محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

من اومدم............... ،محمدرضا واولین اصلاح

1392/11/18 1:53
نویسنده : مامان ناهید
2,438 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوستای جون جونی خودم

 

 

 

 

 

حالتون خوبه بچه های خوشگلتون خوبن فدای همه شما وبچه های گلتون بشم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

کلی دلم براتون تنگ شده بود باورم نمیشد که زود بیام وقتی اومدم و دیدم این

همه کامنت از شما دوستای گلم ،کلی انرژی گرفتم وشرمنده همه شما شدم  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

از آیسان جونم هم ممنون که مرتب از طریق تلفن و اس حال مارو جویا بود می بوسمت آیسانم

ببخشید که بی خبر رفتم آخه نتم قطع شد ونتونستم بهتون خبر بدم بعد هم گرفتار یه

سری تدارک بودم که تو پستهای بعدی توضیح مختصر وسورپرایز براتون دارم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

نمی دونم دیگه چی بگم از ذوق همه حرفهام یادم رفت جز اینکه بگم من کوچیک همه

شما ونی نی های خوشگلتون هستم وهمتونو دوست دارم ومی بوسمتون  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

دوستان گلم کلی حرف وچیزهای ناگفته هست که زمان می بره تا بگم حالا یه

قسمتی رو می خوام امشب آپ کنم بفرمایید ادامه مطلب

محمدرضا اولین بار به ارایشگاه می رود


فدات بشم مامان جون از وقتی متولد شدی بابایی هرکاری کرد که موهاتو از ته بزنه

حریف من یکی نشد چون دوست نداشتم کچل بشی فاطمه گلی رو که دوماهش بود

هی گفتن موهاش نازکه بزنید تاپرپشت بشه من وبابایی مخالف بودیم ولی حرف دیگران

مارو تحت تآثیر قرار داد وموهاشو از ته زدیم دوماه طول کشید تا موهاش اومد ولی این بار

برا شماپسمل گلم بابا موافق بود ولی من گفتم نه دیگه تحمل ندارم اینقدر انتظار بکشم

تا اینکه چه زمانی موهات بیاد ولی خودم چند بار کوتاه کردم که عکسهات رو هم تو

پستهای قبلی گذاشتم ولی اینبار موهات کلی بلند شده بود وبرا یه مناسبت که بعدآ

میگم لازم دانستم که برای اولین بار آرایشگاه برید کلی هم استرس داشتم که نکنه

موهات زشت بشه یا بهت نیاد این بود که زنگ زدم به برادر شوهر عمه سکینه که

آرایشگر هست ویه وقت گرفتم ومن وشما وفاطمه با مقداری اسباب بازی رفتیم

وحالا به روایت تصویر

 

این عکسهارو قبل از رفتن به آرایشگاه گرفتم که از موهای خوشگلت

یادگاری داشته باشیم僵尸娃娃0017

 

فدااااااااااااات ناز گلم

 

اینجا هم تو آرایشگاهی وهمه چیز رو ورانداز کردی ونگران شدی 

نگاه خوب نگرانیتو تو چهره خوشگلت ببین僵尸娃娃0014

 

 

وقتی رو صندلی نشستی اولش یه کم استرس داشتی ولی بعد که آبجی آهنگ

تلفن شارژیتو برات گذاشت خوشت اومد وشروع کردی به خندیدن وبعد هم آروم

گرفتی僵尸娃娃0009

 

 

وعمو مصطفی داره آماده ت می کنه وشما دارید با تعجب خودتو تو آینه می بینی

فکر کنم داری پیش خودت میگی این عمو می خواد با من چه کنهسوالمتفکر僵尸娃娃0020

 


اینجا هم در انتظار آمدن عمو ارایشگر هستی که رفته بیرون وجلو آینه هم یه

چندتایی از اسباب بازیهات هست که آبجی فاطمه زحمتشو کشیدتا سرگرمت

کنه یه وقت ناآرومی نکنی فدای آبجی گل هم بشم که چقدر ماهه وداداششو

دوست داره

 

اینجا هم حسابی خسته شدی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون از شانس بدت سه بار تلفن عمو آرایشگر زنگ زد و هی می رفت بیرون مثل

اینکه کسی سفارشی داشت می خواست بره ازش بگیره  ومجبور میشد سه بار

کار رو نیمه رها کنه و بره بیرون شما هم که خسته شده بودید زدید زیر گریه  僵尸娃娃0018

 

 

