محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

یه تشکر ویژه دیگه از دوستان گلم....... عید بر شما مبارک باد

1393/5/6 19:18
نویسنده : مامان ناهید
1,696 بازدید
اشتراک گذاری

عید سعید فطر بر همه شما دوستان مبارک باد

 

انشالله عید خوبی داشته باشید طاعات وعباداتتون قبولجشن

 

سلام دوستان عزیزو مهربانم محبت

دوستان با معرفت ووفادار بغل

دوستان خوبم که تو این دنیای مجازی جایی فراتراز آن که فکرش رو کنید تو قلب من

جای دارید شماهمیشه به من لطف داشتید وتو این چند روز که محمد رضا بیمار بود

وخسته بودم تمام تنم درد میکرد شما مرحم درد وخستگی من شدید وحالم خوب شد

وبا راهنماییها ودعا ی شما پسرم حالش به طور معجزه آسایی خوب وخوبتر شد نمی دانم

چطور جبران کنم

سوده جون ممنونم بایت راهنماییهاتون اینکه چقدر سعی کردید عرقیجات وداروهای گیاهی از شهرتون برام بفرستید  ثابت کردید که از با ارزشترین کسان من هستید این دوست عزیزم که مدت زیادی هست باهاش دوستم وهر وقت ناراحتی ومشکلی داشتم روی دوش ایشون بود ومثل یک خواهر کمکم کرد یک سال پیش به خاطر بارداریش ومشکل کاریش وبش را برای مدت یک سال غیر فعال کرد وحالا با یک نی نی ناز نازی محمد طاهای عزیزم دوباره به جمع ما آمدند که من بسیار خوشحالم می توانید با ایشان دوست بشید پشیمان نمی شوید این خواهر متشخص کلی تجربه داره در همه زمینه ها یه خانم به تمام معنا ست سوده جان ممنونم دوستت دارم

 

مامان یاسمن وپارسا جون اهل قم هستند ممنونم شما هم از خواهران عزیز من هستید

فدات بشم که با اون احساس قشنگت، لطفت به همه رسیده با اون قصه های شیرینت

بچه های کوچولوی مارا کلی مشغول کردید وکلی تو لابه لای قصه هات تمام چیزهای

با معنی وادب را بهشون فهماندید وچقدر به من یکی لطف داشتید هم در زمینه قصه

هم درد دل ومشکلاتم و شما هم مثل سوده جون در خصوص بیماری محمد رضا

لطف بسیاری کردید ممنونم عزیزم

 

آیسان جونم اهل تبریز هم که دیگه همه می شناسن خواهر خوب من وشما که همیشه با حرفهای قشنگش خنده را رو لبهای همه می ذارن ومرحم زخم همه بوده وهست فدای دلش بشم که چقدر غصه داره ولی به رو خودش نمیاره الهی این غصه ها به قول خودش بزنه به دشت کوه ودشمنت آیسان جونم ممنون که شما هم ،چه با تماس تلفنیتون وچه کامنتهای قشنگ وپر انرژیتون همیشه جویای احوال ما بودید ودر ناراحتیهام هم مرحمم بودید عاشق اون پاکی قلبت ومرامتم مرسی گلم

 

مامان کیانا وصدرا جون شما هم خواهر مهربان وعزیزی هستید برای من که همیشه اگر هم من نباشم فراموشم نمی کنید وبا دلجوییهات منو آرام کردید وسادگی وصداقت را، حسن اخلاق شما می دانم معلمی عزیز وبزرگوار انشالله بیماری پدر جونت که دل نازنینت را آزرده خاطر کرده شفا پیدا کند وباعث آرامش قلب مهربانت شود امین .........

ازت ممنونم به خاطر همه خوبیهایتمحبت

 

خدیجه جون همشهری و دوست عزیزم که الان تو کرمان زندگی می کنن وهم دوستم وهم خواهر عزیزی هست برای من وایشان  هم با کامنتهای خوبشان وهم با تماس تلفنی همشه همراهم بوده  خدیجه جان همکلاسی دوران راهنمایی من بودن که بعد از اون سراغی از ایشان نداشتم بعد مدت تقریبآ 15سال دوباره تو همین نی نی وبلاگ به طور کاملآ اتفاقی هم دیگر را پیدا کردیم واین شد که عید سال مارا قابل دانستن وبرای یه مدت کوتاهی به منزل ما آمدن وکلی مارا شرمنده اخلاقشان کردن خدیجه جان دوستت دارم واز وجودت خوشحالم

