محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

عزیز نازم قدم برداشتن ومروارید پنجمت مبارک

1392/10/18 9:43
نویسنده : مامان ناهید
560 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام به پسر گلم به فرشته آسمانیم محمدرضاشازده کوچولو

ای جاااااااااااااااانم مامان جان محمد رضا الان داری آخرای 14 ماهگیتوسپری می کنی

شما الان 4 روزی میشه که راه میرید نمیدونی چقدر ذوق زده میشی...........


 

 هنوز یک سالت تموم نشده بود که سه قدم بر می داشتی پیش

خودم می گفتم یک سالت که تموم بشه شما کامل راه می رید ولی از بس

بیماری پشت بیماری که شمانتونستید تو این مورد پیشرفت کنید ولی

الان که خدارا شکر دیگه بیماریتون بهبود یافته ودیگه خوب شدید دیدم دوروزی

خیلی سعی به راه رفتن دارید ومن خوشحال از اینکه پسرم داره راه میره دیگه

بزرگ شده  حالا هم که موفق شدید یه جا نمیشینید ومرتب در حال قدم زدنید

حالا شده که من یا بابایی وحتی فاطمه رو نگاه می کنی وبا خنده که یعنی

می دوم شما دنبالم کنید وبا چنان ذوق وخنده های بلندی شما بدو ماهم

به دنبالت بدو قربون اون خنده هات برم که چقدر خونمونو پراز صفا وشادی

کردید چقدر ابجی هم از حرکات وبدو بدو کردنات وصدا کردن و خنده های

بلندت ذوق زده میشه

 

فدات بشم که دندون پنجم سمت راست پایینت هم دراومده عزیزم

پنجمین مرواریدت مبارک❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤



 می دونستم این همه اسهال طولانیت علتش دندونت هست عزیز دلم

شمابرای هرکدوم از دندونات اسهال شدید داشتی❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤ تا جایی

که پاهات هم می سوخت وهیچ دارویی خوبش نمی کرد تا اینکه اسهالت

تموم بشه به خاطر همین اسهال بود که بعد 6 ماهگی دیگه دوره تپل

بودنت تموم شد دیگه حسرت به دل موندم برای تپل مپل بودنت الهی

همیشه سالم باشید ودیگه هیچ وقت مریض نشید

 


می بـووووووووووووووووووووووسمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان کوثری
18 دی 92 9:37
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ تم های جشن تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://temparti.blogfa.com/
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم که خبر دادید چشم اگه لازم شد مزاحم میشیم
مائده
18 دی 92 11:17
مبارک باشه عسیس دلم
مامان ناهید
پاسخ
منون خاله مهربونم
سمانه (مامان سروش)
18 دی 92 14:37
وای مبارک شازده کوچولو ایشالا که دیگه نبینم مریضیتو جیگیلی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان سینا
18 دی 92 15:30
هووووووووووووووووووووووووووووووورا مبارکه عزیز دلم
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم
اقا زاده
18 دی 92 16:04
مبارکت باشه انشالله به سلامتی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هیمن
18 دی 92 16:06
شازده کوچولو قدم برداشتنت مبارک.خاله فدای ذوق کردنت بشه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خانمی
مامان هیمن
18 دی 92 16:09
ایشالا همیشه شاد وخندون باشین عزیزمدیگه پسمل خوشگلمون مریض نشه
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیز دلم شما هم همیشه شاد باشید
مامان هیمن
18 دی 92 16:09
پنجمین مرواریدتم مبارک
مامان ناهید
پاسخ
تشکر خاله جان مهربانم
تارا
18 دی 92 20:57
خصصصصصصصصصصوصی
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم میام پیشتون
اعظم مامان زهرا
19 دی 92 1:03
چه نی نی های نازی به وب زهرا هم بیاین
مامان ناهید
پاسخ
چشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:19
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
مامان ناهید
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چقدر خوشحالم که شما مارا لایق بهترین دوستتون دانستید عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:19
عزيزم ممنون از لطفت..... خداروشكر مزاحم رو پيدا كردم
مامان ناهید
پاسخ
اِچه خوب خوشحالم حقش همین بود که پیدابشه ورسواااااااااا انشالله دیگه نبینم ناراحت بشید
S♥gAnD
19 دی 92 20:26
راه رفتنت و دندون پنجت مبارک کوچولو خصوصی
مامان ناهید
پاسخ
ممنون عزیزم
اعظم مامان زهرا
20 دی 92 22:38
شما اهل بوشهر هستید؟؟؟من چقدر دریا رو دوست دارم. ممنون که به وبم اومدین
مامان ناهید
پاسخ
ممنون اره عزیزم در خدمتیم عزیزم ببخش که نمی تونم بهتون سر بزنم چون نتم داره قطع میشه اگه بیام دیگه نمیشه جواب بقیه دوستان رو بدم
S♥gAnD
21 دی 92 10:23
از نظر قشنگت خیلی ممنونم .. واقعا به خودم افتخار میکنم که دوستی مثل شما دارم یه سئال مشکلی نداره من شما رو خاله ناهید صدا کنم؟
مامان ناهید
پاسخ
عزیزم ممنون چقدر خوشحال شدم که منو خاله صدا می زنیداین برای من افتخاره عزیزم
مامان ریحان
22 دی 92 2:52
سلام اول بگوم رمز پست ت نداروم یه باره دیگه سیم کامنت بیل 5 مروارید و راه رفتن محمدرضا هم مبارک
مامان ناهید
پاسخ
ممنون باشه اومدم عزیزم