ولی در کل پسر خوبی بودید عمو آرایشگر که می گفت نمی دونم خودش پسر آرومی

هست یا هنوز تو شک هست چون موقع اصلاح اصلآ اذیتش نکردی گفتم یه وقت چشم

نخوری بهش گفتم تعریف نده که الان شروع می کنه ولی در کل ماشالله خودت پسر

خوب وآرومی هستی اصلآ اذیت نمی کنی僵尸娃娃0017

خوب اینجا هم که دیگه اصلاح تموم شدو مبارک باشه شازده داماد کوچکم僵尸娃娃0008

وقتی تموم شد می خواستم بخورمت چقدر موهات هم بهت میاد البته

اینجا هنوز چون خیس هست معلوم نیست

 

دست عمو درد نکنهدست درست ژست شکلک

 

 

آبجی فاطمه هم خیلی کمک کردبرا اینکه زیاد خسته نشی کلی شکلک وبالا پایین پرید

ولی آخرش گل کاشت رفته بود تو کیفم شیرینی برا خودش بیاره نگو برخورد می کنه به

وسایل اطلاح بنده که با چنان ذوقی مو چین و قیچی رو آورده به من میده میگه مامان بیا

بگیر برات اینارو پیدا کردم اونم جلو چندتا مشتری که تازه نشسته بودناز خجالت آب شدمخجالت

حالا هرچی براش آبرو بالا می ندازم ابرو وگذاشتم تو جیبم وهی خانم تقلا می کنه که

دربیاره به من بده کم مونده بود بگه مامان نمی خوای بشینی اصلاح کنی نمی دونید

چطور حساب کردم واز ارایشگاه زدم بیرون فکر نکنم دیگه روم بشه تو آرایشگاه مردانه

حاضر بشم داغ کرده بودمعصبانیعصبانی

 

بخورمت این مدل موهات هست نمی دونم به چشم من اینقدر خوشگل

وخوشمزه میای یا واقعا اینقدر خوشگلی وقتی اینو میگم مامانم بهم میگه

یه ضرب المثل هست میگن کلاغ میگه قشنگتر از بچه من نیست

واقعآاااااااااااااااااااااااااااا

فدای فاطمه گلم هم بشم که بدونش یه لحظه نمی تونم نفس بکشم

فاطمه نفس وعشق منه

 

 

