محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

روز دختر بر دختر نازم وهمه دختران خوب دنیا مبارک باد

1393/6/6 12:22
نویسنده : مامان ناهید
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه نازم........

 

 

ای همه ی هستی من............

 

من در صدایت آرامش........

 

در نگاهت زندگی..........

 

در کلامت طراوات ..........

 

و در وجودت خودم را پیدا کردم..........

 

روزتولد تو همان اولین ثانیه ها..........

 

انگار دوباره زنده شدم.............

 

واما امروز هم تولدی دیگر هست برای تو ........

 

وهم برای من.............

 

روزت مبارک دختر زیبای منبغلمحبتبوس

 

 

اجازه هست ؟؟؟؟

 

اجازه هست که عشقتو،توکوچه هادادبزنم؟

روپشت بوم خونه هااسمتوفریادبزنم؟

اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟

ماه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟ 

اجازه هست که خنده هات قلبموازجابکنه؟

بهت بگم عاشقتم،دوست دارم یه عالمه

اجازه هست نگاهتو،توخاطرم قاب بکنم؟

چشمی که بدخواهمونه،به خاطرت خواب بکنم؟

اجازه فریادبزنم:توقلبمی تابه ابد؟

بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه،نه بد!

اجازه هست دریاباشم،کویرروپیمونه کنم؟

توصدف دلم بشی،من تودلت خونه کنم؟


اجازه هست....؟؟

 

اینم یه بازی هوشی سوزنی گل، برای ناز دخترم خریدم که فعلآ قبول کن

 

تا سر فرصت شاید عصر رفتم یه کادو به انتخاب خودت گرفتم

مبارکت باشه

 

 

اینم چندتا عکس به درخواست وانتخاب خود فاطمه گلی

 

که عاشق عکسهای کوچکیش هست

 

 

دوستان پست قبلی اگه سر نزدید تشریف ببرید خجالتبوس

پسندها (7)

نظرات (40)

