محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

بچه هابه روایت تصویر...حضور خاله مهسا مجری شبکه5 دربین بچه ها...

1393/2/2 11:37
نویسنده : مامان ناهید
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم

و...................

به جوجوهای نازم

ادامه مطلب بچه ها به روایت تصویر

پس بفرمایید .................

روز شنبه 30 فروردین

شما فاطمه گلی صبح زود بلند شدید وحکم فرمودید که شماره خونه خاله زهره رو بگیرید

می خوام بگم که خاله زهره صالحه رو بفرسته خونمون تا با هم بازی کنیم ووقتی زنگ

زدیم صالحه خانم تو حمام تشریف داشتن کلاسشو برم صبح زود حمام میره بارک للهنیشخند

حالا لازم شد یه کم از خصوصیاتش بگمعینک

صالحه خانم 7 ماهی از فاطمه کوچکتره ودختری بسیار بسیار متواضع خوب ومنظم

هستن و زیاد به سر و وضع ظاهری خودش از لحاظ اینکه باید مرتب لباس ومد عوض کنه

ومرتب موها رو شونه بزنه ودیگه اینکه اگه مامانش وقت بذاره هی موهاشو با مدلهای

مختلف براش ببنده وگیس کنه وااااااااااااای که چقدر عاشق این کاراشم قلبولی برخلاف

من مامان تو خانواده بسیار مذهبی از خاندان سید وعلما هستن وخودش هم دست کمی

از اونها نداره میگه چه کنم می ترسم فردا نتونم جلو این قرطی گریشو بگیرم  خوب منم

بهش میگم برو دلتم بخواه انسانهای نخستین تشریف داریدابرو وقتی میاد خونه ما کلی

بهش حال می دم حتی ارایشش هم می کنم

فاطمه هم از آرایش کردن خیلی خوشش میاد همینکه می رم جلو آینه زود خودشو

می رسونه ومیگه مامان منو یادت نره سایه هم پشت چشمم بزنیاااا اونم چی !!!

سایه قرمز رو انتخاب می کن!!!!!!قهقهه

خوب بالاخره صاله خودشو رسوند واینجا دارن نقاشیهای فاطمه رو با هم می بینن

 

 

حالا این عکسهایی که گرفتم به خاطر با حال بودن صالحه بود که فاطمه بدون دغدغه ،نق زدن

وورجه وورجه گذاشته ازش بگیرم آخ که همیشه موقع عکس گرفتن چقدر کلافه م

می کنهکلافه

 

اینجا  از محمد رضا می پرسم بابا کو ؟داره میگه هیـــــــــــــــــــــس(نیــــــــــــــــــــست)

قربونت برم مامان جـــــــــــــــــــــــــــونی وقتی این شکلی میشی می خوام بخورمتقلب

 

اینم از ژستاشون

 

اینجا اخم کرده بودی که من می خوام ژستمو عوض کنمعینک

 

ولی من یه چیزی گفتم بالاخره خندوندمتلبخند

 

 

قربونت برم خاله جون چقدر من تورو دوست دارم به خاطر همه اخلاق خوبت

 

این داداشی هم که یه جا بند نبود یهو دیدم اومد دخترهارو هل داد وخودش ویستاد منم زود

یه عکس گرفتم چقدر داشتم شاخ در میاوردم از تعجبتعجبخنده

 

شبش رفتیم خونه آقا جون حیدر که همون شب تولد حضرت  فاطمه وفرداش روز مادر بود

برای عرض تبریک رفته بودیم پیش مامانم به شما هم در کنار نرجس دختر دایی

خیلی خوش گذشت

 

اینجاهم 31 فروردین روز یکشنبه که رفته بودیم جشن با حضور مجری شبکه 5 وشبکه جام جم

خاله مهسا چقدر به همه بچه ها خوش گذشت خاله مهسا رو شاید خیلی از مامانا

نشناسن ولی بچه ها خوب میشناسن وعاشقشن با اون لباس خوشگلشون اومدن به شهر

ما وکلی بچه هارو شاد کردن سالن پر بود از بچه های قدونیم قد 

من به خاطر هم شلوغی وهم اینکه محمدرضا رو بغل کرده بودم از نزدیک نشد عکس بگیرم

 

