محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

تولد تولد تولدم مبارک

1393/3/16 20:27
نویسنده : مامان ناهید
3,218 بازدید
اشتراک گذاری

                           

سلاااااااام به دوستان گلم خوبید خوشید سلامتید ؟

 

بالاخره بعد یک ماه که اومدیم نتونستیم یه آپ داشته باشیم

 

هروقت اومدیم آپ کنیم نت خود به خود قطع میشد وهی مسؤل کافی نت میومد

درست می کرد وباز دوباره هموان آش وهمان کاسهغمگین

تا بالاخره الان گفتم یه پست بذارم تا دوباره نت نپریده نمی دونم پیشگامان چرا به این

موضوع رسیدگی نمی کنن با هزار بدبختی باید نت رو دست بگیریم تازه این مدلی شده

که به خاطر ظرفیت زیاد وسرعت کم هست

خلاصه هیچ کدم از شما دوست جونیااااااااااا از ذهنم پاک نمیشدید چقدر دیشب درمورد

تک تک شما نوشتم همه مطالبا پرید به خاطر قطع نتکچلگریه

از همه دوستان خوبم ممنونم که منو فراموش نکردن ودر نبودمون بهمون سر زدند واز اینکه

دوستان رو نگران کردم عذر می خوام خجالت

 

دوستتون دارممحبتمحبتبوسبوس

از دوستانی که هنوز وقت نشده بیاو بهشون سر بزنم معذرت می خوام به

زودی میام پیشتون

 

خوب می رسیم به اینکه بالاخره تولدمن هم رسید

 

راستش خودم اصلآ یادم نبود تا اینکه 14 خرداد بود وقتی جناب همسری گفت امروز

سالگرد امام خمینی (ره) هست وتعطیل فردا هم قیام خونین خرمشهر بازم تعطیل

گفتم راستیییییییییییییییمتنظر حالا بگو یه مناسبت دیگش چیه گفت انتخاب آقای خامنه ای

برا رهبری گفتم دیگه ................... برا اینکه خودشو به یه راه دیگه بزنه هی پشت سر هم

مناسبتها اختراع می کرد دید من دست بردار نیستم گفت ......قه قهه خخخخخخخخخخخخ

اینجا یه کم خصوصی هست واز گفتنش معذورم نمی دونید چقدر خندیدم قه قههقه قهه

واما بحث کادو رو که در پیش گرفتیم  آیسان جون وخدیجه جون در جریان هستن که مدتی

هست گوشی بنده دچار نقص فنی شده ومن همچنان اقدام به درست کردنش نبودم

گوشیمو دوست دارم ولی دوست داشتم یه گوشی با صفحه بزرگتر داشته باشمخندونک

که آقا خودشو اززیرش در کرد وقرار برآن شد که یه گوشی ساده فعلآ برام بخره وکادو

تولدم باشه ولی من زیربارش نرفتم واین شد که بی خیال کادو مادو شدغمگین

ولی دیروز که تولدم بود فاطمه قربونش برم وقتی فهمید تولدمه رفت یه الماس تزئینی

که رو موگیرش بود کند وبه من هدیه داد نمی دونید چقدر منو خوشحال کرد وبا اون

گلهایی که رفته بوداز تو حیاط چیده بودوبه من تقدیم کردوااااااااای اون روز خدارا

بابت بودنش   شکر کردم وتو آغوش گرفتمش وبوسیدمشبغلمحبتبوس

بعدبرگشت بهم میگه مامان بهم پول میدی برم برات کادو بخرمقه قههبغلمحبت

باباش یه سر اومد خونه دیدم رفت اون گل ونگین الماسی که بهم داده بود به باباش نشون

داد بعد یواشکی درِگوشش می گفت بابا برو برا مامانم کادو بخر بعد بده به من بدم به مامانم

اگه هم خودت یه کادو از طرف خودت بگیری هم بد نیست باباش مونده بود چی بگهتعجب فکر

میکرد من بهش گفتم وقتی ازش سوال کرد اینهارو کی بهت یاد داده فاطمه که فداش بشم 

جواب داد خودم بلدم خودم  از خودم یاد گرفتم آراممنم متعجب شدم با این همه زیرکی و

باهوشیش تعجبگفتم اقااااااااااااا  فاطمه ،فاطمه هست دست کم گرفتیشزبان مگه بارها شاهد

