محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پسر خوشگلم 15 ماهگیت مبارک

1392/11/25 23:26
نویسنده : مامان ناهید
2,194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم وبه نی نی های خوشگل

 

سلام به دختر نازم فاطمه جون پسمل شیرینم محمدرضای ناز نازی

 

پسر گلم امروز 25 بهمن بود وقشنگترین روز چرا که 15ماهگیت تموم شد وشما 15 ماهه شدید小谷小晶0014

ماهگیت مبارک گل نازم

 

فدات بشم که چقدر

 

زمان زود می گذره ومن هروز غبطه دیروز رو می خورم که چرا چنین

 

نکردم وچنان نکردم چرا این کارو براتون نکردم چرا نبردمتون پارک چرا

 

باهاتون بازی نکردم چرا همش شماروتو آغوشم نگرفتم چرا وچراهای

دیگه ..................小谷小晶0008

 

تا بفهمیم بزرگ شدی

 

ونمیشه به عقب برگشت وجبران کرد وای از دست زمانه که چقدر زود

 

زمان از کف میره همیشه با خودم میگم بیا بی خیال کار خونه و

 

تشریفات شو دو دستی بچسب به بچه ها بیا همه خواسته هاشونو

 

برآورده کن تا نکنه زمانی حسرت نکرده هامو بخورم ولی امروز میگم

 

بذار این کارم تمام بشه فردا دربست در اختیارشونم ولی فردا هم

 

 

میشه مثل امروز 小谷小晶0018عزیزکم ببخش منو من

 

خیلی تلاش می کنم که همش مال شما باشم ولی باز نمیشه همه

 

آرزویم با شما بودن وجمع کردن خاطراتتون تا وقتی بزرگتر بشین این

 

روزهارو داشته باشیم با همه این خاطرات شیرین حتی برای چند

 

لحظه ای که شده در این دوران باشیم ولذت ببریم واگر کوتاهی کردم

 

منو ببخشید وبدونید که من بیشتر از شما غصه می خورم چون


شاهد همه لحظه های خوش وناخوشتون بودم وتصورش از ذهنم

 

نمیره ومطمئنآ می خوام که شما هم این خاطرات رو ببینید ومرور

کنید小谷小晶0015

 

محمدرضای گلم پسر خوشگلم امروز گفتم چه روز قشنگی بود چون مصادف

 

بود با روز ولنتاین روز عاشقان و بابایی عشق من که یه پست مخصوص

 

تبریک براش گذاشتم وشما هم که امروز 15 ماهه شدید چقدر خوشحالم عزیزم

 

الان که دارم اینو می نویسم شما وآبجی گل خوابین وبابایی رفته جم یکی از شهرهای

 

استان بوشهر هست که 4 ساعتی ازمون دورهست ومن منتظرش هستم ولی فکر کنم

 

ساعت 3 نیمه شب می رسه دعا می کنم سلامت برسه

 

واما تو این ماه چقدر شیرینتر شدی راه رفتنت مثل جوجه اردک می مونه اونقدر که یه

 

کم اهسته میری بعد سرعتتو زیاد می کنی بعد بَـــــــــــــــــــــــــــــــــــم می خوری

زمین 小谷小晶0010گاهی هم سرت می خوره به دیوار یا کف

 

اتاق اگه زیاد دردت بکنه می زنی زیر گریه اگه هم درد نکرد ومن شروع کردم

 

به قربون صدقت رفتن نازت می گیره وبا ناز وادا گریه می کنی

 

همچنان تقلید کردنت پا برجاست هر کی هر کاری کرد زود انجام می دی

小谷小晶0022 مثلآ من به ابجی اشاره می کنم میگم بیا اینجا شما

 

هم دودستت رو بالا می بری دستت رو ثابت می گیری وبا تکون انگشتهات می گی

 

بیا اینجا فدااااااااااااااااااات بشم خوشگلم

تو اتاق خیاطی در حین اتو کردن وقتی کف دستم رو بعد اتو روی پارچه به منزله

 

 

پرس کردن فشار می دم شما هم مثل من این کارو می کنید چقدر منو می خندونی

 

وبعد هم که بوسه باران وقلقلک............小谷小晶0029

 

به هرکی سلام می کنیم شما هم دستتون رو بالا می برید وسلام میدید هروقت

 

هم که خداحافظی کردیم شروع می کنی به بای بای کردن

 小谷小晶0001

عاشق باباتی هرقت که بابا وارد میشه هرجا که باشی حتی تو رختخواب در حین

 

خوردن می می که هرچی غیر بابا هم نمی تونه از می می جدات کنه پا می شی

 

ومیری وصداش می زنی وبا ها ،ها، گفتن وبردن دستت به بالا سلام می دی و

می پری تو بغلش بابایی کلی با شما حال می کنه小谷小晶0013

 

بابا گفتن رو خوب بلدی که وقتی بابایی خونه هست مرتب بابا بابا می کنی که

 

بابایی میگه بابا جون پدر صاب مارو درآوردی با این همه بابابابا گفتنت قهقهه

小谷小晶0011

به ابجی می گی آووُ......... به من وچیزهای دیگه که نمی تونی تلفضش کنی می گی

 

ها ،ها ،ها.....