 

الهام مامان امیر علی جان که اونم از دوستان عزیزم هست مثل یه خواهر پاک وبی ریا وپراز احساس وعاطفه اهل اصفهان وایشان چه در نی نی گپ وچه با تماسهای تلفنی وهمچنین

کامنتهای خوبشان همیشه من رو شرمنده کردن چقدر مثل دوستان دیگر دوستش دارم

وشرمنده اخلاقتش هستم الهام جان واقعآ ازت ممنونم که در همه لحظه ها در کنارم بودید

از برادر خوبت محمد جان هم ممنونم که مشکلات کامپیوتری من رو حل کردن همین

قالب وبلاگ وهدایت به بالا وصفحه ورودی کار آقا محمد هست که زحمتشو کشیده

جا داره همین جا ازش بشکر کنم ممنونم محمدجان

 

الهام مامان علیرضا جان هم همیشه دوستش داشتم از خیلی وقت پیش با هم دوست

بودیم عاشق نوشته هاشم ومادر نمونه برا ی علیرضا جون وچقدر حرفهای قشنگ وبا

ارزشش در مشکلات دوستان اثر بخش بوده وچقدر راهنماییهای خوب وبه جاش گره

از حل مشکلات ما درآورده الهام جان ممنونم که شما هم من رو تنها نذاشتید

دوستت دارم

 

مریم جون همشهری خوبم که مدت زیادی با هم دوست هستیم تهران زندگی می کنن ودختری بسیار با کمال فهمیده سنگین ورنگین وبزرگتر از سنش حرف می زنه افکارش

وعقیده هاش کاملآ با هم سن وسالاش فرق می کند عاشق این افکارشم در مقطع

دبیرستان درس می خواند ومن با این سن وسال کلی چیز از این مریم گلی یاد گرفتم

مریم جان ممنونم که همیشه با من بودید وفراموشم نکردید دوستت دارممحبت

 

ساناز جون هم از دوستان تقریبآ جدید من هست وبلاگی پراز تم تولد وچیزهای

دگر دارد که خالصانه در اختیار مامانای نی نی وبلاگ گذاشته ساناز جون از اینکه

همیشه بهم سر زدید ودوست  وخواهر خوبی برام بودید ممنونم انشالله مسافرتتان

بی خطر باشه دوستت دارممحبت

 

سحر جان هم مثل ساناز جان از دوستان عزیز وجدید من هست که بازم وبلاگی باارزش

وخوب دارندپراز تم تولد تشریف ببریدوبرای نازدونه هاتون ایده بگیرید سحر جان ممنون

که شما هم همیشه بهم سر زدید دوستت دارممحبت

 

مامان امیر صدرا هم از دوستان خوب وجدید من بلاگفایی هست که همیشه به من

سر می زنن خانمی بسار لطیف وبا احساسات قشنگ  دوستت دارم عزیزم ممنونم

که تو این مدت شما هم چون دوستان فراموشم نکردیدمحبت

 

حباب جون هم دوست مشهدی عزیزم که مثل خواهرم دوستش دارم وهمیشه

نسبت به من ارادت داشته ویه دلیل دیگه دوست داشتن من به ایشان این

هست که باعث آشنایی من با آیسان جون شدن یکی ازبهترین اتفاقات

قشنگی بود که برای من خاطره هست حبابی جون دوستت دارم هوارتا.....محبت

 

هدیه جان هم که مدت زیادی می شناسم وتا آنجایی که من آشنایی دارم دختر مجرد

اهل همدان که با خواهرش تهران زندگی می کنن دختری ساده وبی ریا که به خاطر یک

سری سوئ تفاهم ها وبلاگش مسدود شد وحالا با صلاحیت نی نی وبلاگ وبلاگش آ

زاد شد هدیه جان هم تو این مدت چه با کامنتهای خوبش وچه تماسهای تلفنیش

جویای حال ما بوده هدیه جون خوشحالم بابت ثابت شدن بی گناهیت وآزاد

شدن وبت محبت

 