این همه هوش وزکاوتش نبودیخندونک

اصلآ یه بار من وآقای همسری یه بحث وبعد هم ناراحتی که به گفته مامان مهنا جون همون

نمک زندگیه همین فاطمه بود که مارودوباره عاشق هم کرد بااینکه تو بحث پیش ما نبود و

فقط از رفتار من اینو حس کرد باورم نشد که یه دختر 4 ساله بتونه رابطه بین دونفر اونم من

وجناب همسری رو یک شبه چنان خوب کنه که فکر نکنم خودمون بتونستیم الهی از چشم

بددورت کنه با زندگی جورت کنهمحبت

خوب دیگه دست از سر بابایی برنداشت تا اینکه دوتایی رفتن تو اتاق با هم پچ پچ کردن وبعد

هم رفتن بیرون وقتی فاطمه برگشت که باباییش رفته بوددیدم یه چیزی پشت سرش قایم کرده

اومد پیشم ویه پاکت روبه طرفم دراز کرد وگفت مامان تولدت مبارک این پاکت پول از طرف من

وبابایی به شما ..................محبتمحبت

چقدر خوشبختم من با وجود شما دختر گلم،

وجود شما وبابایی وداداشی برام یه دنیا می ارزه الهی همیشه درکنارم باشید تا این حس

زیبای خوشبختی رودر همه لحظات به همراه داشته باشم

 

خوب دیگههههههههههههههه

تولد تولد تولدم مبارکجشنجشنجشن

 

کسی برا من تولد نگرفت مجبوریم خودمون بیایم وبین دوستان مجازی نازم

تولد بگیریمآرام

 

 واینم کیک تولدم بفرماییدآرام

اینم شیرینی خودم درست کردماااااخندونک

اینم بستنی

 

این گلها هم تقدیم به شما دوست جونیااااااااااام

 Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb  Flowers Animation _ dinamobomb

بعد نوشت :اینم هدیه مریم طلایی  دوست خوب وهمشهری خوبم به من

مریم جونم ممنون خیلی خوشگله

به خاطر بسپاریم که ،
همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛
آرام، بی صدا، همیشگی ...

http://www.niniweblog.com/upl/maryam-zand/14021360479.jpg

این هدیه هم از طرف دوست خوب ونازنینم مامان یاسمن جون

و پارسا جون ممنونم گلم دستتون درد نکنه خیلی زیباست

http://www.kelishe.com/wp-content/uploads/2012/10/Happy-Birthday.gif

اینم هیه تولدم از طرف مامان کیانا جون وصدرا جون عزیزم دستت درد نکنه

 

http://jazzaab.ir/upload/4/0.932332001337178412_jazzaab_ir.jpg

اینم هدیه دوست خوبم آیسان گلم ممنون عزیزم

http://www.pic.up2.ir/images/77848706144518251685.jpg

پسندها (10)

نظرات (41)

مــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــ
16 خرداد 93 23:20
روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است... تولدت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
سلام مائده جون خوبی گلم ممنونم
مــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــ
16 خرداد 93 23:20
``````````` ✬ '✧ '✬ ````````` __♜_♜_♜__ ``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} '``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩ '``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖ ``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} ناهیدعزیزم..سالروززمینی شدنت مبارک.
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مائده جون پسملک شیطون خاله جاش خوبه حالش چطوره خوبه؟
حباب
17 خرداد 93 13:42
سلام عزیزم .....تو خوبی ؟ به خدا منم همیشه به یادتون هستم ولی کم کم میام اینترنت .....بچه ها خوبن ؟ ایشالا که همیشه با هم خوش و خرم باشید ...منم محتاج دعای خیر شمام.....فدای تو دووووست گل ومهربووووونم
مامان ناهید
پاسخ
سلااااااااااااااااااام حبابی جونم خوبیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واااااااااااااااااای باورم نمیشه که بالاخره اومدی پیشمون چقدر خوشحالم کردی دوستت دارم یه عالمه ممنونم عزیزم شما هم شاد وخرم وسربلند باشید
حباب
17 خرداد 93 13:43
توووووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک.....عزیز دلم ....دوست گلم ...مهربوووووووووووووووووووووونم...دوست دارم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم گلم خوشگلم دوست نازم حبابی
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 14:44
سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تولد تولد تولدت مبارک....امیدوارم 120 سال زنده باشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مریم جونم خوشگلم
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 14:45
اینم کادو http://www.niniweblog.com/upl/maryam-zand/14021360479.jpg
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مریم جون خیلی خوشگلهبااجازه گذاشتم تو پستم
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 14:49
امیدوارم هرچه زودتر دارای ی گوشی آخرین مدل با صفحه ی بزرگ بشین
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مریم جون انشالله زود دعات مستجاب بشه
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 14:53
به خاطر بسپاریم که ، همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛ آرام، بی صدا، همیشگی ...
مامان ناهید
پاسخ
بازم تشکر مریم گلی
مامان صغر ی
17 خرداد 93 15:34
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر تولدت مبارک . . .
مامان ناهید
پاسخ
ممنون مامان صغری جونم
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 17:43
اینجانب بسی مسرور شدم از اینکه عکس این گل و گذاشتید
مامان ناهید
پاسخ
خوشحالم عزیزم
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 17:46
شما دقیقا برعکس من هستین من عاشق کتاب خریدن هستم...چون بعضی وقتا یه کتاب و میخونی بعد اونقدر دوسش داری که نمیتونی پس بدیش اکثرا هم کتابهای خودم هستن...آخه بعضی کتاب هارو واقعا سخته پس دادنش البته مدرسه که دیگه تموم شد...باید کتابدار یه جایه دیگه بشم
مامان ناهید
پاسخ
اینکه آره من کتابهای آموزشی در مورد خانواده زناشویی ویا کودکان رو به هیچ وجه به کسی نمی دم ولی کتابهای رمان وداستان واین جور چیزارو دور خودم جمع نمی کنم شما بهترین کارهارو می کنی خوب دیگه باید تو فکر یه جای دیگه برای خودت باشی
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 17:50
این کتابها چون جز نوشته های معروف ادبیات هر کشور هستن معمولا تو اکثر کتابخونه ها گیر میان...
مامان ناهید
پاسخ
مرسی که معرفی کردید مریم جون میرم یه سر به کتابخونه شهر می زنم
مامان هدیه
17 خرداد 93 19:14
سلامممممممممممممم عزیز دلم تولدت مبارک امیدوارم طول عمر با عزت داشته باشی وخدا کوچولوهاتو نگه داره دوست دارم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون هدیه جون خوشحال شدم از حضورگرمتون منم دوستتون دارم