آجی مهربـــــــــــان
6 شهریور 93 12:52
روزت مبارک فاطمه جونم مرسیبهمون تبریک گفتین
مامان ناهید
پاسخ
ممنون گلم روز شما هم مبارک
آیسان مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 14:20
فاطمه خوشگلممممممممممممممم روزت مبارک عسل خالههههههههههههههه..یه عالمه بوووووووووووسسسسسس
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان نرگس
6 شهریور 93 18:26
دختر قشنگم روزت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
سلام خاله نرگس جونم ممنونم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
6 شهریور 93 18:51
فاطمه خانم گل گلابی خوشگل روزت مبارک خاله جونی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون فدات
مامان اعظم
6 شهریور 93 19:06
من اولین هوادار شدم. هورااااااا
مامان ناهید
پاسخ
فدای هواداریت ممنونم خاله جون
مامان اعظم
6 شهریور 93 19:09
عزیز منه این فاطمه جون. روزت مبارک عزیزم. هزار شاخه گل. هزار شاخه از درخت محبت. هزار بوسه همه تقدیم تو باد دختر مهتابی این عکسای کوچیکیش چقد خوردنیه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون 2000بوسه هم تقدیم به شما
مامان اعظم
6 شهریور 93 19:12
ناهید جون دقت کردی من روز دختر رو به پیشوازش رفتم امان از این تقویم نسیم صباح گوشی که همه ی مناسبتاش یه روز زودتره اما بهتر شداااااا چون روز دختری و باباییش رو با هم جشن گرفتیم
مامان ناهید
پاسخ
خیلی خوب شد که خانم زرنگ تشریف دارن خوش به حال فاطمه ناز با وجود مامانی مهربونی چون شماروز تولدت بابایی هم مبارک..در ضمن از اینکه با اسم خودت میای خیلی خوشحال شدم اینطوری صمیمیت بیشتری داره..راستی من دیروز چون مهمان داشتم بل کل جریان تلویزیونو فراموش کردم برنامه ت پخش شد؟نمی دونی ساعت نزدیکای 8 شب یادم اومد با اینکه می فهمیدم دیگه تمام شده دویدم تلویزیونو روشن کردم ولی قرآن ودعا بوداین شکلی شدمچقدر حرصم دراومد می خواستم منفجر بشم
مامان خانم
6 شهریور 93 19:20
سلام خواهر. آره هیچی بهتر از سلامتی نیست و من دقیقا بخاطر همین اون موضوع حل بشه تا تنش سالم بمونه . شما خیلی گلید. ممنون با آدرس وب داداشی فاطمه اومدم بدرود
مامان ناهید
پاسخ
سلام اعظم جون شما خودتون ماهید نیازی به دلداری وراهنمایی کسی ندارید این ماییم که همیشه نیازمند یاری شما دوستان خوب ومهربان هستیم دوستتون دارم
مامان اعظم
6 شهریور 93 22:42
واقعا خوش به حالش ممنونم از محبتت عزیزم. آره دیگه اثر خوب همنشینی با دوست محترم و شایسته ای مثل شما باعث شد یه کم از تو لاک خودم بیام بیرون و اسم خودمو برا نام کاربری بذارم. اشکالی نداره خواهر بالاخره پیش میاد. برنامه طبق ساعت پخش شد و مصاحبه ی منم بود. حالا حرص نخور عزیزم.
مامان ناهید
پاسخ
خواهش می کنم اعظم جونم شما گلید........آبجی جون خیلی هم اشکال داره بهترین فرصت اونم چهره ناز شما که می خواستم برای اولین بار تو عمرم ببینم را از دست دادم چقدر خدا خدا می کردم که برنامه اجرانشده باشه وگذاشته باشن برای یه روز دیگه ولی چقدر من بد شانس بودم خاک برسرم که این همه کم هوشم فراموشکاریم در حد الزایمر شده
فایضه مامانِ عسل
6 شهریور 93 23:26
خاله جونم من همیشه عاشقه خودتو فیگوراتم .... روز دختر مبارک .... فندقه خاله ... چه عکسای نازی
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید ممنون از محبت همیشگیتون
بابا و مامان
7 شهریور 93 2:20
خصوصی گلم
مامان ناهید
پاسخ
الهی فدات بشم
بابا و مامان
7 شهریور 93 2:20
عزیز دلم روزت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون مهربانم
مهسا خانوم
7 شهریور 93 12:50
روزت مبارک فاطمه گلییییییییی روزتون مبارک مامان ناهید جان. وروز خودم مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مهسا جان روزت مبارک
مامان هدیه
7 شهریور 93 15:29
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر نازتون مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون هدیه جام به شما هم تبریک میگم این روز بزرگ را
اقازاده
7 شهریور 93 18:41
فاطمه جونم روزت مبارکانشالله سالیان سال سایه پدر ومادرت رو سرت باشه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون همچنین سایه شما بالای سر خانواده وبچه های نازتون باشد
مامان اعظم
7 شهریور 93 18:59
سلام خواهر. ممنونم از کامنتای قشنگت. واقعا روحم شاد شد . روی ماه بچه ها رو ببوس گلم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم ..اعظم جون دلم نیومدکامل حذفش کنم ولی با اجازه ویرایش کردم اینجوری دیگه خوب شد
مامان اعظم
7 شهریور 93 19:01
عزیزم نظر قبلیم خصوصی بود . تیکش رو فعال نکرده بودم. خودت زحمتش رو بکش. مرسی خواهر راستی ناراحت نباش که برنامه رو از دست دادی گل من. حالا شاید تو پست رمز داری تونستم برات بذارمش . می بوسمتون هزار تا
مامان ناهید
پاسخ
حل شد خواهریچه خوب خوشحال میشم منتظرم.........مواظب خودت باش عزیزم خوب استراحت بکن
مامانه ملیکا
7 شهریور 93 21:23
سلام عزیزم اینقدر درگیر این دو تا بچه شدم که یادم رفته بود روز دخترو فاطمه جونم روزت مبارک گلم ایشالله سالیان سال زیر سایه پدر مادرت سر بلندو سر زنده باشی گلم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم ایرادی ندارد می تونم درکت کنم ممنون که سر زدید بچه هارا ببوسین
مامان کیانا و صدرا
8 شهریور 93 8:51
سلام ناهید جونیصبحت بخیر عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم صبح شما هم به خیر خوبید خوشید؟ ممنون عزیزم مهربونم
مهسا خانوم
8 شهریور 93 11:43