دوستان دیگه من،مامان مهنا جون  که مدتی هست آپ نکردن وکلی دلنگرانش هستم

برای ما کلی خانوم هست فایضه جون مامان عسل ومهسا جان هم از دوستان جدید

من هستن ممنونم که همیشه به من سر می زنیدمتآ سفانه هنوز آشنایی چندانی

با ایشان ندارم یعنی از بی سعادتی من بوده نتوانستم زود به زود بهش سر بزنممحبت

 

مامان هیمن جون هم که دوست خوب وجون جونی من هست ومدتی هست

که آپ نکرده وکلی نگرانمون کرده دوستت دارم عزیزممحبت

 

سمانه مامان سروش وصغری جان مامان سینا  که اونا هم از دوستان قدیمی

من هستن وهمچنان دوستیمان پابرجاست خانمهای متدین ومهربان ودوست

داشتنی دوستتان دارممحبت

آجی مهربان فاطمه خانم دختری بسیار متین وبا وقار ومومن دوستش دارم

همیشه به من لطف دارن وسر می زنن وهمیشه اگر مشکلی بوده به سهم

خودش راهنمایی کرده  مدتی هم آپ نکردن فاطمه جون دوستت دارم عزیزممحبت

 

مامان پریسا ومامان سایناومامان پارسا جون و المیرا جون که مدتی هست آپ

نکردن ومامان یه پسرک شیطون که نی نی توراهی دارن وکمتر آپ می کنن و مامان

مائده جون ، مامان امیر علی نفس مامان وبابا دوستان دیگه هم که اگر از قلم افتاده اند ببخشد یادم آمد حتمآ به

لیست دوستان اضافه می کنم دوستتان دارم وممنونممحبت

 

واما اون دوستانی که سایه شون سنگین شدن وبه دلایل گروهگی مارا ترد کردن بازم اون مدتی که با آنها دوست بودیم خیلی خوب بود وازشون ممنونم وهمچنان در قلب ما جادارن وفراموش نمی شوند با اینکه من هراز گاهی به عنوان خواننده خاموش بهشون سر می زنم ولی چه میشه کرد...........محبت

 

واما محمد رضای مامان که چقدر به خاطر این بیماریش صدمه دید وکلی وزن کم کرد

ومن ناراحت بودم غمگینوباز سوده جون قلبم راآرام کرد که به خاطر وزن گیریش ناراحت نباش

فقط تنش سالم باشه وزنش هم دوباره بر میگرده به حالت اولش ومن کلی انرژی گرفتمبغل

وحالا فقط به سلامتیش فکر می کنم همه دوستان می دانند که بالاخره لازم شد که سرم

وصل کنند که انجام شد وبعد اون با داروها ی گیاهی که همون  دم کرده مریم گلی وعرق

اترج ،اویشن و... که دوستان فرمودندحالشون رو به بهبود هست از همه شما تشکر

می کنم وکاش می دانستم چه جور جبران کنم آنقدر در کنارم بودید که خویشاوندانم

نبودن حتی بعضیهاشون هم خبردارنشدن از خدا سلامتی وطول عمر با عظت وشادی

و نشاط را برای شما وخانواده خوبتان دارممحبتبغلبوس

 

اینم یه سری عکسهای محمد رضا در مطب دکتر

وقتی می خواستیم بریم مطب بچه م حال نداشت

 

 

دردونه مامان نمی فهمید می خوان دستشو سوراخ کنن وقتی تو مطب

رسیدیم گل از لپش شکفته شدخندونک

 

 

از بس گریه کرد دکتر یه شکلات داد دستش که از اول تا آخر سرم گیری

تو دهنش بود که بالاخره موفق شد پاکت شیرینی رو لت وپار کنه

وشیرینی رو مزه مزه کنهخندونک

 

 

قربون چشمهای باد کردت بشم مامان جاندلشکسته

 

 

وقتی بابایی چشمها وصورت باد کرده تو دید تعجب کرد گفت چرا این شکلی

شده گفتم خوب از بس گریه کرد باورش نمیشد آخه محمد رضا تو تمام این

مدتی که سن داشت اینقدر گریه نکرده بود بابایی می گفت چرا اینقدر رنگش

پریده وزرد شده گفتم ببخشیدا کلی آب بدنش رو از دست داده کلی ضربه

خورده می خوای  برات حلو باشهخندونک

 

 

اینجا هم اومدیم خانه وسریع رو پاهام تو وسط حال خواب رفتی

 

