محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

تولدتون مبارک .............

1392/8/12 16:17
نویسنده : مامان ناهید
3,040 بازدید
اشتراک گذاری

می خواین بفهمین تولد کیه؟

بیاین به ادامه مطلب

    

سلام به همه دوستان گلم

امروز رفتم تو وب یکی از دوستان گلم آیسان جون وماهان جون پسر

خوشگلش دیدم اول تولد خودش بعد پسر ماهش ماهان جون بوده

واز اونجایی که خیلی دوست ماهی هستن برا همه ما وخیلی هم

دوستشون دارم دوست داشتم منم اینجا یه تبریک تولد مخصوص و

یه جشن کوچولو داشته باشیم برای مامان وفرزند با صفت

عزیزم آیسان جون تولدت مبارک

ماهان عزیزم تولدت مبارک

انشالله همیشه زنده باشید و150

سالگیتونو جشن بگیرید

جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس

جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...

ماهانی تولدت مبارک

.
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت

 

انگار که فرشته ای از ازل رسید
دوست من تولدت مبارک
.


 

تزیین تولد با تزیینات تم تولد باب اسفنجی

 

آیسان جونی این شرینیها وکیک بالا با تمام تزیینات رو خودم

درست کردمااااااااااااااانیشخند

تقدیم به شما

 

http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ

ماهانی بیا شمعو فوت کن  خوب آیسان جون با پسمل گلت

کنار بیا با هم شمعو فوت کنید

 

این دوتا کادو بالایی هم براشما  شرمنده که اگه نتونستین بازش

کنید ولی نه بذارالان متحرک براتون بازش  کنم فقط روشون کلیک کنید


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:10
واااااااااااااااااااااااااااااای ناهید جوووووووووووووووووووووونم فدای مهربونیییییییییییییییییییت بشم گلم چقدر خوشحالم کردی جون دلم


سلااااااااااااام ایسان گلم چقدر خوشحال شدم که خوشحالیتو دیدم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:10
قربون تو دوست مهربونم با اون دل مهربونت بشم،چه سورپرایزی شد

فدااااااااااااات آیسانی خدا نکنه از مهربونی شماست که شاید دل مهربونی داشته باشیم

آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:11
خیلی صفا میکنم باهات عزززززززززززززززززززززیزم


وااااااااااااااااااااااای چقدر خوشحالم که قابل دونستید با من صفا کنید عزیز دلم کاری نکردم شرمندم کردی گلم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:12
خدا گل پسر و ناز دخترتو برات حفظشون کنه


ممنون همچنین ماهان جون رو براتون نگه داره
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:19
عزیز دلم اجازه میدی این پستت رو کپی کنم یادگاری تو وب خودم اگه نه اصلا ناراحت نمیشما عزیزم


چرا که نه خیلی هم خوشحال میشم بفرمایید این که چیزی نیست راستش می خواستم یکی از عکسهای ماهان رو بردارم بذارم تو این پست ولی کپی رو ممنوع کرده بودید دیگه نشد
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:20
عزیز دلم عکسهای مشهدم تکمیل نشدن اکثرا تو دوربین دوستامن برسن رو تخم چشم


چشمت سلامت عزیزم منم بی صبرانه منتظر عکسها هستم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:22
واقعا جاتون خالی بود عزیزم،کاش میشد خدمتتون بودیم


وااااااااااااااای چقدر شما خوب وباصفایید من هرجا باشم زیر سایه شماهستم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:34
فدات شم گلم مشکلم با رئیسمم یه نمه زبون ریختم حل شد خدا همه رفتگانتونو بیامرزه و ممنون از دعوتت ،بپای مهربونی شما که نمیرسیم


خدا نکنه خواهر مهربونم خدا رفتگان شمارو هم بیامرزد
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:50
آره خدایی خیلی زمان کم آوردم ماهانم که مرتب اذیت میکرد و میخواست نازشو بکشم
اگه من بودم که نمی تونستم دست تنها تو یه روزه این کارهارو انجام بدم من از الان دارم برنامه ریزی رو برای 2ماه دیگه می ریزم وفکر نکنم به پای شما هم برسمفدای ماهان با اون نازو اداش

آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 12:53
فدای دوست خوبم،انشالله عزیزان شمام همیشه زنده باشن

قربونت آبجی گلم بهترین دعایی بود که برامون کردید مرسی عزیزم

آیسان مامان ماهان
14 آبان 92 8:31
سلام ناهید جونم،حالت خوب و خوشه عزیز دلم؟؟؟انشالله دنیا به کام تو و خونوادت شیرین شیرین مثل عسل ناب باشه


سلام عزیزم شما خوبید گلم ممنون همچنین برا شما لطف دارید عزیزم
آیسان مامان ماهان
14 آبان 92 8:32
این بوسها مال فاطمه جون و محمد رضا جونمه


فاطمه ومحمد رضا هم دست بوش شما خاله مهربون هستن
آیسان مامان ماهان
14 آبان 92 8:32
این گلا و بوسهام واه خود خود خودددددددددددددددددددددددددددددددد نازنینت


واااااااااااااااااااااااااااااااای گل نازنینم منم یه دنیا خوشیختی با یه کانتینر گل تقدیمت می کنم
آیسان مامان ماهان
14 آبان 92 8:33
یه بار که بهتون گفته بودم تبریزی هستم ،،شما چی عزیز؟؟؟؟میتونم اسم شهرتونو بغل لینک بنویسم...؟؟؟؟؟

ای وای اصلآ یادم نیم یاد چقدر من تبریزیهارو دوست دارم پس شماترک ید چه خوب خوشبختم شما سردترین نقطه ما گرمترین نقطه کشور جنوبی هستیم بوشهری در خدمتیم عزیزم
چرا نشه شما هر کاری کنید درسته اجازه دست خودتونه

هدیه خداوند
14 آبان 92 16:44
با افتخار لینک شدید http://dararezoye1.niniweblog.com/به پسرک منم سر بزنید


ممنون منم لینکتون می کنم عزیزم این افتخار واسه ماست
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 آبان 92 18:58
ایسان جون ماهان جون تولدتون مبارک
دستت درد نکنه خیلی قشنگ بود دوست گلم

ممنون گلم
الهام
16 آبان 92 8:06
باز محرم رسید، ماه عزای حسین سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین محرم الحرام تسلیت باد
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 آبان 92 12:43
سلام عزیزم بفرمایید خصوصی


چشم عزیزم ون عاشق اون خصوصی نهادناتونم
مامان سمانه
16 آبان 92 14:07
این گل واسه مرام بچه بندر!!اصولا جنوبیا با مرامن!!حالا چه بوشهری چه کرمانی!!


سلام عزیزم ممنون این نظر لطف شماست
هدیه خداوند
16 آبان 92 14:30
خصوصی
هدیه خداوند
16 آبان 92 23:33
عزیزم من خیلی وقته شما را لینک کردم . من سعدابادیم ولی ساکن کرمان اخه شوهرم کارشون کرمانه و این نخل ها هم برازجون نی بلکه کرمانه . من روزی چند بار میام به وب بچه های عزیزت سر میزنم و خوشحالم که یه همشهری دارم .قربونت

دوست خوبم چه خوب نزدیک به شهر خودمونید که ،خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم انشالله هرجا که باشید سلامت باشید

هدیه خداوند
17 آبان 92 14:41
متوجه شدی بلاخره؟


اره عزیزم متوجه شدم
مامان سمانه
17 آبان 92 17:36
دخت بندر اجازه لینکتونو به ما میدید؟؟


عزیم اجازه چیه این افتخاره خوشحالم که یه دوست خوب دیگه به لیست دوستان اضافه میشه
حباب
18 آبان 92 16:31
سلام گلم من خوبم فدات ایشالا شمام خوبید...التماس دعا


سلام عزیزم حبابی ممنون خدارا شکر که خوبیدچشم محتاجیم به دعا

مامان فاطمه
25 آبان 92 9:11
مامان ناهید
پاسخ
مرسی گلم
مامان پریسا
28 آبان 92 17:02
مبارک باشه چه عکسای خوشکلی
مامان ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ می بینه