 

تو بازیها عاشق خاک بازی وتو حیاط بازی کردنی وقایم موشک با

 

آبجی وبدو بدوکردن رو خیلی دوست داری شیطنتت زیاده گاهی با خاموش

کردن تلویزیون رو مخ آبجی راه می ری 小谷小晶0024که یه

 

کتک جانانه از دستش می خوری که همونجا هنگ می کنی وبعد هم می زنی زیر

گریه  小谷小晶0017

 

موقع خوردن غذا مثل ابجی فاطمه مدام تو حرکتی با این تفاوت که من دیگه مثل

 

آبجی که لقمه می گرفتم دنبالش تمام اتاق رو دور می زدم تا بذارم تو دهنش نیستی

 

خودت میای لقمه رو می ذارم تو دهنت می ری باز که صدات کردم زود میای پیشم 

 

دهانتو باز می کنی اگه گفتم بشین پیشم گوش می دی می شینی ولی زود هم پا میشی

 

می ری

 

هروقت تشنه ت هست دست منو می کشی میریم تو آشپزخانه با اشاره به پارچ آب

 

می گی آ،آ،آ،آ،

 

وقتی میگم شلوارتو بپوش قشنگ انجام می دی منتها زورشو نداری بپوشی

 

چشمات موها وبینیت ،دست وپا هات رو که می پرسم خوب بلدی

 

همه حرفهاهارو می فهمی بیشتر چیزهارو می شناسی فقط

 

نمی تونی حرف بزنی

 

خوشمزه ترین قسمتش اینه که چقدر منو بوس می کنی لبای

 

نازتو می زاری رو لپم یا لبم وفشار می دی بعد با صدای بَ جدا

 

می کنی  ای قند تو دلم اب میشه که اگه اون موقع بخورمت هم

 

نمی فهمم小谷小晶0002

 

بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مائده
26 بهمن 92 7:57
عزیز دلم 15 ماهگیت مبارک
مامان ناهید
پاسخ
سلام خاله جونم
سمانه(مامان سروش)
26 بهمن 92 18:15
ای جانم!!!! چه جیگر شده این آقا کوچولو ایشالا دومادیش
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله جونم
الهام مامان امیرعلی جون
26 بهمن 92 22:12
سلام گلم/ 15 ماهگی پسره خوشگل عزیزه خاله مبارک باشه/ چقدر شیرین شده و کاراش قشنگهحیف پیشم نیستی که اون دوتا لپ خوشگلت رو ماچ کنم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله جون مادر بست مخلص شما واون امیر علی ناز هستیم
مائده
28 بهمن 92 11:04
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک
مامان ناهید
پاسخ
سلام گلم ولنتاین شما هم مبارک
اقا زاده
28 بهمن 92 12:06
15 ماهگیت مبارکه ماشالله به این پسر زرنگ
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جون
الهام مامان امیرعلی جون
28 بهمن 92 15:38
گلم بیا گپ
مامان ناهید
پاسخ
امودم نبودی عزیزم حتمآ دیر متوجه شدم
تارا
29 بهمن 92 21:12
سلام عزیزم خوبی ناهیدجون؟؟؟؟؟؟ منم یه عالمه دلم واست تنگیده گلم راستش این روزاخیلی گرفتارم اماکم وبیش میام نت.بزودی میام باپست جدید ممنونم از نظرت مهربونم
مامان ناهید
پاسخ
سلام تارجووووووووووووووووون عزیزم خوشحالم که خوبید منم دلم براتون تنگ شده بود بی صبرانه منتظر پست جدیدتون هستم
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:38
محمد رضا جوووووووووووووونیم 15 ماهگیت مباااااااااااااااااااارک عشق خالههههههههههههههه
مامان ناهید
پاسخ
سلاااااااااااااااام عسییییییییییییییییییییسم به خدا دل به دل راه داره نمی دونم چرا به کامنتات عادت کردم هروقت می خوام بیام نت اول فکر می کنم با کامنتهای شماروبه رو میشم چندروزی که نبودی سوت وکور بواین وب من الان که داشتم میومدم نت با خودم گفتم امروز دیگه حتمآ ایسانی اومده من خودم می دونم همین که باز کردم دیدم ای ول چقد نیتم باهات صاف هست خوش آمدی عزیرم ممنون خاله جون
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:38
ایشاللا دوماد شدنتو تبریک بگیم عزیز دلمممممممممممممممم
مامان ناهید
پاسخ
ای جان مرسی خاله جونم
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:40
ناهید جونم تو بهترین و مهربانترین مامانی ،،چرا از زمین و زمان و خودت دلخوری دیگهههههههههههههه
مامان ناهید
پاسخ
آیسان جونم شما اینطور فکر می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی من اینطور فکر نمی کنم به مهربونی وخوبی شما وبقیه دوستان خوبم که نیستم نمی دونی چقدر یه مدتیه احساس ضعف می کنم احساس می کنم از خیلی چیزها عقب موندم به هرکی میگم میگن به خاطر داشتن بچه کوچک هست نمی دونم انشالله که اینطور باشه ممنونم از مهربونی ومحبتتون گل نازم
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:47
آخیییییییییییییییی عزیزم چه روز خوبی بوده براتوون،،ایشالا همیشه خوشی از در و دیوار براتون ببارررررررررررررررررره
مامان ناهید
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیزم همچنین شما گلم
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:49
ای قربون قدم اردکیهات و تقلیدات بشم محمد رضا جونم
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:51
چقدم بابایی تو عجیییییییییجم،اصالتت مرد صفتی
مامان ناهید
پاسخ
چطور هم از نوع شدیدش
آیسان مامان ماهان
30 بهمن 92 10:52
آخییییییییییییییییییی چقد مامانی انرژی میگیره با بوسات محمد رضا جووووووووووونم
مامان ناهید
پاسخ
اره خاله جون مامانم از بس تو خونه راه میره که به تعداد قدمهاش چندبرابر انرزی از دست میده با یه بوسه ما کلی انرژییش بر میگرده
mamane YaSnA
1 اسفند 92 16:58
عکس بده تقویم 93 رو بگیرسلام مرسی میام پیشتون
mamane YaSnA
1 اسفند 92 23:51
سلام عزیزم تووب بچه ها دیدم تقئیم میخوای گفتم آخه من خودم گرافیستم واسه جوجوم طراحی کردم گفتم اگه خواستین عکسا روآپلود کنین pic8 آپلود کنین
مامان ناهید
پاسخ
سلام مرسی گلم چقدر خوشحالم کردید شما چقدر لطف داریدعزیزم خدا یسنا جونو براتون حفظ کنهچشم بذار چنتا عکس با کیفیت انتخاب کنم
مامان ندا
2 اسفند 92 13:40
سلام مامانی گل شرمنده من یه مدت نت نیومدم ادرس دقیق اینه http://www.khanoomgol.com/Thread-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
مامان ناهید
پاسخ
سلام مامان ندا جون ممنون عزیزم
مامان ندا
2 اسفند 92 13:41
عزیزم تو مرورگرت کپی کن وارد میشی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون گلم شمت خیلی لطف دارید
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:18
سلام ناهیدم قربونت برم که اینقده ماهی عزیز دلمممممممممفاطمه خوشگل و محمد رضا جونمم میبوسمشوووون
مامان ناهید
پاسخ
مرسی آیسانم خدا نکنه آبجی جون چشم عزیزم
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:18
آخـــــــــــــــیای جوووووووونم،عزیز دلم اجرت با خدااااااااا،از شاخ شکستن غول سختر شده اینجوری که تو وب میای خخخخخخخخخخخخبا این اوصاف باید تک تک کامنتهای شما رو ببوسیم و بزارم بالا چشمموناین همسریتم خوب بدجنسیه هاااااااااا
مامان ناهید
پاسخ
ای جوووووونم عزیزم همینطوری که شما میگید همسری که چه عرض کنم بد جنس هم چه بد جنسی خخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:20
خدا نکنه عزیززززززززززززز دلم،فدااااااای مهربونیات ،،اسپندم براش دود میکنم هوار هواااار
مامان ناهید
پاسخ
البته عزیزم که برا ماهان جون باید اسفند دود بشه گلم
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:21
فدااااااااااا مداااااااتیم رفییییییق
مامان ناهید
پاسخ
خدانکنه عزیزم
آیسان مامان ماهان
3 اسفند 92 8:31
واااااااااااااای مرسی عزیززز دلم بابت ارسال شکلکها،ممنون از محبتت خیلی ماهی
مامان ناهید
پاسخ
خواهش می کنم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اسفند 92 10:21
خصوصی عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
چشم عزیزم okهست نازنینم