محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

روز زن وروز مادر بر همه شما دوستان خوبم مبارک

1393/1/31 11:06
نویسنده : مامان ناهید
2,189 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩- Mother's Day: 3

 

سلام به همه دوستان خوب وجون جونی خودم

 

چقدر دیر شد که این پست تبریک رو می خوام بذارم

 

شرمنده همه شما هستم که اگه دیر بهتون سر می زنمخجالت

 

شاید همتون بدونید که من عاشق همه شما هستم  ولی گرفتاری وبیماری

 

بچه ها گه گاهی دستمو می بنده اما دوستتون دارم واین روز بزرگ ، روز

 

مادر وروز زن رو بهتون تبریک میگم مطمئنآ تعدای از شما کادوتونو گرفتین

 

یامنتظرین که فردا آقا از خواب بلند بشن وچه حرکتی ازخودش نشون بدن

 

چه جمله ای بهتون بگن که لایق شما باشه واز همه مهمتر چی چیزی

 

برا قدردانی وتبرک می خواد تقدیمتون کنه یه تبریک به زبان زیبا وروان ویا

 

یه شاخه گل یا اینکه یه کادو سنگین خوشگل که حسابی خستگی رو از

 

تنتون در بیاره اوهمن فکر کنم همه شما فقط منتظر این هستید که فقط

 

تبریک یادشون نره با یه جمله زیبا وعاشقانه که به همه دنیا می ارزه من

 

خودم اینطوریم وشوشو هم فکر منو خونده و از پارسال استارتشو زده و

 

خودشو خلاص کرده با یه شاخه گل ویه تبریک خوشگل، البته کادو های

 

سالهای قبل به حساب خودش خوب بودن ولی سر عقل اومدن که آخه

 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیشخندشیطانهنوز نمی دونم فردا بخواد همون یه شاخه گل رو

 

بهم بده یا نه انشالله که آبروداری کنه وعقب گرد نره مژهانشالله که همونطور

 

که منتظرم با یه جمله زیبا منو رام خودش کنه وحسابی منو به آسمان هفتم

 

ببره خخخخخخخنیشخندبیچاره ما زنانا.............عصبانیسبز

وانشالله شما هر چی دوست دارید وهرچی مد نظرتون هست همسرای

 

 

مهربونتون دریغ نکنن

 

امشب رفته بودم خونه بابام ، بابایی تا فهمیدیم جیم شد ورفت از عابر بانک یه

 

عالمه پول گرفت وتقدیم مامانم کرد چقدر اون لحظه دیدنی بود اشکم دراومد

 

چه حس قشنگی بودقلبخیال باطل

 

الهی همه مردها به طریقی قدر خانومهای مهربون وزحمتکششونو بدونن

 

وازشون قدردانی کننماچ

 

من کادو مامانم رود دادم مونده کادو برا دخمل نازم ومادر شوشو

 

وبرادوستان مجازی خوب خودم هم پیام تبریک ویه عالمه گل وبوسه تقدیم

 

به شماشرمنده که نمی تونم کار دیگه ای براتون انجام بدم فقط بگم

 

دوستتون دارم و روزتون رو تبریک میگمقلبقلب

 

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

اس ام اس روز مادر

من زن خلق شدم....نه برای در حسرت یک بوسه ماند،


برای خلق بوسه ای از جنس ارامش،


من زن نشده ام که همخواب ادمهای بیخواب شوم،


زن شده ام که برای خواب کسی رویا شوم،


من زن نشده ام حسرت اغوشی عاشقانه را داشته باشم،


زن شده ام تا اغوشی در تنهایی عشقم باشم به افتخار شما و من


  روز زن مبارک.

اس ام اس روز مادر

واماااااااااااااااااا مادر.......

 اس ام اس روز مادر

گفتم مادر!..........گفت جانم

گفتم درد دارم!.....گفت به جانم

گفتم خسته ام!.....گفت پریشانم

گفتم گرسنه ام!...گفت بخور اسهم نانم

گفتم کجا بخوابم!...... ..گفت روی چشمانم

........اما یکبار نگفتم :

مادر من خوبم

شادم!.

