محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

تولدم مبارک................

1392/3/15 17:49
نویسنده : مامان ناهید
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من فاطمه گلی优优0007

سلام گل آقای ریز ومیزه من محمدم优优0007

خدارا شکر تا حالا که خیلی خوبید امیدوارم همیشه

خوب باشید تا مامانی هم ارامش داشته باشه优优0001

نزدیک به یک هفته ای بود که چرخ خیاطی مامانی

خراب بود ونتونستم تو اتاق خیاطی بروم 优优0002

واین فرصت خوبی بود واسی بیشتر با هم بودن از خونه

آقا جون ها رو گرفته تامغازه وآرایشگاه، تعمیر گاه چرخ

خیاطی 优优0014واینکه تو خونه بیشتر در کنار هم بودیم

优优0033

واما بالاخره چرخ درست شد یعنی تعمیر کار مجبور شد بیاد

تو خونه درستش کنه آخه تو مغازش موتور این چرخ رو نداشت

از فردا خیاطی شروع میشه 优优0035

راستی امروز 15 خرداد روز قیام خونین خرمشهر روزی

که تعداد کثیری از مردم بی گناه ودلیر خرمشهر شهید شدند DoDo兔0002

واین روز رو به همه هم وطنان عزیزم تسلیت عرض می کنم

واما روز مهم دیگه این که امروز تولد منه، آره تولد مامانیتون

تولد تولد تولدم مبارک DoDo兔0001

کسی که بهم تبریک نگفت خودم به خودم میگم چقدر من

بدبختمDoDo兔0003 هر سال کلی از اطرافیان بهم تولدمو

تبریک میگفتن نمی دانم امسال چی شده همه درگیر کارو

گرفتارین که یادشون رفته DoDo兔0013

حتی بابایی هم که هیچ وقت مناسبتهارو از یاد نمی برد هنوز

به من چیزی نگفته شاید دوباره بخواد سوپرایز کنهDoDo兔0007

اگه فراموش کرد من خودم موقع خواب براش پیام تولدمو

می فرستم تا یه کم قرمز بشهDoDo兔0008

.././////////////////////////////////////////////////

خوب تولد جوجه های فاطمه هم هست شکلکهای جالب آروین

از دوروز پیش تا حالا جوجه های فاطمه دارن از تخم بیرون میادAN1313.gif تا حالا7 تایی از تخم در اومدن 35F11735F13.gif

خدا کنم نمیرن رفتم ازشون عکس بگیرم خانم مرغه

میخواست بهم حمله کنه شکلکهای جالب آروین دو پا داشتم دو پای

دیگه قرض کردم دویدمDoDo兔0010 فقط از اولین جوجش 
شکلکهای جالب آروین

که ماهرانه برداشتیمش و بردیم تو اتاق عکس انداختم

این اولین جوجه، جوجه ارشد خانواده خانم مرغه
شکلکهای جالب آروین

easter egg rabbit bell clipart graphicseaster egg rabbit bell clipart graphics

فاطمه داری لمسش می کنی

می خواستم تو دستت بذارم ترسیدی جیغ کشیدی و

خودتو پرت کردی

easter egg rabbit bell clipart graphicseaster egg rabbit bell clipart graphics

رفتیم تو حیاط از جوجه ها عکس بگیریم که نشد از جوجوی

خودم عکس انداختم که قربون جوجوی خودم برم

osterkueken-0004.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

نگاه عزیزم به همه چیز حمله می کنی وتو دهنت

می کنی از شاخه درخت هم رد نمی شی

راستی این بلوز وشرت رو تازه واست خریدم هر وقت

از کنار فروشگاه دنیای کودک رد میشم غیر ممکنه که

نروم تو وسرک نکشم آخرشم باید یه چیزی براتون بخرم

یه کلاه خوشگل هم خریدم که فاطمه انتخابش کرد蜗弟和耶一兔0049

دنیای منین蜗弟和耶一兔0085

محمدم امروز که 6ماه و20 روزت هست خوب سینه خیز میری

وحالت چهاردست پا رو به خودت می گیری هرچی خودتو

تکون می دی وسعی می کنی که حرکت کنی نمی تونی蜗弟和耶一兔0031

خودتو پرت می کنی جلو قربونت برم الهی تمام خونه رو با

سینه خیز می گردی وقتی پیشت نباشیم با ها ها گفتن

صدامون می کنی蜗弟和耶一兔0056

آبجیتو خیلی دوست داری بیشتر به اون نگاه می کنی蜗弟和耶一兔0077 عاشق باباتی با اینکه کم می بینیش蜗弟和耶一兔0080 همین که وارد

خونه میشه تو هر حالتی که باشی سعی می کنی بری تو بغلش蜗弟和耶一兔0052 بابایی هم عاشقته وقتی میاد با دیدن شماها

خستگی از تنش بیرون میاد 蜗弟和耶一兔0067

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)