تمام شدنی نیستممنون گلم
مهسا خانوم
13 آذر 93 8:36
سلام خاله خوبی؟ الهی عزیزم ان شالله خوب شه راستی پس تکلیف من چیه؟ من دوسته قدیمیم ولی هیچ وقت بهم رمز ندادی هروقت گفتم رمز بهم ندادی
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبی کی گفته من یه بار رمز دادم که مهسا جان یادت نمیاد ؟میام بهت میدم عزیزم
الهام
13 آذر 93 8:56
ایشالا حال محمدرضا جون به زودی خوب بشه ناهید جون هر جا هستی برات سلامتی آرزو میکنم من منتظر می مونم هر وقت اومدی رمز و برام بذار عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جان خوبید والا من یه بار که نیومدم همینجور اتفاقات جورواجور می افته وامدن منو به تاخیر می ندازهچشم میام رمزو میدم
مامان مبینا
13 آذر 93 20:41
اخی محمد رضا جونی حتما خیلی اذیت میشه ناهید جون زودی بیا دلم واست تنگ شده بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ناهید
پاسخ
اون که خیلی ولی من چند برابرچشم عزیز دلممنم دلم براتون تنگیده
بابا و مامان
14 آذر 93 1:18
ایشالاه به زودی برگردید دوست عزیزم منتظرتون هستیم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون گلم
مامان کیانا و صدرا
14 آذر 93 9:30
سلام ناهیدیه گرفتارغصه نخور این پروژه هم تموم میشهمن با اجازه ی خودت رمزو به مامان مبینا دادمبای بای و ایشا....زودتر محمدرضا جون خوب بشه.الهی!!!!تب و اسهال و از شیر گرفتن و هزار چیز دیگه.....خدا بهتون صبر بده محمدرضا جون و ناهید جون
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم دیگه غصه را کنار گذاشتم دردسرمو کم کردم بعدآ میگم چی کردمممنون از محبت ومهربونیت انشالله زود همه چیز تمام بشه
زهرا
15 آذر 93 11:41
منم رمز میخوام
مامان ناهید
پاسخ
ای جانم رمز از بچه ها نگرفتی زهرا جون؟
مریم(مامان کیان)
16 آذر 93 11:52
سلام ناهید جون منم یه چند روزی نبودم و پستت و امروز دیدم .... امیدوارم محمد رضا هر چه زودتر خوب خوب بشه مواظب فاطمه باشین که ازش نگیره هر وقت اومدی رمز و برام بزار من روم نشد از دیگران بگیرم
مامان ناهید
پاسخ
پس شما هم نبودید انشالله هرکجا باشید سلامت باشید ممنون عزیزم اومدم رمزو براتون گذاشتم
مامان کیانا و صدرا
16 آذر 93 18:08
ناهید بیا باباجون دیگه!!!!دلم تنگ شده واست
مامان ناهید
پاسخ
خواهر جون صبا منو شرمنده کردید
مامان مبینا
17 آذر 93 14:46
سلام ناهید جونی پس کجایی دلم واسه خودت و بچه ها تنگیده
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید تشکر می کنم بمیرم الهی منم دلم براتون تنگیده بود
مامان کیانا و صدرا
18 آذر 93 17:38
سلام.خوبید؟چه خبرا؟بچه ها جون خوبن؟چی شد؟؟؟؟؟ بلاخره کی میای؟مردیم بابا از تنهایی
مامان ناهید
پاسخ
اخییییییییییییییی بمیرم الهی اموم ایشالله هیچ وقت تنها نباشید
مامان کیانا و صدرا
19 آذر 93 18:46
من ناهید میخوام
مامان ناهید
پاسخ
منم شمارا می خوااااااااااااااام
مامان امیرصدرا
20 آذر 93 6:46
سلام الهی نبینم که مریض بشی الان حالش چه جور است بهتر شده
مامان ناهید
پاسخ
خدارا شکر الان خوبه ولی همچنان ریزش بینی دارن
مامان کیانا و صدرا
23 آذر 93 7:24
ای ناهید ای ناهید ای ناهید!!!!!!نیومدی دیگه!!!خیلی گرفتاری میدونم...ایشا....همه تون سالم و سلامت باشید خواهر جان
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم راستش حسابی گرفتار شدم حالا دیگه اومدم ببخشید
مامان اعظم
24 آذر 93 12:22
سلام مامان خانم عزیز. مثل اینکه دیر رسیدم. موفق باشی و ان شالله محمدرضای گل هم زودتر با این وضعیت کنار بیاد. نی نی من که اصلا شبا خواب نداره و روزا هم همش باید کنارش باشم و تو دستش بگیرم. وقتی هم که قربونش برم می خوابه منم بیهوش می شم کنارش و فرصت نت اومدن نداشتم دلم براتون تنگ شده بود. از دور می بوسمتون
مامان ناهید
پاسخ
سلااااااااام اعظم جون خوبید مجددآ نی نی نو مبارک ایشالله زنده باشه الهی قربونش برم می دونم الان چقدر گرفتاری ووقت سر خوارندن نداری امیدوارم اوضاع روبه راه باشه وشب زنده داری با نی نی کوچولو هم زود تمام بشه وقت حالا حالا ها زیاده منم می بوسمتون
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:34
سلااااااااااااام ناهید عزیززززززززززم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم آیسان جون نمی دونی چقدر دلم براتون تنگ شده بود