 

اون عروسکه هم می گفت داداشم هست شعرهای قشنگی با بچه ها می خوند

 

فاطمه رفته بود بالای سکو که با خاله مهیا عکس بندازه ولی موفق نشد دیدم داره گریه

میکنه ازطرفی دلش که پربود هیچی یکی از بچه ها نیشگونش گرفته بود داشت گریه

میکرد قربونت برمناراحت

 

صالحه نرجس وفاطمه همدیگه رو ول نمی کردن

 

این شازده کوچولو جمعیتو دیده بود واز خود بی خود تو همه سوراخ سرک می کشید

 

اینم تو حیاط مدرسه بود وخاله بیچاره نمی تونست از دست بچه هارهایی پیدا کنه وبازم

نتونستم یه عکس درست وحسابی بندازم

 

وخداحافظی خاله مهسای مهربون به طرف فرودگاه که چقدر معطل شد ومی ترسید

از پرواز جا بمونهقلب

 

 

اینم از بازی فاطمه وداداششی که فاطمه حکم مامانو بازی می کرد وبچه رو می خوابوند

بچه شیطون هم چشم مامان رو که دور می دید بلند میشدنیشخند

 

اینم یه حرکت موزون از شازده پسر

 

روز جمعه 29 فروردین بود خواهر شوشو با خانواده خونه ما دعوت بودن واینم از بازی بچه ها

که قسمت کوچکی از بریز و بپاششون 

 

 

اینجا محمدرضا لباس تنش نبود فاطمه شما خیلی ذوق کرده بوید وهی تو بغل میگرفتیش

انگار چیز عجیبی دیده بودید

 

موقع خوابیدن رفتم پیش محمد رضا که خوابش کنم دیدم قصد خوابیدن نداره اول رفت عروسک

فاطمه که اسمش عسل بود اورد وگفت (اَ....) بعد گذاشت کنارم که یعی بهش می می بده

منم گفتم برو برام آب بیار

رفته لیوان خالی رو برداشته میگه هیــــــــــــس( نیــــــــست)فدات بشم مامانی

وحالا با عروسک  با هم مشترک شدن برا می می خوردن

 

قربونتون بشم که وقتی خوابید همه جا سوت وکوره ،چقدر دلم براتون تنگ میشه

اونقدر خسته بودید با اون ورجه وورجه هاتون که هرکدومتون یه جا خوابیدید

 

محمدرضا تا این لحظه ، 1 سال و 5 ماه و 10 روز و 10 ساعت و 6 دقیقه و 36 ثانیه سن دارد :

فاطمه تا این لحظه ، 4 سال و 4 ماه و 0روز و 10 ساعت و 52 دقیقه و 18 ثانیه سن دارد :.

پسندها (2)

نظرات (44)

