محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

وبلاگم یک ساله شد هورااااااااااااااااااااااااااااا

1392/2/19 17:30
نویسنده : مامان ناهید
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، سلامی به پاکی قلب نی نی هامون

سلام وخسته نباشید به مدیران سایت نی نی وبلاگ

سلام به همه مامانای مهربون نی نی وبلاگ

ر

مژده مژده مژده......................

اخ جووووووووووووووووووووووون وبلاگمون یک ساله شدboom_1.gif

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

تولدت مبارگ وبلاگ عزیزم

از همان روزی که دگرگونی دلم را احساس کردم واحساس

کردم جانی دوباره گرفته ام و آن احساس ،وجود موجودی از

جنس خودم بود تصمیم گرفتم بنویسم انچه را که قلبم میگوید

تصمیم گرفتم بنگارم خاطرات زیبایی وجودی جنین زیبایم وخاطرات

با هم بودن را انوقت قلم وکاغذ برداشتم ونوشتمو نوشتم همه

لحظات شیرین را از هیچ اتفاقی غافل نمیشدم سرگرمیم شده

بود پاره تنم که در دلم لونه داشت ونگاشتن خاطراتش تا اینکه

این موجود دوست داشتنی وزیبا بزرگ وبزرگتر شد وپا به این دنیای

خاکی گذاشت ومن غافل از اینکه همچین جای خوب وزنده ای وجود

دارد، در دفترم همچنان خاطرات تلخ وشیرین زندگیش را می نوشتم niniweblog.com

تا اون موقع در خیالم ساختن وبلاگی برای دخترم بود فاطمه 2سال

و 4ماهه شد تا اون موقع باز هم خدایه موجود دوست داشتنی دیگر

در دلم گذاشت niniweblog.comیه روزداشتم توی سایتهاپرسه می زدم Computer

برای اطلاعاتی در مورد جنینم تا اینکه بر خوردم به این سایت خوب

ودوست داشتنی وکلی خوشحال شدم niniweblog.comاونروز توی سایت

ثبت نام کردم واز تاریخ 19 اردیبهشت 91 شروع به نوشتن وانتقال

خاطرات فاطمه از دفتر خاطراتم به وبلاگ شدم و از اون موقع به بعد

تمام خاطرات در این جا ثبت شد وامیدوارم همیشه این سایت بر قرار

باشد وروزی برسه که من این وبلاگ را که با عشق وزحمت فراوان

ومشکلات زیادی که داشتم ساختم ونوشتم تقدیم کنم به فرزندانم

ای نفسم ای زیباترین گلهای باغ زندگیم وای عاشقانترین مرواریدهای

گهربارم هروقت که ناامید می شوم شمایید که عشق به زندگی

را درمن زنده می کنید وامید زنده بودن را به من میدهید

طراوت وشادابی زندگیم با شماجان می گیرد

هرلحظه که لبخندرا بر لبهای شما می بینم از ته دل لبخند میزنم

با گریه شما دلم به درد می آید وشادی شما به من جانی دوباره

می بخشد به امید آن روزم که پایداری واستواری شما را ببینم و

مشکلات را زیر پاهایتان له کنید ومقاوم باشید در قلبتان را برروی کینه ها

ببندید وخودرا اسیر روزگار ومال دنیا نکنید آنروزیکه جواب خشم را با لبخند

بدهید وتکبر را با فروتنی

انروز که من به شما افتخار کنم و ودر مقابل جز خدا سر تعظیم فرود

نیاورید خدارا در دل وقلبتان داشته باشید تا همیشه موفق واستوار

باشید نفسم، عشقم، زندگیم،دنیای زیبای من فاطمه گلی ومحمد

رضای مامان وبابا

این عکسها روهمون اوایلی که وبلاگ رو ساختم

گرفته بودم

اینم عکس نی نی توراهی بود محمد رضا

فدات شم مثل یه بچه جوجه بودی

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

تولد یک سالگیت مبارگ وبلاگ زیبا ودوست داشتنی ما

با ما بمان وامیدوارم هیچ آسیبی بهت وارد نشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)