دوستان بازم ممنونم محبتمحبت

 

پ ن پ.: فاطمه تا این لحظه ، 4 سال و 7 ماه و 2 روز سن دارد

      .: محمدرضا تا این لحظه ، 1 سال و 8 ماه و 12 روز سن دارد :

 

                                                                                 

پسندها (11)

نظرات (39)

الهام مامان علیرضا
6 مرداد 93 22:15
ممنونم بابت این همه لطفت عزیزم.خوبی از خودتونه و من خودم و لایق این همه لطف نمی بینم خدا رو شکر که محمد رضا بهتره. طفلی واقعا بی حال بوده خیلی سخته می دونم شما هم خسته نباشی ناهید جون عیدتون مبارک عزیزمسلام من و به آبجی فاطمه برسوند
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جان خواهش می کنم عزیزم شما منبع خوبی ولطافتین خوب هستین وگرنه چرا باید بگم ممنون از این همه لطفممنونم عزیزم...........چشم اتفاقآ آبجیم همیشه از شما حرف می زنه از وبلاگتون کلی خوشش میاد ولی مدت زیادی نت نداره چون مرتب خونه نیست یا سر کار هستن یا پیش زن داداشم چه دوران بارداری زن داداش چه الان که دوقلوها دنیا اومدن ولی جویای حال شما هستن
اقازاده
6 مرداد 93 23:06
lممنونم ناهید جونم خودت خوبی همه را مثل خودت میبینی. خدا را شکر که حال پسرک خوب شد
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم نه جانم واقعیت هست عاشق همه شماها هستم ممنون عزیزم
مهسا خانوم
6 مرداد 93 23:18
سلام خاله جون.عیدت مباااااااااارک
مامان ناهید
پاسخ
سلام مهسا جان عید شما هم مبارک
فایضه مامانِ عسل
7 مرداد 93 0:55
چه دوستایی جیگرم براش کباب شد .... بچه ها الان خوبن ؟
مامان ناهید
پاسخ
من مخلص همه دوستان عزیزم هستم به خود می بالم ......ممنون خیلی بهترن خدارا شکر
مریم
7 مرداد 93 1:13
خیلی شرمنده کردید ما رو
مامان ناهید
پاسخ
نه بابا این چه حرفیه حقیقت رو گفتم
مریم
7 مرداد 93 1:15
عیدتون هم مبارک عزیزم.
مامان ناهید
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم
مریم
7 مرداد 93 1:16
من هی پست شما رو می خونم هی ذوق زده میشم!!!!!
مامان ناهید
پاسخ
فدای ذوقلو شدنت بشم مریم جون
بابا و مامان
7 مرداد 93 2:54
عزیز دلم خیلی بهمون لطف داری عزیزممن اگر کاریم می کنم به خاطر اینه که خیلی دوستتون دارم خیلی شرمندمون کردید دوستتون دارم عزیزم عزیز دلم بمیرم وای من که الان از لحاظ روحی روانی کلی بهم ریخته ام امروز و منتظر یه تلنگر بودم که بزنم زیر گریه عکسهای محمد رضا را دیدم دلم اتیش گرفت کلی گریه کردم قربونت بشم ایشالاه دیگه هیچ وقت هیچ وقت مریض نشی
مامان ناهید
پاسخ
سلام آبجی جونم فدات بشم منم شماونازدونه هاتو خیلی دوست دارم خدا نکنه فدای روحیه لطیفت بشم چی شده انشالله که هیچ وقت روح لطفت شکسته نشه بمیرم که اشکتو دراوردم خدایا چقدر به من لطف داری که دوستان نازنینی به من عنایت کردید شرمنده شدم گلم
بابا و مامان
7 مرداد 93 3:10
خصوصی گلم
بابا و مامان
7 مرداد 93 3:16
بازم خصوصی عزیز دلم
مامان ناهید
پاسخ
فدای دلت بشم عزیزم
مامان هدیه
7 مرداد 93 14:42
سلام واییییییییییییی دستت درد نکنه ناهید جون واقعا شرمندم کردین خودت خوبی و همه رو خوب می بینی خب خداروشکر که حال گل پسری داره خوب می شه الهیییییییی خدا کوچولوتو برات نگه داره اما حرفم با گل پسری محمدرضای خاله بدون مامان گلی داری که شب و روز به فکرته و اگه یه روز تب کنی بدون اولین کسی که برات تب می کنه و مراقبته و همه جونشو برات می ذاره همین مادره پس بزرگ شدی قدرشو بدون و واقعا عصای دستش باش درضمن ناهید جون ببخشید از راه دور نتونستم کاری برات بکنم تنها زنگ زدن و جویای حال شدن چیز دیگه ای از دستم یرنیومد شرمنده
