محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
پیوند زندگی مشترکمونپیوند زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس وشاهزاده کوچولو مسافران پاییز وزمستان

ورود به ماه هشتم

1392/2/16 18:18
نویسنده : مامان ناهید
984 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی نازم بمیرم که روز به روز جات تنگتر میشه آخه توماهی

هستی که بیشترین رشدت شروع شده داری بزرگ میشی

منم که طبق معمول حالم مساعدنیست دست راستم خیلی

درد می کنه ولی...........

ولی دارم به خاطرت تحمل می کنم شم ادخترگلم که به دنیا اومدی می دونم که تمام دردهام هم ازبین میرن

گلی جون امروز 2شنبه هست وهفت ماهگیت تموم شده یعنی 11روزه که وارد 8ماه شدی که خطرناکترین

ماهه


 

19روز دیگه واردماه نهم میشی ومن اون وقته که خیالم راحت می شه وروزشماریها وشمارش معکوس برای به

دنیااومدنت شروع میشه عزیزم این روزها همه از من می پرسن که بچه پس کی دنیا میاد انگاراونا از خودم

عجولترن همه دوست دارن بدونن شما چه شکلی هستی بخصوص که تو خانواده بابات تونوه ها شما تک دخترید       

واین خیلی برای من وبابات جذابیت داره  خانمی بابات هم که سرکاره 28 همین برج میاد من هم که دل نگرانم که

نکنه بابات برای تولدت نباشه نکنه یه وقت بهش مرخصی ندن من که مرتبآ بهش گوشزد می کنم 

بابایی میگه مگه من دوست ندارم باشم ولی اگه خدایی ناکرده

بهم مرخصی ندن من که نمی تونم کاریش کنم


ولی من دلم روشنه که بابایی هست چون این حقه من وتوهست مگه نه دخترم؟

شمابهتراز هر کس حرف دل منو می فهمی چون تو نیمی ازوجود منی درون منی پس توکه پاک ترینی از

خدابخواه تابابا توبرسونه

دوستت دارم

                                                       مامان فاطمه خوشگله  

 

                                                      88/8/11 شنبه ساعت 3/45 بعدازظهر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)