دوستان خوبم ببخشید اگه وقت نشد بیام پیشتون در اولین فرصت به همتون سر می زنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان سینا
18 بهمن 92 17:09
واااااااااااااااای سلام عزیزم کلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان ناهید
پاسخ
سلام گلم خوبید ممنونم عزیزم ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود
مامان سینا
18 بهمن 92 17:11
فدات بشم که اینقدر ناز شدی مبارکت باشه عزیز دلم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله جون خدا نکنه چشمتون ناز می بینه
مامان سینا
18 بهمن 92 17:12
بمیرم که اینجوری اشک میریزی
مامان ناهید
پاسخ
وای خاله خدا نکنه مرسییییییییییییی
مائده
18 بهمن 92 18:13
سلام عزیزم کلی دلمون برات تنگ شده بود ای جانم قربون اشکات خوشگل که بودی کوتاهم کردی خوشگل تر شدی ای جوووووووووووووووووووووووووونم ایشالله ارایشگاه دامادیت قند عسل
مامان ناهید
پاسخ
سلاام مرسی خاله جون مهربون خدا نکنه می بوسمتون ما هم کلی دلمون براتون تنگ شده بود
مائده
18 بهمن 92 18:22
ناهیدجون خصوصی
مامان ناهید
پاسخ
چشم عزیزم
الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 18:51
سلام عزیزه دلم/ ای بابا ناهید جون شماکجایید پس/ ماکه دلمون هزار جا رفت/ دیگه تکرار نشههههههههه
مامان ناهید
پاسخ
سلام الهام جونم خوبی گلم فداتون بشم که نگرانتون کردم چشم از این به بعد مهمان کلبتون میشم آبجی مهربانم
الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 18:52
البته باید جبران کنی کلی مطلب بزاری اوکییییییییییی
مامان ناهید
پاسخ
چشم عزیزم اوکیییییییییییییییییییییییییی
الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 18:54
گل پسرت هم خیلی ناز نازی شده البته شاید مامانا به نظرشون نی نی هاشون ناز نازین اما این گل پسرشما به نظرمن هم خیلی خوشگله. اصلاح هم کرد دیگه گوگولی مگولی شده/ براش اسفند دود کن
مامان ناهید
پاسخ
مرسی گلم ای جااااااااااان راست می گید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فدای امیر علی جونم هم بشم وقتی اومدم دیدمش چقدر نازتر شده
الهام مامان امیرعلی جون
18 بهمن 92 18:55
عکس دخمل و پسملت رو تو کلیپی که درست کردم گذاشتم البته با اجازه شما
مامان ناهید
پاسخ
وااااااااااااااای عزیزم شما همیشه منو شرمنده کردید چقدر خوشحالم کردید مرسی انشالله همیشه شاد باشید وخدا امیر علی جونو براتون صحیح وسالم نگه داره عزیز دلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 2:45
سلام عزیزم مبارکه ماشالاه چقد ناز شدی الاهی فدای اون اشکهای کوچولو و مرواریدیت عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
سلام آبجی جونم خوبید مرسی چشمات قشنگ می بینه عزیزم خدا نکنه خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 2:46
فاطمه جونم قربونت بشم که اینقده مهربونی عزیزم فدات بشم چه کردی با مامان جون
مامان ناهید
پاسخ
عزیییییییزم خدا نکنه آره این فاطمه شیطون کم مونده بود منم زیر تیغ آرایشگاه مردونه ببره
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 2:46
فدای هر دو فرشته نازنینم خوشحالم که اومدید عزیزم
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزمخاله جون مهربون خود خود خودم
مائده
19 بهمن 92 7:50
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
مامان ناهید
پاسخ
منم به شما این روز میلاد رو تبریک میگم
مامان هیمن
19 بهمن 92 15:33
اصلاح مبارکچقد هم بهش میاد
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جان فداااات
مامان هیمن
19 بهمن 92 15:34
آفرین به فاطمه جون که چقد هوای وداداشیو داره.کلی تلاش کرده به داداشی در طول اصلاح سخت نگذره و سرگرمش کرده
مامان ناهید
پاسخ
ممنون آره این فاطمه بیستِ بیست هستمنم می بوسمت خاله جان
مامان هیمن
19 بهمن 92 15:37
قضیه موچینو قیچیچقد خندیدم
مامان ناهید
پاسخ
آره والا ببین چقدر اون آقایون بعدش خندیدن وحتمآ برا خانوماشون هم تعریف کردن
مامان هیمن
19 بهمن 92 15:40
نه ماشالا پسرمون بزنیم به تخته خوشگله و همه جوره مدل مو بهش میاد
مامان ناهید
پاسخ
ممنون چشاتون قشنگه وقشنگ می بینه عزیزم مرسی
مامان هیمن
19 بهمن 92 15:42
خوبه گریه نکرده هیمن من موقع اصلاح سه نفر هم حریفش نمیشهباید دستاشو سفت بگیریم
مامان ناهید
پاسخ
عزیییییییییییزم فداش بشم خوب میشه
آیسان مامان ماهان
20 بهمن 92 10:03
آخـــــــــــــــــــــی فدات بشم محمد رضا جونم که تو همه عکسات یه قطره اشک تو چشته
مامان ناهید
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربونم اره این مرواریدو ریختم تا یه کم ناز کرده باشم
آیسان مامان ماهان
20 بهمن 92 10:05
محمد رضا جونم هم با موهای بلندت خوشگلی هم با موی کوتاه
مامان ناهید
پاسخ
راست میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب اگه شما دوستان خوب مامانم اینو می گید حتما خوشگلم
آیسان مامان ماهان
20 بهمن 92 10:05
ای فدای این آجی فاطی ناز بشم که اینقد هوای داداشی رو داره و سرگرمش میکنه
مامان ناهید
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییییییی خاله فدات بشم الهی
آیسان مامان ماهان
20 بهمن 92 10:26
برا جفت خوشگلای خاله
مریم
22 بهمن 92 0:21
سلام عزیزم خوبی؟کجا بودین؟
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم من نتم قطع بود نبودم وگرنه بهتون سر می زدم چقدر الان تو فکرت بودم هردفعه که می خواستم بیام پیشت یهو یه کاری پیش میومد
مریم
22 بهمن 92 0:23
عجب موهای خوشگلی
مامان ناهید
پاسخ
مرسی خاله مریم گلم
مامان ریحان
22 بهمن 92 15:53
سلام مبارک باشه ایشالا کوتاهی دومادش
مامان ناهید
پاسخ
ممنون ای جاااااااان دامادیش نمی دونم من زنده ام دامادیشو ببینم
سمانه(مامان سروش)
23 بهمن 92 19:13
مبارکه پسر گلم!!!!ایشالا اصلاح دومادی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون جااااانم خاله مهربون
سمانه(مامان سروش)
23 بهمن 92 19:14
ای جونم چقد قیافه بهت زده ای داره
مامان ناهید
پاسخ
بله خاله جون نه اینکه اولین بار بود اینجاهارو می دیدم شک برم داشته بود