محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

سلام عشقهای زمینی

1392/4/6 2:51
نویسنده : مامان ناهید
543 بازدید
اشتراک گذاری

عشق های زمینی من سلام小哈0081

شکوفه های اقاقیای من سلام小哈0081

لحظه ها که با شما سپری می شود انگار رویایی بیش

نیست رویایی که بیم آن دارم که تمام شود小哈0001

ولی درنزدخدای مهربان چیزی جز حقیقت نیست خدای

مهربانم دوستت دارم وممنونم سپاست که خالقی بی همتا

داریم که هرچی به درگاهت شکر کنیم بازم کم است小哈0081

قلب مامان وقتی حمام می کنی خیلی ذوق زده می شی

حالا هم که خودت دیگه می تونی تو وان بشینی وآب بازی

می کنی

مامانی ببین خیلی خوش می گذره蜡笔小新0078

اینجا هم شکار لحظه ها 蜡笔小新0060

ای وای چی شد می خواستم آب رو بگیرم

اینم آبجی دستیار مامان تو حمام دادن به مامانم کمک می کنه

حالا هم می خواد موهامو سشوار کنه تو رو خدا یکی به دادم

برسه 细哥细妹0127细哥细妹0145

به تلفن خیلی علاقه دارم می خوام شماره بگیرم ولی بذار ببینم

شماره کی رو بگیرم细哥细妹0244

حالا یه شماره می گیریم شماره هرکی شد

ولی همش میگه شماره مورد نظر در شبکه موجودنمی باشد چرااااااااااااااااااااااااااااا؟细哥细妹0172

اینم که تخم مرغ آب پز ،مامانم الان چند روزی هست که بهم میده

آخ جووووووووووووووووووووووون

چقدر خوشمزه بود

خودم که بخورم بیشتر بهم میچسبه

فاطمه خیلی نقاشی رو دوست داره اگه یه دفتر ومدادرنگی

بهش بدیددر عرض چند دقیقه همه برگ سفیدی تو دفترش یافت نمیشه

خوب مامانی منو گذاشته تو کشو کمدم که خیلی خوشم اومده细哥细妹0260

فدات بشم گل نازم خوشگلم عاشق آرایش کردنی هرروز

که میشه میگی مامان آرایشیتو بیار منو آرایش کن عروس کن

دیروز هم خودت رفتی لباس عروستو آوردی منم خوب تسلیم ..........به گفته خودت عروست کردم وگفتی مامان بریم تو حیاط

عکس بندازیم 细哥细妹0225

واینم چندتا از اون عکسها

فدای ژست گرفتنت برم مامان جان细哥细妹0280

تقلید از عروس خانم ها

قهقههقهقههقهقههقهقهه

خدایا با این اداهاتتعجبتعجب

بمیرم برات مامان جونی细哥细妹0192

عاشق این خنده هاتم细哥细妹0196

حالا دیگه عروس خانم داره خاک بازی می کنه فدای عروس

خانم خودم برم

ازت می پرسم دامادت کیه میگی داداش محمد رضا قهقههقهقهه细哥细妹0238

细哥细妹0261细哥细妹0261

细哥细妹0251细哥细妹0251细哥细妹0251

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)