آجی مهربـــــــــــان
17 خرداد 93 20:03
سلام ناهید جونم تولدتون مبارک انشالا120 ساله بشین وسایتون بالای سر بچه هاتون باشه قربونش برم که همه فاطمه ها خیلی مهربونند .......مدیونی فکر کنی خودمم گفتما متن بالای وبلاگتونا الان خواندم بااجازه کپی شود درحال حاضر سرمان به پایان نامه خیلی گرم است ومغزمان کمی سوت کشیده برای همین دیرامدیم وب شما وگرنه فراموش نکرده ایم شما را اهان اینم بگم نت ماهم %D
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم فاطمه جون عزیزم همین پایان نامه هست که که نتیجه همه این سالهایی که کشیدی می بینی انشالله که موفق بشی همچنان منتظرتون هستیم لطف کردید فرناز جونو ببوسید عزیزم[ماچ
مامانِ عسل (فایضه)
17 خرداد 93 22:20
سلام عزیزم ! ماشالله چه نی نی های نازی دارید خدا نگهداره براتون تشکر از حضورتون ممنونم .... خیلی خوب میشه اگر چیزی خواستید بگید پست بذارم چون فعلا موندم که چه موضوع هایی بذارم چون واقعا نمیدونم کیا میان وبم نی نی های چنده ساله دارن اگر مدتی بگذره انشالله که بهتر میشه لینکتون کردم با افتخار بازم سر بزنید
مامان ناهید
پاسخ
سلام ممنون فایضه خانم با تشکر از ما دوست خوبم انشالله که موفق میشید چشم منم میام خواسته هامو میگم
مامان کیانا و صدرا
18 خرداد 93 18:17
عزیزم تولدت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان کیانا و صدرا
18 خرداد 93 18:25
عزیزم اینم برای شما: http://jazzaab.ir/upload/4/0.932332001337178412_jazzaab_ir.jpg
مامان ناهید
پاسخ
واااااای عزیزم دست گلت درد نکنه شرمنده کردید
فایضه مامانِ عسل
19 خرداد 93 1:01
تولدتون مبارک باشه دوسته خوبم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی مهربون
19 خرداد 93 14:03
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ منم سر بزن گلم و نظر بده
مامان ناهید
پاسخ
سلام ممنون چشم عزیزم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:27
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام ناهید گللللللللللللم خوبی،خوشی،تولدت مبااااااااااااااااااااااااارک عزیزززززززززززززززززززززززززززززمممممممممممم
مامان ناهید
پاسخ
سلاااااااااااااااام عزیزم خوبی؟ ممنون گلم وااااااای خدا می دونه چقدر به فکرت بودم خوش اومدی عزیزم خیلی خوشحالم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:28
خوشحالم که نتت برقرار شده گلموجودت کلی انرژی مثبته
مامان ناهید
پاسخ
ممنون منم خوشحالم ای جاانم فدای شما ایسان گلم بشم منم در مورد شما همین فکرو می کنم نبودنتون انگیزه برا اومدن به نت رو ازمون سلب می کنه انشالله همیشه باشید
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:32
عجب شوشوی ناقلایی..خخخخخ حتمی میخواسه از زیر کادو گرفتن در بره
مامان ناهید
پاسخ
اره پس چی ولی فاطمه خوب شکستش داد
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:34
ههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخ دقیقا دریافت کردم قسمت سانسور و خصوصی روووو
مامان ناهید
پاسخ
ای ناقلااااااااااا شما خوب مغز من وفکر منو................ می خونید احسنت
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:34
ناهیدی جونم تو حللللللللللللللللقممممممم..خصووصیت خخخخخخخخخخ
مامان ناهید
پاسخ
فدای اون حلقه ت بشم با اون بامزه گیهات خخخخخخخخخخخ خوب ناقلایی هستی
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:37
ای خدااااااای منننننننننننننننننننقربونت برم فاطمه جووووووونیم ..چقد بچه با احساسی عزیززززززززززززززززززز دلممامانی بی خیال شوشو گوشی میگیره یا نمیگیره کیف حال کادوی ناز گلت باش
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم اره همینطور که گفتید بی خیال شدم من عاشق اون احساس وقلب مهربون دخملمم به امید فرداها که من به امید نازگلام نفس میکشم پاینده باشی آیسان گلم
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:39
هزار ماشالله به هوش و زرنگی فاطمه جونم ،بزنم به تخته بچه های این زمونه صدتا مثل تو و منو یه جا درس میدن خخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
پاسخ