همیشه از درد گفتم.........

واز رنج !..........

اما اون هیچ وقت حرفی از ناراحتی قلبیش نزد

مادر دوستت دارم

او ...

 

فقط یک واژه نیست

 

الف نامش ستون هفت آسمان و زمین

 

پیشانی اش فقل کعبه

 

چشم هایش حجرالاسود

 

دست هایش جا نماز

 

مهربانی اش رأفت الهی

 

او کسی نیست جز ..... مـــــــادر .... قدرش را بدانید

 

 


تقدیم به عزیزترین کَسم مادرم ...

 

در آخرولادت حضرت فاطمه زهرا(س) سرور تمام بانوان عالم رو به همتون

 

تبریک وتهنیت میگم ومجددآ روزتون رو بهتون تبریک میگم

اس ام اس روز مادر

ووووووووووووو.............

 

برای شادی روح همه مادران چهره بر خاک نهاده صلوات بفرستید

 

الهم صل الا محمد وآل محمد

اینم از کادو برا فاطمه گلم مبارکت باشه

مامانو ببخش که نتونستم برم یه چیز بهتر بگیرم

نام نیکویت را ارج می نهم وامیدوارم فاطمه وار زندگی کنی

 

پسندها (3)

نظرات (37)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 2:38
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم چشم
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 3:15
خيلي دوسسسسستون دارم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم منم خیلی زیاد دوستتون دارم
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 3:15
ميبينم كه شما هم مثل من شب زنده دارين
مامان ناهید
پاسخ
خخخخخخخخخخخ اره چه کنیم از دست بچه ها باید نیمه شبها سر ازنت دربیاریم ببیخشید گلم دیشب داشتم کامنت براتون می ذاشتم که نی نی وبلاگ قاطی کرد وانگار قطع شد نمیشد کامنت گذاشت این بود که منصرف شدم ورفتم خوابیدم
آوايي ( لي لي )
31 فروردین 93 3:21
خدا سايه ات رو بالاي سر گلات نگه داره عزيزم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین سایه شما همیشه استوار وپابرجا باشه
مائده
31 فروردین 93 12:13
گفتم مادر.. گفت جانم… گفتم درد دارم.. گفت دردت به جانم.. گفتم گرسنه ام.. گفت بخور از سهم نانم… گفتم کجا بخوابم؟؟ گفت روی چشمانم… اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم،، همیشه از درد و رنج گفتم!! به سلامتی مادر،، برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره،، هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام….. روز مادر ،، این گل زیبای خلقت مبارک….
مامان ناهید
پاسخ
روز شما هم مبارک بانوی نمونه
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:26
خوش آهنگ ترین نغمه های هستی،نثار قلب صبور و مهربانت،روز به اوج نشستنت و میلاد بانوی عالم مبااااااااااارک
مامان ناهید
پاسخ
عزیــــــــــــــــــــــــزم منم تبریک میگم گلم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:30
ای ناهیدی چه دل خجسته ای داری تووووووووووو..چه مرد رویایی برا ما تو ذهنت ساختی خخخخخخخخخخخخ
مامان ناهید
پاسخ
می دونم مردهاتون حتما حتمآ دوستتون داره دیگه بارها شاهد وفاداری ومهربونیشون نسبت به شما بودیم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:30
اینی که تو میگی معمولا تو فیلماست آجی جونی
مامان ناهید
پاسخ
یعنی من تنها نیستم عآیاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همشون مثل همننه بابا فکر نکنم
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:31
اون شاخه گل و اون تبریک هم مبارکت گللللللللللللللللم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون اون گل وتبریک مال پارسال بود امسال که هنوز خبری نیست
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:32
