محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

زلزله

1392/9/8 17:28
نویسنده : مامان ناهید
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم واونهایی که برامون دلنگران بودن کامنت

گذاشته بودن دوستتون دارم

ببخشید تند تند می نویسم وجواب کامنتهاتونو نتونستم بدم فقط

 

اینو بگم ما همگی حالمون خوبه زلزله وحشتناکی رو پشت سر

 

گذاشتید ودیشب تا حالا خونه بابامیم وتو چادر به سر می بریم

 

اومدم کار داشتم گفتم شاید دوستان نگران شده باشن سری به

 

اینجا زدم گفتم از نگرانی در بیاین ممنونم عزیزم الهام جون وخدیجه

 

جون ودوستان دیگه ای که اگه اومدن ومن نبودم می بوسمتون

ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الهام
8 آذر 92 18:27
سلام عزیزم خوشحال شدم که سالم سر رو حالی عکس هایی رو که از زلزله دیدم و نگرانتون شدم گفتم کاش سالم و سرو حال باشید دوست دارم///مراقب بچه هات هم باش //بای
مامان ناهید
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده که نگرانتون کردیم انشالله دیگهبرای هیچ کس حتی شما این اتفاق وحشتناک نیفته منم دوستتون دارم
هدیه خداوند
9 آذر 92 7:06
خب خدا را شکر که همه خوبید
مامان ناهید
پاسخ
ممنون خدیجه جون چه خبر از خانواده شما چیزی که نشده ؟راستش سراغی از سعدآباد رو هم گرفتیم گفتن خدارا شکر اتفاقی براشون نیفتاده
مامان پارسا
9 آذر 92 10:39
خدا رو شكر كه همگي سلامتين خيلي مواظب پس لرزه ها باشين چون خونه ها ديگه سست شدن مواظب خودت و بچه ها باش
مامان ناهید
پاسخ
چشم عزیزم همین الان هم هنوز پس لرزه داریم وما هنوز وحشت زده ایم فاطمه رنگش مثل گچ سفید شده همش می ترسه از کنادم جم نمی خوره