مامان ناهید
پاسخ
ممنون ........خواهش می کنم این چه حرفیه
علی شیرازی...
7 مرداد 93 18:48
سلام خسته نباشی عیدت مبارک،وبلاگ بسیار خوبی داری تازه با وبلاگت آشنا شدم،قول میدم پای ثابت وبلاگت باشم،تشکر فراوان......
مامان کیانا و صدرا
7 مرداد 93 23:00
وای عزیزم.... اولا سلام.دوم:عیدت مبارک گلمسوم:شرمندم کردی دوست خوبموظیفم بوده گرچه کاری نکردم و خیلی خوشحالم که محمدرضا جونی بهتر شدهایشا...همیشه کنار خانواده شاد و سلامت باشینبازم ممنونم ناهید جونم
مامان ناهید
پاسخ
سلام گلم عید شما هم مبارک .......عزیزم این چه حرفیه که می زنید چرا شرمنده ؟حقیقت بود کاش می توانستم به یه شکل بهتری از خجالتتون در می آمدم منم براتون آرزوی سلامتی دارم
مامان سوده
8 مرداد 93 1:12
سلام عزیزم...دیروز بهت پیامک زدم حال محمد رضا رو پرسیدم جواب ندادی نگران شدم اما الان خوشحالم که بهتر شده...ناهید جان!این تو هستی که از بس خوبی دیگرانو خوب میبینی عزیزم...من نتونستم کاری برات بکنم و همیشه شرمسارم..و هر وقت نگاهم به اون شیشه اترج و پاکت پوست انار و کلپوره میافته بی نهایت ناراحت میشم ..در اثر نبودن امکانات پستی و حمل و نقل نتونستم برات کاری بکنم و واقعا دلم میخواست اون روز میمردم از خجالت ...منو ببخش عزیزم..حتی دیگه از خجالت نمیتونم باهات صحبت کنم...اما عزیزم بهترین و عاقلانه ترین کار ممکن در اسهال استفراغ وصل سرم است تا از کم ابی بیشتر جلوگیری کنه و بعد او ار اس وبقیه درمانهایی ر اکه بهت گفتم...انشاالله دیگه هیچ وقت اتفاق بدی نیافته و پسر و دختر گلت همیشه سالم باشن..امااااا ناهید خواهش میکنم محمد رضا رو از شیر بگیر به نفع هردوتاتونه چون نهایتش تا چهار ماه دیگه میتونه شیر بخوره نه بیشتر!تازه از شیر که بگیریش غذاش هم بیشتر میشه ها!!!
مامان ناهید
پاسخ
سلام سوده جون شرمنده به خدا من پیامتو ندیدم شایدگوشیم دست بچه هابوده وتاییدش کردن منم متوجه نشدم .........خوبی از شماست من تعارفی با شما ندارم راست وحقیقی بود گلم ......وای سوده جون این چه حرفیه شما بزرگترین کاررا برای من وپسرم ودخترم انجام دادید نه الان بلکه همیشه... یادم نمیرود شبی که دوتا بچه هام تب شدید داشتن ومن تنها ودرمانده بودم وتنها خدای وبعد شما بودید که از لحظات شیرینت زدید وبهم تلفنی کمک کردید ومثل الان معجزه آسا تا فردا هردوشون تبشون تمام شد همیشه دعای خیرم دنبالت هست از ته دلم ،فدای تو ونازدونه هات بشم.....همه راهنماییهات انجام شد واُکی شد شما از یه دکتر بیشتر تجربه دارید ومی دانید خوش به حالت، زنده باشیسوده چون همه لحظات دارم به درخواست شما فکر می کنم که از شیر بگیرمش ولی به خدا بهش که فکر می کنم قلبم از جا کنده میشه نمی دونم چه جور دل خودمو راضی کنم فاطمه رو تو دوسال ودوماهگی از شیر گرفتم چقدر خرد شدم وشکستم ولی باز امید این داشتم که بعد فاطمه یه روزی دوباره یه عشق دیگه به قلبم می چسبه واز شیره جانم می مکه ولی از این به بعد می دونم که بچه ای نخواهد آمد که دوباره این حس قشنگ مادرانه رو تجربه کنم سوده جون خیلی برام سخته چکار کنم ممنون سوده جون دوباره با حرفهای قشنگت بهم انگیزه بده
الهام مامان علیرضا