اقا زاده
3 اردیبهشت 93 8:04
بازم مث همیشه اینقد خوب مینویسی که احساسی به ادم دست میده انگار همونجا بودیم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون گلم شما دیدتون خوب وزیباست ممنون از توجه ات
خواهر فرناز
3 اردیبهشت 93 8:31
سلام عزیزم ممنون از خبرت رفتم وبشو دیدم کلی خندیدم دست گلت درد نکنه بوووووس خوشحالم بهتون خوش گذشته حالا با این سیاستا کادو گرفتبن؟ اگه میتوانید اون اسمس گل نسا را بهم بگین اگه مجازه هاااااا قربونت
مامان ناهید
پاسخ
سلام به روی ماهت نه عامواااااااااااااااااا کادو تو حلقم گیر کرده اساسی یه کلاس باید بریم رفتم خبرت می کنم وای ........وای....... گل نسا غیر مجازه بذار متاهل بشی از راه به درت می کنم خخخخخخخخخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 17:18
عزیزدلم من برات قصه را نوشتم امیدوارم خوشت بیاد
مامان ناهید
پاسخ
ای جاااااااااااانم فدات بشم الان میام یه دنیا ممنون گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 17:30
الاهی ماشالاه چقدم ناز شدن مامان تهاجم فرهنگی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خخخخخخخخخخخخخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 17:30
فدای نازی خانمها با ژستای خوشگلشون
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 17:32
الاهی من قربون حرف زدنت عزیزم فدای هر دو تون یاسمن و پارسا هم مثل شما خوشگلا همش دارن اینطوری بازی می کنند
مامان ناهید
پاسخ
عزیزمی جووووووووووووونم خدا نکنه فدای یاسمن وپارسا جونم بشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 17:32
فدای ای پسر ناز که اینقده تو دل برو
خواهر فرناز
3 اردیبهشت 93 20:59
اسمسه جان من این بود یا نه؟ طرح تعویض زنان فرسوده: شاه نسا, ماه نسا ,گل نسا تحویل دهید. . آرمیتا ..پارمیدا.. آناهیتا.. تحویل بگیرید
خواهر فرناز
4 اردیبهشت 93 0:28
ناهید جون اینو خوانده بودم بعد کنجکاو شدم بپرسم ببینم همین بوده یانه قربونت برم بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه عزیزم حالا خودشعر بود یا نه؟؟؟؟؟؟؟
خواهر فرناز
4 اردیبهشت 93 0:32
ناهید جون اسم ما را توی لینکاتون اشتباه زدین فرحناز میشه درستش کنید؟
مامان ناهید
پاسخ
آخییییی شرمنده چشم درستش می کنم ممنون که یاداوری کردید
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:39
سلام ناهید جونم چه پست با حال و پر عکسی
مامان ناهید
پاسخ
مرسی بعد کلی پشتک زدن وخودمو به درو دیوار زدن گفتم بیام از این حال وهوا درام خخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:41
ای ول صالحه جون ،چه خانوم ،چه نااااااااااااااااااز
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله جون چشماتون ناز می بینه
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:43
هیستو قربون محمد رضااااااااااا
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه خاله جونهیسسسسسسسسسسسسسسسسس
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:44
بچه ها جه از الان ژست گرفتن و آرایش یاد گرفتنبه مامان و خالشون رفتن خخخخخخخخخخ
مامان ناهید
پاسخ
والا بعضی کاراشونو ماازشون یاد می گیریم موندم بزرگ شدن چی میشن
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:45
محمد رضا جونی یه ذره بزرگتر بود تو صالحه رو عروس خودت میکردی،مگه نه؟؟؟؟
مامان ناهید
پاسخ
صددرصد عزیزم
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:47
ای جااااااااااااااااااان.کی فاطمه منو نیشگون گرفته
مامان ناهید
پاسخ
خاله جون یه دختر فضول منم هولش دادم ولی بازم کارشو تکرار کرد دیگه حریفش نشدم
