محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

پیشرفت محمد رضا وحرفهای شیرین فاطمه

1392/4/20 11:04
نویسنده : مامان ناهید
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز نازیهای بابا ومامانNANA女生0013

هرروزم با شما سپری میشه و هرروز که می گذره شما بزرگتر میشید ویه چیز

تازه یاد می گیرید ولی مامان از بس فکرش مشغول هست همین که میاد نت، فراموش می کنه چی می خواد بگهNANA女生0018 ولی سعی خودمو می کنم

فاطمه همچنان شما اگه با حوصله باهات رفتار کنیم وبه خواستت عمل کنیم دختر خوبی هستی NANA女生0020داداشتو همچنان خیلی دوست داری ودوست

داری بغلش کنی می گی من دیگه بزرگ شدم ولی بعض وقتها اگه ازت غافل بشم سرشو می زنی زمین دادشو بلند می کنیCUTELOVERS0001هم حرفهای شیرین و هم درشت می زنی NANA女生0024بعضی وقتها هم دلت

پرهست یه حرفهایی می زنی که مامانو نگران می کنی مثلآ دیشب پیشم

خوابیده بودی می گفتی مامان شما اگه منو دعوا کنی من می میرم بعد هم

شما دیگه فاطمه گلی نداری کجا می خوای دختر واسی خودت بیاری؟NANA女生0037

منو می کنن زیر خاک برام گریه می کنی شما هم می میری

داداش هم میمیره خونمون میشکنه خراب میشه بعد زدی زیر گریهNANA女生0006 تو بغل گرفتمت وبوسه بارانت کردمNANA女生0030

می دونستم چته بابایی نبود رفته تهران معمولآ هروقت بابایی نیست

دلت می گیره مرتب حرفهایی می زنی انگار اعتماد به نفستو یکی ازت

می گیره خدایا دلم نمی خواد ضعف داشته باشی ولی من سعی می کنم

ذهن شمارا از این افکارخالی کنم

راستی بالاخره همه رنگهارو یاد گرفتیNANA女生0017بر خلاف قبلآ که

خودم سعی می کردم رنگهارو یادآوری کنم وشما خسته می شدید الآن

چون یاد گرفتی هر رنگی یا اسباب بازی که می بینی میای می گی مامان

بگم اینها چه رنگیه؟NANA女生0011البته قبلآ که وقت بیشتری داشتم

وباهات کار می کردم پیشرفتت خیلی بیشتر بود متاسفم عزیزم منو

ببخشNANA女生0037

همه لجبازیهات به خاطر اینه که همبازی نداری خوب منم به تنهایی

نمی رسم هرروز ببرمت بیرون دلم هم راضی نمیشه تنهایی بفرستم

خونه کسی کارت شده یا کارتون نگاه کردن یا با داداشت بازی کردن

این به اصطلاح فاطمه پارک بادی هست که درستش کرده وخودش رفته

اون بالا

(مدال افتخار )قهقهه

اینم هواپیمایی که درست کرده

داداشی تا زمانی از بازی کردن باهات لذت می بره که براش دالی بازی

کنیNANA女生0034 یا بپری یا با صدای بلند براش بخندی

اونوقت قهقهه برات می خندهCUTELOVERS0002 منم از این بازیهاتون

لذت می برم

محمدرضا جونم شما هم که الان9روز دیگه 8ماهت تمام میشه تو این ماه

شیرینکاریهات از ماههای قبل بیشتر شدهCUTELOVERS0004اینکه وقتی

شبها می خوای بخوابی ویراژ میری تو رختخواب ورو شکم مامان وکلی

ذوق زده وصدای بلند و آواز وخندهCUTELOVERS0005 تااینکه خسته میشی

مامان بهت شیر می ده میگری می خوابی البته تا 45 دقیقهای سه باری بلند

میشی ومن شیر بهت می دم تا اینکه دیگه خوابت عمیق میشه ومی خوابی

تا گرسنت نشده بلند نمیشی

صبحها هم که از خواب پا میشی هرجا که باشم صدای آوازتو می شنوم

یه جورایی منو صدا می کنی من عاشق این اداهاتم منم زود

خودمو می رسونم اگه دیر برسم از تخت خودتو می ندازی پایینCUTELOVERS0001 البته اطرافت هم یه حصار میکشم ولی ماشالله شیرجه

خوب میزنی ولی تا آخرشب کم می خوابی مثلآ شاید 10 دقیقه ،یازیاد بخوابی

نیم ساعت ، وقتی غذا بهت میدم که سیر میشی ،با صدا درآوردن همشو

میریزی بیرون که همشو برمی گردونی تو صورت منNANA女生0001 فاطمه

دلش وسواسه اگه یه ذره از اون غذاهات بهش بگیره هق می زنه میگه غذای داداشی خیلی کثیفهNANA女生0031وگریه می کنه چون غذات میکس شده

هست وسوپی هست دوست نداره

تو این ماه دوتادندون مرواریدیت زده بیرون کلی پزشو می دیCUTELOVERS0006 وبه لیوان یا کاسه یا هرچیزی که صدا میده می کشیش

دیوار ویا هرچیز دیگه رو می گیری بلند میشی

مرتب جات تو آشپزخونه هست

ویا زیر میز تلویزیون


موش موشی

یا کسی باهات کارنداشته باشه یه جای دنج پیدا می کنی وخودتو با

چیزهای ریزه میزه مشغول می کنیCUTELOVERS0005

اینجا هم که دارید با هم کارتون می بینید

فدای برق نگاهات کوچولوی خوشگلمCUTELOVERS0006

دیروز هم من وشما وفاطمه رفته بودیم واسی خرید وشما مثل آدم

بزرگها کمربند زده بودید واز صندلی ماشین استفاده نکردیدNANA女生0030

اینجا هم عکس همین الانتون هست که

داشتید تو پشه بند با هم بازی

می کردید ومن پریدم عکستونو گرفتم

اینجا داشتم داداشیتو صدا میزدم از دهنم پرید گفتم محمدرضای پهلوی

داشتی بهم می گفتی دیگه نگو محمدرضای پهلوی عیبه بگو محمدرضام

چشم بینام

قربونت برم عزیزمNANA女生0026

از خوشحالی همدیگه رو تو بغل گرفتید ببین پسرم چقدر خوشحالیCUTELOVERS0008CUTELOVERS0007

دو روز دیگه ماه رمضان هست واز همین جا از خدای

مهربان می خوام به همه تن سالم بده

تا بتونیم روزه هامونو به خوبی بگیریم امین

17 تیر ساعت 6:18بعداز ظهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)