8 مرداد 93 11:59
ناهید جون در مورد فاطمه بهتره از الان شروع کنی مخصوصاً این که قبلا تو پرسش و پاسخ گفتی خیلی به آموختن علاقه داره. اگه دوست داره بذار خوندن کلمات فارسی و همینطور زبان انگلیسی رو شروع کنه. به نظرم کلاس نفرست همین سی دی های تراشه های الماس و بگیر و تو خونه براش بذار تا تمرین کنه و یاد بگیره. چون تو کلاس همۀ کلمات انگلیسی رو با تلفظ اشتباه به بچه ها یاد میدن و بعد تا بیاد تلفظ اشتباه و فراموش کنه و درستش و یاد بگیره کلی زمان می بره. موفق باشی عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون الهام جون لطف کردید این تراشه های الماس را کجا میشه تهیه کرد؟ اینترنتی ؟
فایضه مامانِ عسل
8 مرداد 93 20:05
سلام عزیزم عید شما هم مبارک
مامان ناهید
پاسخ
سلام فایضه جان ممنون گلم
آجی مهربـــــــــــان
8 مرداد 93 21:19
قربونت برم سلام ممنون اومدی پیشمون عیدتون مبارک الهی خاله نباشم مریضتو ببینم چرا مریض شدی؟به خداتا دیدم عکساشو این قدر ناراحت شدم که حد نداره خداراشکر بهتر شدی ببخش دیربهتون سر میزنم صبح تا شب میرم ازمایشگاه باید اون هفته تموم میشد که هنوز تموم نشده دعا کن برام خیلی دعا کن زود تموم بشه الانم کلی ورق ومقاله دور وبرم هست میخوام گریه کنم دعا کن تا شهریور دفاع کنم خیالم راحت بشه نخوام دوباره کلی پول بدم به دانشگاه برام خیلی دعا کن یه خصوصیم برات میذارم
مامان ناهید
پاسخ
سلام فاطمه جان خواهش می کنم وظیفه بود.........خدا نکنه خاله جون ..........انشالله که پایان نامه ت تمام میشه وراحت میشی برات دعا می کنم عزیزم
آجی مهربـــــــــــان
8 مرداد 93 21:22
نظرم ثبت شد؟
مامان ناهید
پاسخ
آره عزیزم ثبت شد
الهام
9 مرداد 93 0:09
من که اینترنتی خریدم ناهید جون. آوردند خونه. فکر کنم از طریق تبلیغات نی نی وبلاگ خریدم. اون موقع (سال پیش) 50 تومن شد. تو گوگل بزن "خرید اینترنتی بسته های آموزشی تراشه های الماس" میاد.
مامان ناهید
پاسخ
ممنون الهام جان یه دنیا دوستت دارم
مامان کیانا و صدرا
9 مرداد 93 10:23
سلام
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم خوبید خیلی مهربان وبا وفائید
مامان صغر ی
9 مرداد 93 19:41
من عاشق خودت و مهربانیتم ناهید جووووووووووووون خیلی دوست دارم
مامان ناهید
پاسخ
عزیزمی ضغری جان دل به دل راه داره شما هم خواهر عزیز ودوست داشتنی من هستید
الهام مامان امیر علی جون
9 مرداد 93 21:59
سلام ناهید جونم تو این مدت اومدم وبتون اما فسقلی مهلت نمیداد نظر بزارم. کلی من و داداشمو شرمنده خودتون کردید اخه منکه انقدر خوب نیستم. این خوده شماهستید که لطف و محبتتون به ما بی حد و اندازه اس.و عاطفه و عشقتون به ما مثه یه خواهر شایدم نزدیک تر بود. انقدر از مریض شدن پسرتون دلم گرفته و ناراحت شدم که انگار بچه خودم مریض شده. ایشالله که بهتره؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جان من فدای اون فسقلی ژیگولیت بشم می میرم براش.....شما لایق بهترینها هستید من جز تشکر چیز ریگه ای از دستم بر نیامد شما بهترینین.........الهام جان اون خانم بی شخصیتی که به امیر علی کوچولو توهین کرده ازش نگذر به مدیریت شکایتشو کن اگه من بودم نمبی ذاشتم به این راحتی این جاها بگرده وبرا خودش بی ادبی کنه قربون امیر علی بره اون خانم بی همه چیز..شنیدم اینقدر ناراحت شدم که نگو
الهام مامان امیر علی جون
