محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

خرید...................کامل شد

1391/12/17 1:11
نویسنده : مامان ناهید
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شکوفه های نو بهاریم ودوستان گل بهاریم

همگی خوبی؟ اینجا که چندروزی از بوی بهار خبری نبود وهمش تابستون بود

گرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآخ

ولی به لطف خدای مهربون امشب کلی هوا با حال شده پنجره ها بسته اند

هوا یه کم بارانیه با وجود اینکه ساختمون ما از همه

خونه هایی که رفتم خیلی گرمتره هرکی وارد میشه میگه وای چقدر خونتون

گرمه ولی ما به گرماش عادت کردیم

خوب پیشاپیش عیدرو به همه دوستان خوب ومهربون وخانواده گرامیشون تبریک میگم

سالی خوب داشته باشید همراه با سلامتی

خوب حالا بریممممممممممممممممم

دیروز دوتا لباس مجلسی داشتم که تموم شد اومدن بردن از فکرش راحت شدم

که به موقع تحویل دادم وعصر هم که سه تایی رفتیم خونه آقا جون

حیدر،چراااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون یه تیکه فرش وفرش راهرو ویه تیکه هم موکت بود که ارزش بردن به قالی شویی

رو نداشت و چون جا برا شستنش نداشتیم رفتیم خونه آقا جون شستیم شام هم

اونجا تلپ بودیم بیچاره هاااااااااااااااااااااااااا همه دردسرهامون برا اوناست

خوب دیگههههههههه


امروز هم محمد دایی بهرام بعداز ظهر اومد خونمون آخه به باباش گیر داده بود که دلم برا

محمد رضا تنگ شده می خوام برم پیشش که اومد کلی با محمدرضا حال کردبعد ساعت

4همگی باز رفتیم خونه آقا جون که فرشهارو بیاریم سر خیابون دو سه جا پیاده شدم تو این

فاصله اومدم دیدم کلی با هم درگیر شدین فاطمه با محمد دایی رو میگم در کل فاطمه میونش

زیاد با پسرا خوب نیست ومحمد هم یه کم خوشش میاد بچه های کوچکتراز خودش رو سر به

سر بزاره ولی بچه اند دیگه من که از کار بچه ها ناراحت نمی شم

خوب محمد رو گذاشتم پیش مادر جون با فاطمه رفتم سر خیابون که خرید لباس عیدشون رو

کامل کردم فقط مونده یه دامن برا فاطمه خودم بدوزم واگه وقت کنم یکی دوتا لباس فقط یه

کفش واسی خودم خریدمناراحت بعدآ عکس خریداتونو می زارم که بمونه برا یادگاری ولی

می دونید که خرید برا بچه های گلمون چقدر لذت بخشه بابایی هم که هرچی بهش گیر

دادم میگه من همه چیز دارم شما برید خریرتونو کنید من حوصله خرید مرید رو ندارم مجبورم

خودم براش دست به کار شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)