چه بابای خوبییییییییییییییییییییییخوشبحال مامانت
مامان ناهید
پاسخ
اره والا کاش شوشوی من اونجا بود ازشون درس می گرفت
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:33
الهم صل علی محمد و آل محمد................منم امروز میرم سر خاک.........آخ که چقد دلم گرفتست
مامان ناهید
پاسخ
فدای دلت بشم عزیزم قربونت برم چقدر منم دلم گرفتخدارحمت کنه مادرتون رو
آیسان مامان ماهان
31 فروردین 93 12:33
فاطمه جونی مبارکت باشه گلم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 فروردین 93 14:35
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها روز زن و روز مادر بر شما مادر مهربان عزیز و دوست دا شتنی مبارك باد
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 فروردین 93 14:37
عزیز دلم من به بچه ها عرق اترج می دم زود اسهالشون قطع میشه خیلی خوبه چون مثل ابه بچه راحت می خوره ایشالاه عزیز دلم هم حالش بهتر بشه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون گلم وقتی پیامت رو گرفتم چون عموم عرقیات میگیره ومیفروشه رفتم بگیرم گفت نداریم نمی گیریم چون فکر کنم گیاهش اینجا نیست ممنون گلم الان دیگه خیلی بهتره سعی می کنم گیر بیارم تو خونه داشته باشم
مائده(ني ني بوس)
31 فروردین 93 22:52
سلام دوست خوبم روزت مبارك
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم روز شما هم مبارک
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 1:43
توتکراریترین و مهربانترین تکرارى هستى که هر لحظه هواى تکرارت را دارم
خواهر فرناز
1 اردیبهشت 93 7:17
روزتون مبارک حالا کادو چی گرفتین؟ مبارک فاطمه خانوم باشه انشالا خانوم فاطمه زهرا محافظش باشه به ما که کسی تبریکم نگفت چه رسد به کادو دادن
مامان ناهید
پاسخ
مممنون هیچیییییییییییییییییییییییییییی عزیزم به شما هم تبریک میگم آخیییییییییییی منو ببخش یادم نبود که اسمتون فاطمه هست گلم دیگران هم رو حساب اینکه هنوز مادر ویا متآهل نشدی تبریک نگفتن انشالله زودی به جمع ما مامانا بپیوندی ولی همین بهتر که مجردید دیگه مثل ما که این شکلی نمیشی ما که شوهر داریم مثل شما کسی به یادمون نبود وداریم دق می کنیم
آیسان مامان ماهان
1 اردیبهشت 93 8:20
ععععععععععععع ناهیدممممممممممممممممممممممممممممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان ناهید
پاسخ
احححححححححححححححححححححح تو هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باورم نمیشه میگم فک کنم تو محل کارشون اوموزششون میدن رو مخ شون کار میشه جای اینکه پیشرفت کنن پسرفت می کنن شوشوی ما این شکلی نبوداااااا حالا شد ولی اقای شمارو نمی تونم باور کنم شوخی نمی کنی؟؟
آیسان مامان ماهان
1 اردیبهشت 93 8:22
ای قربونت خوب کاری کردی ،جلوتو بگیرم چیه تازه تشویقتم میکنم یه تحریم نامم بهت سفارش میکنم برا روز مرد تولد و همه قرتی بازیای مردونهآجی کار ما از گل نساءو خیرالنسا اینا گذشته...اساس باس فک کرد
مامان ناهید
پاسخ
حقا آجی خودمی فدات بشم دیشب شب کار بود یه اس زدم تمام عقده مو سرش خالی کردم آقا جیکشون در نیومد صبح اومد سلام گرمی کرد من اصلآ تحویل نگرفتم گفتم بذار یه کم حالش سر جاش بیاد خخخخخخخخخخ اره جانم روز مرد براش دارمش اگه ولش نکردم برم خوشگذرونی با بچه ها نامردم هههههههههههه گل نسا هم بی گل نساااااخخخخخخخخخخخخخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 93 11:50
خدا را شکر ایشالاه که همیشه سلامت باشه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون قربونت برم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 93 11:51