خاله جونی اپ شدیم
مامان ناهید
پاسخ
اومدم
مديرمسول
8 شهریور 93 22:51
سلام مامان ناهید.وبلاگتون بسیار زیباست خیلی بجه های نازی دارید من عاشق بچهام. خدا واستون نگهشون داره. بازم به ویلاگ من سر بزنید
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون اومدم وبلاگنون بسیار پر محتوا وارزشمند بود ممنون که بهمون سر زدید
الهام مامان علیرضا
9 شهریور 93 8:51
من برای این پست نظر گذاشته بودم ولی نیست روز دختر و به فاطمه گلی ناز تبریک میگم و برات عاقبت به خیری آرزو می کنم عزیز خاله
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم هرپیامی بود من تایید کردم ولی نه الهام جون فکر کنم شما کامنتتون را تو پست قبلی گذاشتید..ممنون عزیزم فدات بشم
مامان امیرصدرا
9 شهریور 93 10:43
سلام عزیزم با تاخیر روزت مبارک انشاالله همیشه سالم و شاد باشی
مامان ناهید
پاسخ
سلام مامان امیر صدرا جون چه عجب نیستید دلمون براتون تنگ شده بود خوش آمدید.........ممنون گلم
مامان اعظم
9 شهریور 93 19:45
سلام خواهر یه زحمت برات داشتم. تا حالا لباس بچگونه ی دخترونه دوختی؟ اگه دوختی و برات مقدوره عکسش رو بذار تو وبلاگ قشنگتون. ممنون
مامان ناهید
پاسخ
سلام اعظم جونم اره عزیزم خیلی زیاد اتفاقآ به درخواست دوستان دارم جمع آوریشون میکنم که بذارم چشم حتمآ
مامان عسل
10 شهریور 93 14:36
روزت مبارک عزيزم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون گلم
مامان الهام
11 شهریور 93 10:30
روز دختره بر دخمله نانازتون مبارک ناهید جونم. فاطمه جون چه تپل مپل بوده ماشالله
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله الهام جونم اره یه زمانی بهم میگفتن تپل مپلی هی اپمو می کشیدن ولی الان برام لپی نمونده
مامان کیانا و صدرا
11 شهریور 93 14:50
سلام خواهر جونم.من رفتم نی نی گپ قبول کردم درخواست شما روخب حالا چی میشه؟؟؟چطوری منم برم تو لیست؟؟خیلی خنگولم آره؟؟؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبه هیچی نمیشه عزیزم هروقت رفتی تو لیست نی نی گپ دیدی من یا کس دیگه آنلاین هستیم شروع گپ رو می زنی وشروع می کنی تو همون کادری که برات باز میشه به چت کردن البته که دوست داشتی با کسی حرف بزنی ویا من اگه چت کردن را شروع کردم یه پنجره هم برای شما باز میشه که می تونیم با هم چت کنیم البته باز اگه شما تو پروفایلتون باشید ومتوجه حضور من شدیدحالا یه موقعه ای که انلاین هستی بهت میگم بیشتر متوجه میشیخوشگلم
مامان کیانا و صدرا
11 شهریور 93 14:53
دوباره اومدمدرستش کردم و رفتم تو لیست...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ منتظرم
مامان ناهید
پاسخ
خوب خدارا شکر کلی برات توضیح دادم حالا دیدم خودتون موفق شدید
مامان کیانا و صدرا
11 شهریور 93 20:09
سلام و شبت خوش ناهیدی
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم دوروز نبودم شرمنده حالا عصر هست ومیگم عصرت بخیر گلم
فایضه مامانِ عسل
12 شهریور 93 1:07
سلام عزیزم ممنون میشم بیاین و پسته جدیدو بخونین ... رمزو براتون فرستادم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم چشم در اولین فرصت خدمت می رسم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 11:25
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام پر انرژی به دوست نازنینم و دو تا کلوچه هاش
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم چقدر خوشحالم که پرانرژی هستید آبجی گلم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 11:26
فاطمه جونی بازم روز دختر مبارک...ایشالله روز مادر شدنتو بهت تبریک بگیم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون[
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 11:27
چه شعرهای بکررررررررررریییییییییییییییی..من حفظشون کنم
مامان ناهید
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد حتمآ عزیزم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 11:27
وااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی چه کوشولوی نازی بودیییییییییییییییییی
مامان ناهید
پاسخ
ای جاااانم خوشت اومد
مهسا خانوم
12 شهریور 93 13:14
سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خاله جونیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اپ نمیکنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ؟؟؟؟؟ من منتظرمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ راستی اپ شدمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ * * = _ ______________________________
مامان ناهید
پاسخ
سلام گلم راستش وقت نمیشه که آپ کنم چشم حتمآ میام
مهسا خانوم
12 شهریور 93 15:47
سلام خاله جون.یک اپ مهم مهم مهم مهم مهم مهم کردم حتما بیا ببین
مامان ناهید
پاسخ
چشم میام
فایضه مامانه عسل
12 شهریور 93 22:38
سلام عزیزم ....بینهایت سپاسگذارم من شمارو توی قسمت نویسندگان ثبت کردم ... فقط اگر ایمیلتونو بذارید برام تا اونو هم وارد کنم ممنون میشم ... خصوصی هم چک کنین !بازم ازت ممنونم
مامان ناهید
پاسخ
سلام فایزه جون خواهش می کنم عزیزم چشم خصوصی می ذارم
بابا و مامان
13 شهریور 93 3:38
خصوصی عزیز دلم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم من نگرانتون بودم
سحر
15 شهریور 93 9:51
مامان فاطمه
21 شهریور 93 0:46
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./ سلام عزیزم. آپم با دوتا پست ویژه و منتظر حضورت گلم.
مامان ناهید
پاسخ
سلام اعظم جون آخی ببخشید خیلی طول کشید چشم به زودی میام پیشتون