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:49
چه بازی مامان و بچه ناقلایی
مامان ناهید
پاسخ
اره جونم وقتی خوابش نمیاد فقط خوابیده می می میخوره اونم چه جور بهو دوتا دستشو چنان همه جای من می چرخونه از شکم گردن وچشم وگوش وخلاصه همه جا رو ورانداز می کنه که منم مجبورم بفرستم دنبال نخود سیاه
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:50
حرکت موزونشوووووووووو
مامان ناهید
پاسخ
این حرکت رو از سجده رفتن ما حین نماز خواندن یاد گرفته دیگه به خودش زحمت نمی ده زانو بزنه ودولا بشه مستقیم میره سجده
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:51
چه جمع میمی خواری
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 11:51
آخی خوابتون شیرین ناز گلا،بهترین خوابها رو ببینین
مامان ناهید
پاسخ
مسیییییییییییییی خاله جونم
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 13:01
قربون اون خوابیدنتون جوجه کوشولوها
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 13:01
این دخملی چه ژستای مکش مرگ مایی گرفته
مامان ناهید
پاسخ
اره ابجی جون ما که همسن اینا بودیم از دنیا هیچی نمی فهمیدیدم ولی الان اینا .............خخخخخخخخخخخخخخ
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 13:02
قربون هیس گفتنت خوردنی
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
سمانه(مامان سروش)
4 اردیبهشت 93 13:03
ایشالا همشه لب جوجه هات به خنده واشه ناهید جونم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم لب شما هم خنون وشاد باشه می بوسمتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 17:26
خصوصی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
5 اردیبهشت 93 10:13
سلام.امید که همیشه گل لبخند رو لبهاتون پایدار باشه و موندنی
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مچنین شما همیشه مارو شرمنده خودتون می کنید
بابا و مامان
6 اردیبهشت 93 9:18
عزیزم ما با دیجیتال کل شبکه هامون و تنظیم کردیم بعدشم چون قم و تهران نزدیک همند اکثر شبکه های تهران برامون قابل دریافته
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم فدات شم
آیسان مامان ماهان
6 اردیبهشت 93 12:41
.ای خدااااااااااااااابمیری ناهیدددددددددددددمردم از خنده...........
مامان ناهید
پاسخ
آره جانم این کمترین کاریه که می تونم انجام بدوم تااااااااااااا.......... دلم خنک شه
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:28
وایی چ عکسایی بعد مدتها دلم حال اومد
مامان ناهید
پاسخ
مرسی گلم خوشحالم که محتتون نسبت به ما اینقدر زیاده عزیزم
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 16:28
من خاله مهسا رو نمیشناسم چرا؟؟
مامان ناهید
پاسخ
راستش منم قبلآ نمی شناختم اگه می خواین خاله مهسارو بشناسید ساعت 7تا 10 شبکه جام جم ببینید بشناسید تو عمو پورنگ صدای اون زن رشتی هم خودشه صداش تو خاله شادونه اون عروسکها هستا ........ ومجری شبکه 5 هم هست
الهام مامان امیر علی جون
7 اردیبهشت 93 17:39
سلام. ناهید جونم. چه گل دخترایه نازی. اما فاطمه جون چهره اش یه چی دیگه اس. با نمک و خواستنی/اینجا که میخائد ژست عوض کنه میخام بخورمش
مامان ناهید
پاسخ
به به سلام الهام جونم خوبید چقدر دل به دل راه داره چقدر تو فکرت بودم ممنون عزیزم چشماتون خوشگل می بینه نمی دونی این دختر ما چه نازو اداهایی داره
الهام مامان امیر علی جون
7 اردیبهشت 93 17:40
حرکته موزونه گل پسری رو . وای چه باحاله/بوووووووووووووووووووس
الهام مامان امیر علی جون