عزیز دلم اگر گیر نیاوردی خواستی برات می گیرم می فرستم عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
ممنون از محبتت فدات بشم زحمت نمیدم میرم شهرستان شاید گیر آوردم فاطمه هم امروز دل رویه داشت فکر کنم از هوای آلوده هست که از عربستان نصیب ما میشه
مامان سینا
1 اردیبهشت 93 15:23
خواندمت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری خوب میدانی چرا؟ چون هم زنی هم مادری روزت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مامان کیانا و صدرا
1 اردیبهشت 93 16:53
عزیزم ممنونم بابت لطف و محبتت.تبریک من دیر شده ولی هر روز روز مادره.پس امروز و هر روزت مبارک ای گل زیبا
مامان ناهید
پاسخ
ممنون من شرمنده ام که نمی تونم زود به زود سر بزنم روز شما بانوی زیباونمونه هم مبارک
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 20:29
اي جونم چه هديه ي زيبايي براي فاطمه جون گرفتين
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم چشماتون زیباست
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 20:31
والا خواهر جون هرسال سر من كلاه ميره چون عيده و تولدم تو بهاره .... امسال كه روز زن هم تو بهار يا بهتر بگم فروردين شد ... خولاصه خواهر گل رز سفيد ... يه عدد تي شرت و دو تا گوشواره ( بدلي ) ها با دو تا تاپ
مامان ناهید
پاسخ
به به چه مناسبتی باهم داشتن تولد وروز زن اونم تولد بانو حضرت فاطمه خیلی خوبه که مبارکتون باشه امسال که مارو به حساب نیاوردن چقدر دلم گرفت ولی روز مرد براش دارمش براش برنامه دارم خواهری منتظر روز مرد با پست دبش باشید خخخخخخخخخخ
خواهر فرناز
1 اردیبهشت 93 21:24
ناهید جونم من برای شما نگفتم که تبریک نگفتین منظورم خانواده ام بود که امسال کسی یادش نبود اسم منم فاطمه است وقتی هدیه فاطمه جون را دیدم یاد بچگی خودم افتادم که مامانم خیلی مقید بود حتما برام هدیه اسمم را بخره ولی امسال هیچ کسی تبریک نگفت ممنون از شما بابت تبریکتون
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم فاطمه جونم می دونم منظورتو گرفتم فدات بشم حتمآ خیلی گرفتار بودن خوب شما هم مثل من سیاست نداشتید که از چندروز قبل بهشون یادآوری کنید دیگه باید یه کلاس بریم دیگه
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 اردیبهشت 93 2:34
سلام عزیزم راجب اون موضوع حتما به زودی انجامش می دم در اولین فرصت
مامان ناهید
پاسخ
سلام نازنینم ممنون خوشگلم دستت درد نکنه انشالله بتونم جبران کنم
آوايي ( لي لي )
2 اردیبهشت 93 5:27
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم،
‏.
مامان ناهید
پاسخ
عزیزمییییییییییییییمرسی دوست خوبم
آیسان مامان ماهان
2 اردیبهشت 93 8:40
سلاااااااااااااااااااام ناهیددددددددددددددددددم،ای قربونت برم بیخیال این مردا شیم دیگه امیدی به پیشرفت و بهبود این جنس نیست که نیس
مامان ناهید
پاسخ
سلااااااااااااااااااام گلم خدا نکنه جییییییییییگرم راست میگی باید به زندگی عادی خودمون برگردیم دیگهههههههههه بی خیال این مردهای بی مزه مزه بی مزه احححححححححححح زیزا که دیگر دست وپازدن ما وتقلامون فایده ای نمیبخشه الهی دورت بگردم ولی بازم ما شکست ناپذیریم تا انقلاب مهدی نهضت ادامه داردیه برنامه اساسی براشون در آینده ای نه چندان دور براشون ردیف می کنیم
آیسان مامان ماهان
2 اردیبهشت 93 8:41
هههههههههههههههههههههههههای بترکی ناهید با اون گل نساءای خدااااااااااااا سر صبحی چقد خنیدممنم هستم رفیق گل نسام و کنیز منیز مام دیگه فاتحهههههههههههههههههه
مامان ناهید
پاسخ