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:34
قربونت برم عزیز دلم بابت رمز ...ایشالله همه چی بزودی درست میشه..نتتم برقرار میشه
مامان ناهید
پاسخ
حدانکنه فدات بشم ........ایشالله دیگه قطع نشه
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:35
قربونش بشم محمد جون شاید بیقرار می می شده تب کردهخوب بهش برس ایشالله زودی خوب میشه
مامان ناهید
پاسخ
نمی دونم دکتر گفت یه ویروسه نمی دونم شایدم از ناراحتی بود که تب کرده بود
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:36
ناهیدی چرا دو تا کار سختو با هم انجام میدی؟؟منظورم باز کردن پوشک و از شیر گرفتن محمد رضاست..؟؟
مامان ناهید
پاسخ
ای خواهر پوشاک را از 4 ماه پیش شروع کردم هرچی منتظر ماندم تمام بشه نشد از شیر گرفتن را شروع کردم که خدارا شکر تو این کار موفق شدم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:37
منم امروز نتم برقرار شده اونم موقت...ایشالله زود زود بیا تو جمعمون عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
آخییییییییییییییی عزیزم شما هم که مشکل منو دارید ایشالله همیشه هم خودت وهم نتت برقرار باشید
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:38
برا فاطمه عزیزم و محمد رضای نمکیییییییییییم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 13:38
شمام روی ناز بچه های خودت و دوقلوهای داداشی رو ببوس
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم چشم
مامان کیانا و صدرا
25 آذر 93 19:28
ناهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــید کجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی؟میدونم داری لباس عروسی هم میدوزی و محمدرضا رو هم که از شیر گرفتیو خدا میدونه حالت خوبه یا نه؟؟نگرانتم باور کن
مامان ناهید
پاسخ
من اینجام همین نزدیکی من تو یه کاری موفق شدم ولی تو یه کار دیگه شکست خوردم حالا یه پست می ذارم میگم منم حسابی دلتنگتون بودم
مامان کیانا و صدرا
26 آذر 93 18:13
خب خدا رو شکر که تشریف فرما شدین
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم اومدم ولی شروع خوبی نبود بیماری من
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آذر 93 11:23
دلمون براتون تنگ شده
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده منم دلم براتون تنگ شده بود الان سه روزه نتمو وصل کردم ولی حالم خوب نبود نمی تونستم بیام نت هنوزم حالم خوب نشده ولی دگیه کاسه صبرم لبریز شده
✗ دختربهاری✗
27 آذر 93 13:54
سلام خوبین؟ منم رمز ندارماااااا ایشالا محمدرضا جون هرچه سریع تر خوب شه
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون رمزو برات گذاشتم
مامان مبینا
27 آذر 93 22:33
سلاااااام ناهیدجونی چه عجب بلاخره اومدی من که حسابی هم نگران شده بودم هم دلتنگ منتظر پست جدید هستیما بوووووووووووس واسه خودت وجیگر طلاها
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید فدات بشم منم دلتنگتون بودم منم شما ودخمل کوچولوی ناز مبینا خانم را می بوسم
مامان مبینا
28 آذر 93 20:17
ناهیدی سلاااااام داریم به تولدت فاطمه خانوم نزدیک میشیم جلو جلو مباااااااارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی از توجه اتون وتشکر از تبریکات قشنگتون
مامان مبینا
29 آذر 93 18:16
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه جیگر طلاها ومامان خانم گل
مامان ناهید
پاسخ
واااااای عزیزم شرمنده کردید
آقا زاده
30 آذر 93 8:18
نمیدونم چرا من یادم رفته نظر بزارم با اینکه خبر دادم بهت تلفنی که وبلاگت بروز شده ولی نظری نذاشتم
مامان ناهید
پاسخ
سلام حالا اشکال نداره فکر کنم واتس آپ بود که در موردش بحث کردیم حالا شما شاید فکر کردید نظر گذاشتید خوب این کامنتم یه یادگاریه دیگه
زهرا
12 دی 93 0:44
نه رمز نگرفتم به منم رمز بده
مامان ناهید
پاسخ
چشم زهرا جان میام
مامان فاطیمامان فاطی
4 شهریور 99 23:59
سلام مامان ناهید جون عزیزم من از مطالبت خیلی خوشم میاد ممکنه بمنم رمز رو بگی؟مخصوصاعاشق مطالب خیاطیت شدم ..
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید ممنون از اینکه از وبلاگ ما خوشتون اومده باعث افتخاره عزیزم در مورد پستهای رمز دار هر پستی یه رمزی داره شما کدوم پست مورد نظرتون هست؟