اره به خدا نمی دونم چرا باکوچکیهای ما اینقدر فرق دارن مامن همین الان هم از این بچه ها عقب ترم فکرم به اندازه نصف اونا هم کار نمی کنه وبازم خدارا شکر
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:40
شیرین کام باشی ناهیدم عجب شیرینی هایی درست کردی،خیلی خوشمزه بودن،دستور پختشو به منم بده خخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
پاسخ
نوش جونت این طرز تهیه شو نمیشه با هیچ مقیاسی اندازه گرفت می ترسم خوب از آب درنیاد فقط من با حس ششمم اندازه گیری کردم وگرنه شما خوب می دونید که من هرچی دارم مطعلق به شماست
مامانی ماهان جون
20 خرداد 93 8:45
http://www.pic.up2.ir/images/77848706144518251685.jpgاینم هدیه من برا بهترین دوستمممممممممممممممممبازم تولدت مباااااااااااااااااااارک گلم
مامان ناهید
پاسخ
وایییییییییییییی عزیزم ممنون خیلی خوشگل بود دستت درد نکنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 93 10:05
عزیز دلم تولدت مبارک dahttp://dl.bistsoft.com/uploads/1391/08/birth-y/birth-day-www.bistsoft.com%20%2810%29.jpg
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم بازم ازت تشکر می کنم مامانی جون این آدرس فکر کنم مشکل داشته باشه چون باز نمی شد خیلی زحمت کشیدید گلم
بابا و مامان
20 خرداد 93 10:05
مامان جون یه کامنت گذاشتم فکر کنم نیومده
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم یه کامنت خصوصی گذاشته بودید فکر کنم با اون باشید اگه دقت کرده باشید یه تبریم بود که گذاشتمش دنباله پست با اونید؟؟؟؟؟؟؟؟
سحر
20 خرداد 93 11:56
سلام عزیزم، تولدت هم با تاخیر مبارک، پس بگو یه مدت نبودی، اینترنت قطع بود.
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم سحر جون دوستت دارم اره عزیزم نتم قطع بود وگرنه من زیاد اینجا خاموش نیستم اگه بیشتر ازاین وقت داشتم که همتونو با کامنتام کلافه می کردم
سمانه(مامان سروش)
20 خرداد 93 17:35
وااااااااااای اینجا چه خبره!!!!!!!!!! تولدت مبارک باشه ناهید خانم ایشاا صد و بیست ساله شی عزیز دلم
مامان ناهید
پاسخ
سلاااااااااااام گلم خوبید ممنون عزیزم خوشحالم کردی
سمانه(مامان سروش)
20 خرداد 93 17:37
دلم به خودم سوخت که دختر ندارم زنده باشه این دختر مهربون و قدرشناس
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم شما یه شیر مرد دارید خدا براتون نگهش داره دعا می کنم فرزند بعدی دختر باشه گلم
سمانه(مامان سروش)
20 خرداد 93 17:37
امان از دست این شوشوها
مامان ناهید
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الهام مامان امیر علی جون
20 خرداد 93 20:59
ناهید جونم. تولدت مبارک/ ایشالله صد ساله شی نه صد سال کمه 120 ساله بشی نهههههههههه 120 سال کمه همیشه زنده باشیییی
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جون مرسی گلم می بوسمت
mamane YaSnA
20 خرداد 93 22:10
سلاااااااااااام آپیم بعد ازچند وقت
مامان ناهید
پاسخ
سلاااااااااام ای جان بالاخره شما هم پیداتون شد کجایید بابا دیگه فکر می کردم فراموش شدیم
ساناز
21 خرداد 93 10:45
عزيزم تولدت مبارك
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم ساناز جون خوش امدید با افتخار لینک شدید
مهسا خانوم
21 خرداد 93 14:10
سلااااااااااام.کجایین بابا.دلمون تنگ شدهههههههههه براتون اینم ادرس وبم.زودی بیاین . راستی خاله ناهید مودم از مخابرات بخر تا کمتر اذیت بشین دووووووووووووستوت دارم بببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووس حتما بیاین اپم
مامان ناهید
پاسخ
سلام مهسا جون خوبید کن دلم براتون تنگ شده بود چشم میام پیشت منتظرت بودم نمی دونم چرا احساس کردم لینک تعدای از دوستان از پیوندهام حذف شدن شایدم تعداشون زیاد بوده فکر کنم شما هم جزء اون دسته بودید
مهسا خانوم
22 خرداد 93 20:42
سلام*خوب هستین خوشگلا شما خوبی خاله ناهید جون یک تغییراتی توی پست خلاص دادم دوس دارم بیای وبخونی
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشم اومدم
سوگند
29 خرداد 93 11:01
خاله ناهید تولدت مبارکبا تاخیر زیاد که خوب خیلی شرمندتم.. من که پول نداشتم.هزار تا بوس برات گذاشتم
مامان ناهید
پاسخ
سلام سوگند جون ممنونم گلم منم هزارتا بوسه