7 اردیبهشت 93 17:42
به عروسک هم که می می دادیدتو عکس هایه اخر چه معصومانه خوابیدن. اخی
مامان ناهید
پاسخ
اره عزیزم خوش کمه عروسک رو هم باید سیرش کنم خخخخخخخخخممنون اره بچه وقتی خوابن خیلی معصومن
مائده
7 اردیبهشت 93 19:18
ای جونم چقدر نااااااااااز شده بودن ایوووووووووووووول به ناهید جون با این همه روشن فکری قربوووووووووووون اون زستااااااااای نازتون فدااااای این پسر با حرکات موزونش
مامان ناهید
پاسخ
سلام مائده جون خوبید ممنون از مهربونیتون خیلی خیلی ممنون عزیزم دوستتون داریم منو بچه ها
مامان مهنا
7 اردیبهشت 93 23:26
فدای تو عزیزم چ دعای خوب و قشنگی مرسی ی دنیا تو زندگی هرکسی دعوا نمک زندگیه نباشه زندگی نمیشه مام همچین تو اسمونا نیستیم ولی با همه ی این اوصاف دوسش دارم ی دنیا
مامان ناهید
پاسخ
خدانکنه گلم خواهش می کنم این نمک زندگی تو خونه همه هستش عزیزم
مامان
7 اردیبهشت 93 23:26
میدونستی عاشق اهنگتم
مامان ناهید
پاسخ
ای جااانم می خواستم آهنگ رو عوض کنم ولی حالا که شنیدم عاشق این اهنگی دیگه بی خیل میشم ممنون که دوسش دارید خوشحالم
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 9:58
چه قدر قشنگ خوابیدن از بس ورجه ورجه کردن اینجور افتادن امیدوارم خوابهای خوب ببینید
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله جون مهربان
مامان مهنا
8 اردیبهشت 93 23:13
منم حساسم بعضی اوقات حتی نمک زندگیمون بیش از حد ب شوری میزنه ولی دیگه چ کنیم خو
مامان ناهید
پاسخ
فدات بشم که شما هم حساسید ببین این حساسیت منم دیگه شورشو دراورده من ازبچگی عاطفی بودم دلم می خواد زندگیم پراز شور وهیجان باشه ولی به گفته بعضی دوستان اینا مال تو فیلمهاست بازم من مگیم اگه ادم بخواد می تونه همیشه شورو نشاط و هیجان ودیگه عشقولانه زندگی کردن رو تو زندگیش اجرا کرده شرطی که شریک زندگیش هم اینو بخوادولی بیشتر مردها براشون این جور چیزا مسخره هست مگه نه درست نمی گم؟
مامان مهنا
8 اردیبهشت 93 23:14
من عاشق همه ی اهنگاشم بی شرف خیلی قشنگ میخونه مخصوصا غم دنیارو وقتی ناراحت باشم اونو گوش میدم و گریه میکنم مدیونی فک کنی من دیوونه ام
مامان ناهید
پاسخ
منم از آهنگهاش خوشم میاد ولی از وقتی این آهنگ رو گذاشتم کسی درموردش اظهار نظر نکرد گفتم شاید کسی ازش خوشش نیومده در صورتی که در مورد اهنگهای قبلی دوستان نظرشونو می گفتن ولی الان که شما دوست بامرام من خوشتون میاد دگه ok شد
مامان
8 اردیبهشت 93 23:15
واقعا خیاطی خوش ب حالت هرچند یادمه اموزش ی کلاه رو گذاشته بودی ینی میشه منم وارد شم البته سارافون مهنا رو تو پست قبلی رو خودم دوختم
مامان ناهید
پاسخ
چرا نشه قربونت برم یه خیاط معروف میشی رو دست ما می زنی من الان 12 سال خیاطی می کنم دیپلم که گرفتم رفتم سراغ خیاطی ویک سال بعد خیاط شدم البته چون خیلی علاقه داشتم زود یاد گرفتم سرافن مهنا جون با اینکه زیاد مدلش معلوم نیست ولی خوش تن دوختید دستتون درد نکنه معلومه خانم مرتب وظریفی هستید چون ظرافت تو سرافن مهنا جون پیداست
مریم--------❤
9 اردیبهشت 93 18:28
چه خواب با مزه ای
مریم--------❤
9 اردیبهشت 93 18:29
تا آخر من بزور تونستم بفهمم فاطمه کدومه خیلی شبیهن نه؟
مامان ناهید
پاسخ
راستی؟یعنی اینقدر شبیه همن؟
مریم--------❤
9 اردیبهشت 93 18:30
چه دخترای مهربون و خوشگلی
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون خوشگل می بینه
مریم--------❤
9 اردیبهشت 93 18:31
خاله مهسارو من نمیشناسم فکر کنم مجری های جدید باشه درسته؟
مامان ناهید
پاسخ
منم نمیشناختم وقتی اومد شناختمشون اگه می خوای بشناسید ساعت 7تا 10 صبح شبکه جام جم ببینش