فدات بشم بازم خوبه سر صبحی خندوندیمت این اس شما اساسی برا من جون دادااااااااا حالا تو همه حکومت نظامیها ازش استفاده بهینه می کنم خوب دلشون به گل نسا خوشه گل نسا وکنیز منیز و ازشون بگیریم دیگه بدترین ضربه زندگی بهشون وارد شده حالا ببین وبراخودت نظاره گر باش هههههههههههههههههههههههههههههفدات بشم انگار شما هم خیلی داغ کردید که کنیزو تعطیل کردید مرحبا مدیر انجمن کل بانوان دنیا
خواهر فرناز
2 اردیبهشت 93 14:43
قربونت برم ناهیدجون کجابریم کلاس؟جاییوپیدا کردی اسم منو پیش مبتدی بنویس نمره سیاست من منفی صفره نه صفر
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم هیچ نگران نباش یه کم صبر کنی از همین مامانای نی نی وبلاگ کلی چیز یاد می گیریم برو تو وب ایسان جون قرار یه اغتشاش بر علیه شوشوهای بی چشم رو انجام بدیم شما هم می تونید بیاید استفاده کنید می تونیم از اونهایی که سیاست به خرج دادن واز حلقوم بابا وهمسراشون کلی چیز میز کشیدن بیرون برای آینده استفاده کنیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خواهر فرناز
3 اردیبهشت 93 8:35
ناهید جونم من ازش دیگه اطلاعی ندارم نمیدونم چرا حذف شد ولی اگه خلاف قوانین کار نکنه که حذفش نمیکنند؟مثلا کار وتبلیغ پولی نباید انجام بده شایدم یکی باهاش لجه گزارش تخلف میده /http://www.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC_cupidgirl.gif
خواهر فرناز
3 اردیبهشت 93 8:35
یادم رفت خصوصیش کنم لطفا تایید نکن
مامان ناهید
پاسخ
مرسی گلم منم میگم حتمآ خلاف می کرده که حذفش کردن
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 10:33
ناهید جونیم سلام بیا خصوصی
مامان ناهید
پاسخ
ای جااااااان خصوصی رفتم که رفتم بوووووووووووس
آیسان مامان ماهان
4 اردیبهشت 93 10:37
تازه ناهید جونی دیروز رفتم سه تا روسری خوشگل دست دوز گرووووووون گرفتم از همونجام شوشویی جونو تماس گرفتم که زود باش پول منو آماده کن که از طرف تو زحمت کشیدم برا خودم کادو گرفتمپولمم ازش گرفتتتتتتتتتتم..حالا نیشگون دارممممممممم
مامان ناهید
پاسخ
عجب سیاستمداری هستی توووووووووو.............. دمت گرم حق این آقایون همینه حالا بذار یه مدت بگذره منم همین بلا رو سرش در میارم مرسی که یاداوری فرمودید اگه سیاست دیگه ایبه خرج دادی به ما هم بگید عجب فکر وبکری بود
الهه
7 اردیبهشت 93 1:17
سلام عزیزم کجایی کم پیدایی دلم برات تنگ شده آهنگی هم که گذاشتی خیلی باحاله چطوری گذاشتی ؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهه جون ببخشید خوبید ممنون منم دلم براتون تنگ شده ولا مشغولیاتم زیاده ببخشید عزیزم من هرکاری می کنم نمی تونم وارد پروفایلت بشم مطمئنی پسورد درست بهم دادی؟ اهنگ راحته عزیزم ببین می تونید تو گوگل سرچ کنید آهنگ یا ترانه برای وبلاگ بعد آهنگ مورد نظرتون روکدوشو که همونجا داده کپی می کنی می ذاری تو تنظیمات وبلاک بعد ارسال رو که بزنی به روزرسانی میشه حالا که موفق بشم اومدم خودم براتون می ذارم ولی اگه خوتون یاد بگیرید بذارید که خیلی بهتره سوال دیگه ای داشتید من در خدمتم
مامان آیدا
8 اردیبهشت 93 13:52
سلام به مامان مهربون وگلهای قشنگ حالتون چطوره خوش میگذره سال نوتون مبارک ایشالا سال نو را با لبخند ودل خوش وتن سالم آغاز کرده باشید روز مادرراهم تبریک میگم ایشالا همیشه سایه تون بالای سر بچه ها وخونواده مستدام باشه دوستتون دارم میبوسمتون
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزمشما خوبید سال نو شما هم مبارک........... همچنین روز مادر رو بهتون تبریک میگم ..........ممنون از مهربونیتون..... ما هم دوستتون داریم