محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

احساسی در درونم

1391/2/19 17:29
نویسنده : مامان ناهید
397 بازدید
اشتراک گذاری

گلی جونم دل نوشته های قبل از تولد وچیزهایی که تودفتر خاطراتم هست

رو برات می نویسم تا بدونی که چقدروجودت برایم گرانبهاست

اولین تلنگر

سلام به کوچولوی خودم که نمی دونم هستی یا نه

سلام به اونی که دوستش خواهم داشت به اندازه تمام دنیا

کوچولوی نازم مدتهاست که انتظار اومدنتو می کشیدم

الان سه روزی هست که حس وجودت در وجودم

ریشه دوانده نمی دانم هستی یا نه کم کم دارم

حست می کنم خودم هم مطمئن نیستم

ولی با این حال دیروز تا حالا دارم با تو حرف میزنم

خدا کنه حدسم درست باشه کوچولوی عزیزم

اگر در وجودم باشی مقدمت را مبارک میگم

دیگه وقتی بابات نیست من تنها نیستم با توآم تویی

که برایم زندگی دیگه ای می سازی پس عزیزم دلم رانشکن

مهربانتراز خداکسی نیست خدایا دوستت دارم

واین محبتت را از من دریغ نگردان

88/1/29



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)