9 مرداد 93 22:02
محمدرضا جونم خاله قربونت بره پشت چشمات چقدر باد کرده . دلم غش رفت
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ................
آجی مهربـــــــــــان
10 مرداد 93 10:30
ناهید جون نظرخصوصیم ثبت شده بود؟2بارخصوصی نوشتم نمیدونستم ثبت شده یانه برای همین نوشتم نظرم ثبت شده یانه؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام فاطمه جان خوبیدببخشید دیروز اصلآ وقت نشد بیام وب اره عزیزم یه خصوصی بود که ثبت شد ازت ممنونم که بهم اعتماد کردید دوستت دارم
الهام مامان امیر علی جون
10 مرداد 93 11:16
سلام ناهید جونم. گلم ایشالله هر چی از خدا میخاید بهتون بده اخه هر وقت مدیریت وبمو باز میکنم و کامنت های پر مهرتون رو میبینم دلم وا میشه. فداتون. گلم در اون مورد رو داداشم بهتون گفت؟اچند وقت پیش یه خانومی بی شخصیت اومد تو وب پسرمو و حرفایی زد که لایقه خودش و شخصیت خودش بود انقدر ناراحت شدم اما فقط یه چی بهش گفتم . که شخصیت خودتو با حرفات نشون میدی . تصمیم داشتم به مدیریت اعلام کنم اما هنوز فرصت نکردم. ممنون از اینکه همیشه بیادمی. فدات
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جون ممنون من که اینقدر خوب نیستم خجالت زده م می کنید ..........اره محمد بهم گفت خاک تو سر این خانمه بگیره که چقدر بی شخصیته اگر من به جای شما بودم با این حرف زشت وتوهین آمیزش ازش نمی گذشتم سریع به مدیریت گزارششو می کردم چون همچی کسانی مادر خوبی نیستن که تو این سایت جای داشته باشن
الهام مامان امیر علی جون
10 مرداد 93 11:21
سلام گلم آین آموزش کمکت میکنه http://totfarangi.niniweblog.com/post164.php واسه گذاشتن فیلم .منتظره فیلم فاطمه جون و محمدرضا هستم. بازم شرمنده
مامان ناهید
پاسخ
ممنون الهام جان ولی نمی دانم چرا این ادرسی که دادید وبلاگشون با این ادرس نیست منم دوست دارم فیلمشونو بذارم ولی متاسفانه وارد نیستم
مامان کیانا و صدرا
11 مرداد 93 16:35
سلام.چه خبر؟خوبید؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خدارا شکر بد نیستیم ممنون عزیزم که اینقدر گلید
مامانه ملیکا
11 مرداد 93 19:35
سلام دوست خوبم خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما رو دارم که در نبود من به وبلاگم سر زده و نظر داده عزیزم الان پسرم 20 روزش هست اسمش رو محمداریان گذاشتیم
مامان ناهید
پاسخ
به به سلام مامان ملیکا جون فدات بشم قدم نو رسیده مبارک انشالله به سلامتی اسم قشنگش هم مبارک........عزیزم وظیفه هست من به دوستان خوبم احترام خاصی قائلم دوستتون دارم
مامان سوده
11 مرداد 93 22:45
سلام عزیزم خودت و بچه ها خوبین؟گل پسر خوب شده ؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام سوده جون ممنون گلم بد نیستیم شما خوبید بچه ها خوبن ......سوده جون محمد رضا چند روزی خیلی خوب بود ولی دیروز مرتب دستشوییشو می کرد تا جایی که پاهاش سوخت وموقع مای بی بی اذیت میشد مرتب دارو به پاهاش می زنم با اینکه شکمش صفت بود ولی برام غیر طبیعی بود فکر کنم اسهال باشه داروش که سه روزی هست قطع شده فقط فعلآ از عرق اُترج بهش میدم ......میگم سوده جون این عرق مزه تندی وتلخی داره وبوی خیلی خوبی ولی مامان یاسمن و پارسا جون می گفت هیچ مزه وبویی ای نداره مثل آبه یعنی ممکنه خودش نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد اون گیاه کلپوره که گفتین دم می کنید خیلی تلخه، من ازش خوردم تلخ نیست فقط یه کم مزه شوری میده ببین این عکسش هست خودشه؟؟؟؟؟؟؟ http://www.niniweblog.com/upl/tateneh-mohammad92/14070316991.jpg
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 8:48
سلاااااااااااااااااااااام ناهید خووووبممممممممممممممم..خوبی عزیزم..محمد رضا جونم و فاطمه ناز خوبن ایشالله..چقد تو خوب و مهربونی به خدا شرمندم کردی اسم منم تو لیست بهترین دوستات آوردی...یه جورایی احساس غرور میکنم که باهات دوستم عزیز دلللللللللللممممممممممممممم
مامان ناهید
پاسخ
سلام آیسان جونم خوبید؟ ممنون بد نیستن ای جاانم شما که از دوستان خوب من هستید تشکر برای چی !من انرژی وهمه توانم را مدیون شما دوستان خوبم می دانم
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 8:49
معرفتت یه دنیاست ناهید جونم..خیلی خیلی خوشحالم که محمد رضا جونم خوب شده..تندد تند برا نازگلات صدقه بده
مامان ناهید
پاسخ
فدات شم گلم .......ممنون ....چشم آیسان جونم
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 8:50
ای خدااااااای مننننننننننننننننن..میخ رفت رو اعصابم محمد رضا جونمو اینجوری گریون و پژمرده دیدممممممممممممممولی خدا رو شکر که این سرمه کار خودشو کرده و حالش الان خوبه
مامان ناهید
پاسخ
بمیرم ممنون آیسان جونم
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 8:51
ایشالله حال همسر خوبتم به زودی خوب خوب بشه و خونوادگی یه نفس راحت بکشین گلم..
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم خدارا شکر ایشون هم خوب شدن
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 8:52
فاطمه نازمو و محمد رضای عزیزمو و خودتو صد تا میبوسم..عاشقتونم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون ماهم صد هزارتا بوس
مامان پریسا
12 مرداد 93 8:55
سلام دوست خوبم. ان شالله که دیگه بچه ها هیچ وقت بیمار نشن. عیدتون مبارک و نماز و روزتون قبول باشه. من هم شرمنده که زیاد نمیرسم بیام و سر بزنم.
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ما که از دوستان خوب من هستید همیشه لطف دارید...نمازو روزه های شما هم قبول
سحر
14 مرداد 93 12:07
خوشحالم که حال محمدرضا جون هم بهتره، امیدوارم که دیگه هیچ وقت مریض نشند، ممنون که تو وبت از من هم اسم بردی ناهید جون. من لیاقت این همه محبت شما رو ندارم.
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم ...وای سحر جون این چه حرفیه شما لیاقتتون بیسشتر از این چیزاست کاری نکردم
سمانه(مامان سروش)
14 مرداد 93 14:41
الهی قربون اون چشمای بیحالت خاله خداروشکر پسملیمون حالش خوب شده ناهید جون ببوس جوجه کوچولوهاتو
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه .....ممنون سمانه جان نمی دونم چرا دوباره اسهالش تجدید شده تا جایی که پاهاش زخم شده دیگه از دست این اسهالش دارن دیوانه میشن ممنون شما هم سروش جونو ببوسید
بابا و مامان
18 مرداد 93 8:37
خصوصی گلم
مامان ناهید
پاسخ
فدای خصوصیت اومدم
مهسا خانوم
2 شهریور 93 8:50
سلام خاله جونی پیام قبلیمو یادتونه؟ بهتون گفتم یکی میخواد وبلاگمو هک کنه حالا برای اینکه نکنه به این ادرس رفتم.لطفاااااااااااااااااااااااااااااااا زود وبلاگم رو از ادرس قبلی به این ادرس انتقال بدین.ممنون اگه ندین رابطه مون قطع میشه اخه دیگه شما آدرسمو ندارین.